Hakutulokset

1. N

Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Paljon tsemppiä piinailuun, toivotaan että tämä kerta onnistuu <3
  2. N

No on niitä vielä muutama, usko vaan alkaa kohta hiipua.. aika masentuneet fiilikset taas, mutta kaipa tää tästä.
  3. N

Täällä puhdas nega testattu. Enkä usko että enää muuksi muuttuu. Viimeksi sain viivan tällä päivällä samaan testiin ja tämä alkio oli kuulemma niin pitkällä että alkuviikosta varmaan jo näkyisi.
  4. N

Kiitos <3 Meneekö se jomotus siis kuitenkin aina pois? Toivotaan että olisi kohdun kasvukipuja vaan, kun ei kuitenkaan ole mitään voimistuvaa vuotoa kuitenkaan ollut. Onko sun ultra milloin? Pidän peukkuja!
  5. N

Täällä siis alkio saatu kyytiin jo alkuviikosta. Ei mitään oireita kyllä, ei edes vähäistä värillistä vuotoa. Ehkä vähän väsyttää, mutta laitan sen keltarauhashormonin piikkiin. Jotenkin pessimistinen olo taas. Miten sitä jaksaakin olla aina niin optimisti muiden puolesta mutta itselleni en sitä...
  6. N

Kannattaa varmistaa! Mutta, mulla on ainakin tehty siirtoja kokonaan ilman estrogeeniäkin.
  7. N

Miksihän mulla on se käsitys, että sillä estrogeenillä ei ole niinkään vaikutusta vaan sillä ajankohdalla milloin pistät irroituspiikin ja milloin alkaa keltarauhashormoni? Jotenkin jäänyt mieleen että siitä alkaa laskenta.
  8. N

Minä avasin myös viime raskaudessa ketjun ”Luovutetuilla munasoluilla raskautuneet” mutta keskenmenon myötä jouduin itse poistumaan sieltä. Käykääpä myös sinne kirjoittelemassa jos sen saisi herätettyä myös henkiin. Tullaan @Florie n kanssa sinne sit kohta perässä, eiks niin? ;)
  9. N

Siis mulla on jatkuvia ongelmia noiden hymiöiden kanssa nykyään. Harmittaa kun en pysty enää ilmaista tunteita niillä enää täällä kunnolla. Höh.
  10. N

Kiitos kysymästä, täällä itseasiassa ensi viikolla tulossa siirto, joten silloin saatte sitten seurata minun jännitysnäytelmää. Toivottavasti pääsen mukaan tähän aaltoon :)
  11. N

Onpas täällä mahtava plussa-aalto nyt!
  12. N

Tiedän tunteen... Nyt toivotaan että menee eri tavalla kuin viimeksi <3
  13. N

Ihanaa, varovaiset onnittelut molemmille plussista ❤️
  14. N

Mullahan on ollut tollaista menkkajuilintaa nyt molemmissa raskauksissa! Ihan sellaista kunnon polttelua siis. Ekalla kerralla olin myös ihan raivona ja soitin klinikalle et taasko ne menkat alkaa ja kaikki on pilalla eikä mikään onnistu, seuraavana aamuna plussasin ja soitin uudestaan ja...
  15. N

No mitä olen huomannut näissä hoidoissa niin mitään yksimielisiä mielipiteitä ei lääkäreillä tunnu useinkaan olevan. Joku laittaisi kaikki mahdolliset lääkkeet tueksi ja toinen on sitä mieltä että oman kehon toiminta vaan sekoittuu. Että aikamoista kokeiluahan nämä hoidot välillä on, miten just...
  16. N

Joo ehdottomasti, pyydä et se keltarauhashormoni tarkistetaan! Oliko lääkkeetön kierto siis niin ettei kierron alkuun syöty mitään hormoneja? Mulla on ollut välillä niin, kun ihan sattumalta mennyt ultraan ja huomattu että limakalvo kasvanut hyväksi ja päätetty tehdä siihen siirto. Mutta nyt...
  17. N

Voi harmi, pahoittelut @Chiarina46 Olisi saanut nyt plussa sinne tulla. Oliko sulla siis miten liian vähän tukilääkkeitä? Katsottiinko keltarauhashormoni verikokeilla? @MARIAL43 kuulostaa kiinnittymisvuodolta minunkin mielestä. Ja puhuitko aiemmin PMS oireista? En tiedä mistä johtui mutta...
  18. N

Mä en oo muistaakseni ikinä tuntenut mitään nipistelyjä kun on tärpännyt, joten ei huolta jos sellaisia ole, ei kaikki sellaisia tunne ollenkaan. Minäkin luulin olevani sen verran herkkis että varmasti jotain tunnen kun tapahtuu, mutta ei. Siksi sen plussan saaminen onkin tuntunut niin...
  19. N

Onnea kaikille tuleviin siirtoihin ensi viikolle! Täällä menkat alkaneet, joten toivon mukaan myös siirto tulossa loppukuusta.
  20. N

Voi ei.. no tämä on just se mun kauhuskenaario kun mulla pitäis kohta menkat alkaa niin jos ei tulekaan. Lisäksi harmittelen näitä rytmihäiriöitä, ei kiva tunne.. Niitä ollut siis joskus ennenkin mutta nyt jotenkin enemmän.

Yhteistyössä