Hakutulokset

1. I

Marraskuiset 2024

Äsken alkoi vaaleanpunainen vuoto…jännittää 😰 Nyt 10+1
  2. I

Marraskuiset 2024

Ultrassa kaikki hyvin 9+5 ja mikä helpotus oli kun istukka ei ollut tarrannut sektioarpeen kiinni 🙏🏻❤️
  3. I

Marraskuiset 2024

joo siellä mä oon ollu koko tän ajan ku vauvaa yritetty ja odotettu 😍
  4. I

Marraskuiset 2024

Nyt alko jännittää pe ultra 😯 Viimeks ku oli kaikki hyvin, nii mietin onko nyt. Edellinen keskenmeno kummittelee mielessä ku se paljastu ultrassa 9+3 ja ultrassa pe on 9+5 😔 Onneks on oireita 👍🏻❤️
  5. I

Marraskuiset 2024

Joo ehkä en vielä poista sitä ☺️👍🏻 Mulla toinen ultra perjantaina ja sillon pitäis olla 9+5 ❤️
  6. I

Marraskuiset 2024

Mietin poistanko Facebookin salaisen ryhmän, kun olen ainut siellä ja meitä on tosi vähän täällä muutenkin 😅🤭
  7. I

Marraskuiset 2024

Mulla oli eilen aivan jäätävän karsee olo ja oksensin ja nyt herätessä taas paha olo 😰
  8. I

Marraskuiset 2024

onnea! ❤️
  9. I

Marraskuiset 2024

joo mä kans kesällä elin kolme viikkoa kuollu alkio sisälläni ku luulin kaiken olevan hyvin, joten tiedän tunteen 😔❤️ Tsemppiä! Tuu sit kertoo ❤️
  10. I

Marraskuiset 2024

Mä varasin just nt-ultraan ajan 24.4. ❤️ Sillon on mulla 12+3 👍🏻
  11. I

Marraskuiset 2024

Tänään soittaa terkkari ja saan seuraavan neuvola-ajan noin 15 rv 👍🏻 Saan myös varata samalla toisen varhaisultran parin viikon päähän ❤️👍🏻
  12. I

Marraskuiset 2024

Mulla alko pahoinvointi vasta 6+jotain. Muutaman kerran oon yrjönny, mut jos en syö pieniä annoksia usein, niin on sellanen vellova etova olo 🤢
  13. I

Marraskuiset 2024

Ainakin nyt hetken 🤭🤭🤭
  14. I

Marraskuiset 2024

Täältä löytyi syke ultrassa ja vastasi kooltaan sitä mitä pitikin 🙏🏻❤️
  15. I

Marraskuiset 2024

Mä varmaan saan unta ku väsyttää niin paljon, mut sitä mietin miten pystyn kävelee sinne ultraan aamulla ku jännittää niin, että ihan huimaa 😯😔
  16. I

Marraskuiset 2024

Mulla nyt 7+3 👍🏻
  17. I

Marraskuiset 2024

Mulla on huomenna neuvola ja torstaina eka ultra ja jännittää ihan sikana 😯
  18. I

Marraskuiset 2024

Toivon todella, että kaikki hyvin siellä ❤️
  19. I

Marraskuiset 2024

Ihmeellisen vähän meitä täällä vielä 🤔
  20. I

Marraskuiset 2024

Nostan taas, että multa saa yksityisviestillä linkin salaiseen Facebook-ryhmään, jos kiinnostaa jossain vaiheessa ☺️👍🏻 Yks on vasta kysynyt linkkiä, mikä on ymmärrettävää, kun ollaan niin alussa vasta ❤️

Yhteistyössä