Hakutulokset

1. H

IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

@justhope voin sanoa, että olin varmaan yhtä varma tuosta epäonnistumisesta kuin sinä ja niin se lopulta tarras, ensimmäisen kerran vasta Neljännessä hoidossa. Mutta meillä nyt näyttää jotain häikkää olevan. Ehkä tuommoinen testi on tässä vaiheessa hyvä, niin eipähän tarvitse sinun vuoden päästä...
  2. H

Pienen palstailutauon jälkeen taas palataan tänne. Välillä on vain näköjään pakko laittaa tämä projekti kaikkineen taka-alalle, että pystyy elämään tässä hetkessä. Vaan niin tuli päivä, että uusi kierto km jälkeen alkoi ja samalla jäätävä jännitys siitä, saadaanko siirtoa tehtyä joulutauon...
  3. H

Meillä on takana 4 hoitoa, joissa siirtoon päästiin kolmessa. Nämä kaikki julkisella puolella, kun yksi hoito epäonnistui syystä tai toisesta. Ja nyt neljännestä tuli viimein plussa, vaikkakin olimme se tilastokeskenmeno tuossa marraskuun plussa-aallossa. Mutta meillä ei tullut vielä tunne, että...
  4. H

Jokos siellä on Neppari123 testailtu lisää? Vahvistuuko viivat? @Taigariina aina niin epäreilu tuommoinen tulos. Mutta vielä peukut pystyyn, jos se siitä vielä muuttuisi:rolleyes: @kirsillevauva hieno uutinen teilläkin! Onnea! @gemmy sinulla todella hyvä pakastesaalis! Oi että, kaukana nuo ajat...
  5. H

Pahoittelut sinulle @millionnea . :cry: Tuo on kyllä yksi pahimmista iskuista, mitä voi käydä. Koin saman alkuvuonna ja positiivisia ajatuksia sai hakemalla hakea. @BlackCat muistaakseni siirrettiin pari päivää oviksen jälkeen eli, jos ma näytti plussaa niin viim. to siirrettiin.
  6. H

@justhope voi hyvin olla vaikutusta kuinka tiukat paikat on. Saattoi se olla pelkkä humautuskin:) mulla tehtiin samalla aukiolotutkimus, kun ei muuten ollut saatu tehtyä. Mutta ei siiis iso operaatio ollut, elä hätäile:) @millionnea onhan niillä tuoresiirroillakin plussattu, mutta pakaste blasto...
  7. H

Minulle on ihan hoitojen alussa tehty kyseinen toimenpide, kun ei sisälle päästy edes ohuimmalla katetrilla saati tehtyä mitään tarvittavia tutkimuksia. Leikkaus tehtiin päiväkirurgiassa ja oli melko simppeli. Nukutuksessa tehtiin. Se auttoi ainakin sen verran että nyt ohuin katetri mahtuu...
  8. H

Täällähän on ollut kaikenlaista! Nyt kovasti toivon hienoja alkioita niille, jotka ovat käyneet punktiossa ja punaisia raitoja testeihin niille, jotka piinailee. Mikä onkaan parempi kuukausi plussauutisille kun joulukuu:love: Mie kans kattelin nuita aiempia plussia ja kovin on PAS voittoista...
  9. H

@Nomini minulla oli tuollainen viiva vasta pp10. Aika selvältä kyllä näyttää, ei viivan paikalta, mutta tuo testiajan ylitys vähän hämää. Nyt vaan haet toisen testin kokeiluun:) @neppari123 minusta vaikuttaa melko erikoiselta, että kaikki sulatettu, ellei sitten ole tarkoitus juuri ollut saada...
  10. H

Saako kysyä, miten te saitte maksarin yksityiselle? Me "jouduttiin" suosiolla julkiselle. Ollaan pohjoisesta ja lähin paikka on Oulu.
  11. H

Me ollaan käyty tähän mennessä oyksissa ja tyytyväisiä ollaan oltu, mutta kyllähän eron yksityiseen huomaa. Siis aika rutiinilla hoidot kai tehdään, ei mitään kokeiluita. Ollaan ajateltu, että yksi hoito voidaan mahdollisesti kokeilla yksityisellä, jolloin lähin on tuo Felisitas Oulussa. En ole...
  12. H

@millionnea minulle myös sanottu, että niissä lääkkeissä on ylimääräistä ja ollutkin vaihdellen 25-100. @Katti75 sydämelliset onnittelut:love: mulla olis ollut 7+viikot. Odottelen nyt siis seuraavia menkkoja ilmeisesti. Mulle ei annettu tuollaista vaihtoehtoa, että r-testin ollessa nega voi...
  13. H

~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

Osaako muuten kukaan sanoa, miten tämä nyt voisi tästä edetä? Minulle sanottiin, että heti seuraavista menkoista uusi yritys. Eli siis kun tämä vuoto loppuu edes joksikin aikaa niin seuraavasta selkeästä vuodosta sitten uusi kierto ja yritys? Vaikka alkaisi nopeasti? Hoitaja sanoi, että nämä...
  14. H

@Mandala hcg oli laskenut 80:iin, mutta vielä yksi varmistus otetaan viikon päästä. Ei pitäis olla mahdollisuutta että on kohdunulkoinen, kun nuin selvä lasku. Ja kiitos tsempeistä! :love:
  15. H

Peukut pystyyn, että jotain vastetta olisi saatu! Ei tästä jännitys lopu missään vaiheessa. Mulla oli hcg rv5+1 265, eli alhainen, mutta rajojen sisällä. Tänään otettiin vielä varmuuden vuoksi, mutta tulos tulee vasta myöhemmin tänään.
  16. H

Käympä tännekin ilmoittamassa tämän päivän ultrakuulumiset, eli kohtu oli täysin tyhjä. Viikon kestänyt pieni vuoto oli tehnyt tehtävänsä. Eli maitojunalla takaisin hoitoihin ja viimeiseen siirtoon, kun sen aika on. Parempaa onnea kaikille muille toivotellen :love:
  17. H

Täällä käyty tänään hakemassa varmistus sille, minkä jo tiesinkin. Viikko sitten rt näytti vielä vahvaa plussaa, nyt enää hailakkaa. Kohtu oli tyhjä, ei mitään merkkiä raskaudesta. Limakalvo oli ohut. Olen kyllä tästäkin ihan pihalla.. Missä on se keskenmeno ja hyytymät sun muut? Tää oli kuiten...
  18. H

Onnea ihanista uutisista ultrassa @atvk87 ja @Mandala :love: Kyllä nyt on teidän aika jo huokaista ja nauttia raskausajasta! Ja pian se koittaa sinullakin @love-! Täällä odotellaan kuumeisesti ja pelonsekaisin tuntein maanantain varhaisultraa. Niin se vain on pari viikkoa vierähtänyt.
  19. H

Mulla ei meinaa tuo ruskea vuoto ottaa loppuakseen, vaan jo viikon vuotanut. Kysyin kans siitä,mutta kukaan ei kommentoinut oikein mitään. Huolettaa itseä. Kipua ei ole ollut. Oletko jo neuvolaan ilmoittautunut? Meillä se pitäisi tehdä vasta ultran jälkeen, mutta pakko kai tässä on kohta kääntyä...
  20. H

Empä ole ikinä tajunnut kokeilla toista testiä, valtava ero:eek: liekö jäänyt ovikset siksi tikuttamatta. Ainoa testi, joka ikinä näyttänyt ovisplussaa on ollut clearbluen digitesti.

Yhteistyössä