Hakutulokset

1. L

Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

@kirsillevauva mies haluaisi suomesta, ja häntä ei se haittaisi..minä haluaisin anonyymin luovuttajan..en tiedä onko se itsekästä ajattelua? (n), mutta koen, että se olisi minulle helpompaa..toki jos se lapsi joskus saataisiin niin hänelle kyllä avoimesti kertoisin taustoja..:) olen 10v ajatusta...
  2. L

@Plusyks kiitos paljon vastauksesta. Minä kans kuullut tsekistä pelkkää hyvää ja olinkin sinne yhteydessä, mutta matka ym tulee ehkä hieman hankalaksi...pohdimme nyt Viron ja Venäjä välillä, toki meillä se yksi oma rupunen alkio mikä vielä syksyllä toki käytetään..sitten vaan rahaa säästämään ja...
  3. L

Hei. Katselen eri maiden luovutusohjelmia, onko täällä kellään kokemusta Pietarin next generation clikasta? Huomasin, että sillä on luovuttajasta kaavokuvia..tämä klinikla kiinnostaisi myös tämän takia :)
  4. L

Täällä minä tausta piruilen :D kesän yritän hieman vähemmän palatsilla, rauhoitan ajatuksia...tsemppiä piinailijoille (y)
  5. L

@kirsillevauva voimia sinulle ja tsemppiä painon pudotukseen (y) @Ramiina Kiitos sinulle kaikista tiedoista :) Onko täällä kaikki muut Suomessa hoidoissa? :)
  6. L

@Ramiina Kiitos vastauksesta, ihana kuulla että olette niin pitkällä jo :love: Otitteko te kalliimman vai sitten edullisemman "munasolupaketin"? Kun siellähän tarjotaan myös 5 takuu munasolua 3500e? Laitoin s-posti Tarttoon ja sieltä tulikin lista labroja joita ottaa..saako näihin lähetettä...
  7. L

Heippa kaikille. Minun on aika siirtyä muilta keskustelupalstoilta tänne. 3 ivf hoitoa kunnallisella takana, tuloksena vain 5 siirtoa ja 2 kemiallista...meidän alkiot ovat huonoja, kuolevat aina 4 päivän jälkeen..1 ivf vain tuoresiirto-nega, 2 ivf tuore siirto kemiallinen ja 2 pas-kumpikin nega...
  8. L

IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Äh, minun piinailut taas päättyy...selkeä plussa pp 8 eli tänään, haamu oli jo pp6...mutta myös vuoto alkanut tänään eli kemialliseksi jälleen kerran jää...ei ole reilua, taaskaan ei ollut oma vuoro :cry:
  9. L

@Nipsu_78 olen todella pahoillani ja paljon voimia suruun :( @Milli-34 täällä pp2 ja ei sitten mtn tuntemuksia...ei sitten yhtään mitään..tähän kierrokseen eroa muihin neljään, niissä ollut aina luget, nyt terolut ja ainakin tähän saakka paljon vähemmän sivuoireita..lugeista minulla alkaa myös...
  10. L

Hei, tsemppiä kaikille piinailuun ja kasvatteluun... Minut voi lisätä pp listalle..eilen siirretty blasto ja testipäiviä 11.6...eli nyt pp1...eipä ole toiveet yhtään korkealla...7 alkiota yksi meni siirtoon ja vain 1 pakkaseen..muut lopetti kehityksen eli todennäköisesti kohdussakin olevakin...
  11. L

@Aislinn83 meillä 1.ivf saatiin vain 1 siirrettävä alkio, olikohan 7 muuta jotka sitten vaan lopetti jakautumisen..meillä tulee soluja hyvin, hedelmöittyy hyvin, mutta yleensä kuolevat 4 päivän ikäisinä..lääkärit ei osaa sanoa miksi..nyt 2.ivf saatiin tuore siirto ja pakkaseen 2..tuore...
  12. L

@Aislinn83 tiedän tunteen..meillä siis kunnallisella 3. Ivf hoito, juuri oli punktio torstaina..ei mtn suurempaa toivoa tätä hoitoa kohtaan..kun alkiot on huonoja ne on huonoja..kunnallisella käydään nämä hoidot ja sitten haluan yhden ivf hoidon kokeilla yksityisellä lyhyellä kaavalla ja eri...
  13. L

Täällä sitä omaa punktio vuoroa odotellaan :barefoot:
  14. L

@MyMa Ja @millionnea kiitos tsempeistä :) välillä vaan tulee niin epätoivoinen ja vihainen olo koko tilanteesta, toivo joskus näyttää päätään, mutta ei uskalla antaa yhtään sille siimaa...olen nyt tammikuusta saakka syönyt donafertyä, ubikinonia, katsotaan onko niistä mtn apua...ensi viikollahan...
  15. L

Onnea plussanneille... Tuntuu että itse saa vaan koko ajan onnitella muita, mutta itselleni sitä ei suoda ikinä...:cry: tämä tuntuu välillä niin epäoikeiuden mukaiselta itse roikkua täällä vuodesta toiseen..kaikki onnistuvat ympärillä hoidoilla, itse en..todella masentava tämä minun päivitys...
  16. L

Hei kaikille, pitkästä aikaa. Olen taas tuolla taustalla pyörinyt..3.ivf ja viimeinen kunnallisella alkoi viikko sitten sumuilla..aikaisemmalla käynnillä lääkäri puhui että vika soluissa, ja niille ei voi mtn tehdä, joten ei mitenkään luottavainen olo ole..ajatus lähinnä, että ollaan kokeiltu...
  17. L

@kirsillevauva olen todella pahoillani :cry: Täällä taas seuraillut taustalla. Oma toinen PAS oli viime pe luonnon kiertoon, mutta ihan nega puski tänä aamuna ja blastolla jtn tulisi jo näkyä..lisäksi rinnat löpsistyneet ja turvotuskin on päättynyt.. nyt vaan pakollinen hengähdystauko jonka...
  18. L

@Haaveilija91 ootteko kunnallisella? Miten nihkeästi siellä alkavat tekemään kromosomitutkimuksia? Tekeekö muuten kunnallinen alkiotutkimuksia ollenkaan? (n) Täällä tänään kp1, eli menkat alkoi ja tyhjä syli jatkuu..Ei tuonne autiomaahan mikään näytä tarttuvan..tai sitten pysyvän :mad::cry...
  19. L

@Haaveilija91 , minulla olikin ohjeistus syödä vai pe saakka..vielä ei ole menkat alkaneet mutta, menkat, ne ei petä kyllä :eek: tsemppiä sinne vielä kuitekin :love: meillä on yksi kuusipäiväinen pakkasessa, mutta en lataa siihen kauheasti toivoa...
  20. L

Tsemppiä piinailijoille..minut voi poistaa..pp9 ja tyylipuhdas nega..ke testipäivä mutta luonnon kierto, niin menee jo niin pitkälle, että näkyisi jo, jos näkyisi..nyt lopetan luget ja odotan menkkoja ja naikkarin soittoa, pääseekö heti helmikuussa uuteen siirtoon (n)

Yhteistyössä