Hakutulokset

1. K

IVF/ICSI-hoidoissa oleville/sinne joutuville

Noniin pitääki aina niin aikasin testailla, viime vessareissulla tuli verta ja sitä ennen menkkajomotuksia
  2. K

Olen testaillu ja pikkuhiljaa ne viivat vahvistuu 😊 tein vielä digin tänään nii saa selkeesti tuloksen, vähän turha ehkä, mut raskaana 1-2 siihenki tuli 😊 Ei tuota vielä oikein usko kun ei mitään muita merkkejä ole
  3. K

@Kissanmallas voi ei tsemppia odotteluun, minusta ei siihen oo 🙈 ja minähän jo testasin johan tässä 4 päivää odoteltu 😅 ja himmeä viiva näkyy mitään oireita ei ole, jännittää en jotenki yhtään usko et heti onnistuis. Ekaa lasta tehtiin hoidoilla 3v. ja toistaki 1,5v. vaikka alkioita oli...
  4. K

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.5

Maanantaina siirretty 5:n päivän ikäinen alkio eli vastannee dpo9 ja haamulainen saatu. Vielä ei oireita pientä kuvotusta tänään ja eilen mutta niin pientä et voi johtua mistä vaan..
  5. K

@Kissanmallas pystytkö sinä odottamaan testipäivään vai joko siel aloitetaan testaus? 🙈 huomaa että täällä alkaa testaus pyöriä mielessä vaikka ei ole yhtään sellainen olo että olis tarrannu kiinni.
  6. K

@Kissanmallas en todellakaan pysty odottamaan virallista testipäivää 🙊 dpo 10 mulla on vissiin aina alkanu näkyä testissä menny sit kesken vai loppuun asti. Tai ovulaatiohan mulla ei ole ollut vaan hormonikierto mutta kuitenki. Menee progynova 1x2 ja terolut 1x3. @Sipiriina tsemppia odotukseen...
  7. K

@Kissanmallas no niinpäs mennäänkin lähekkäin piinapäivissä. Luin tarkemmin nyt edellisiä viestejä kiva että on ainakin joku joka menee samaa tahtia, kun hiljaisemmalta vaikuttaa tämä keskustelu mitä edellisten hoitojen aikaan ollut. Kiva ettei mitään sivuoireita ole näkynyt 😁 päänsärkyä ja...
  8. K

Kiitos SIIDA, niin sehän se tässä vaikeaa on kun ei sitten tiedä mikä kenellekkin auttaa vai onko se vaan kuun asento. Nyt on kuulemma hieno 5. päiväinen siirretty ja jännäilyt alkakoon vielä se gonapeptyl täytyy pistää.
  9. K

Taas aika palailla tänne. Meillä siis -16 syntynyt 1.ivf 3.pas poika ja -20 syntynyt 2.ivf 1. pas poika ja uskaltaudutaan vielä lähtemään kolmatta yrittämään kun pakkaseen jäi runsaasti alkioita. Siirtoja meille tehty 9 ja lasten lisäksi niistä tuli 3 varhaista keskenmenoa. Näyttää siltä että...
  10. K

~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

Hei pitkästä aikaa :) täällä on puoliväli ylitetty ja rakenneultrassa käyty, varma poikalupaus saatiin. Esikoinenkin on poika ja kieltämättä tyttöä toivoin, mutta kun kaikki rakenteet oli kunnossa niin pelkästään onnellinen olen ollut ultran jälkeen. Istukka oli kohdun suun lähellä joten vielä...

Yhteistyössä