Hakutulokset

1. Mustikka89

IVF/ICSI-hoidoissa oleville/sinne joutuville

Siis en oikeastaan edes tiedä. Oon yksityisellä ja ohjeistus oli, että testi sunnuntaina 13. päivä ja sit maanantaina soitto klinikalle tuloksesta. Sanoi että katsotaan sit tuloksen mukaan jatkoa. Mä kyl ehdottomasti haluaisin verikokeeseen myös. Mutta niin, toki oon iloinen tuosta toisesta...
  2. Mustikka89

No niin toverit. Enhän mä voinut olla testaamatta. Tänään tuli lisää vaaleanpunaista vuotoa, joten huoli edelleen kova mutta: https://aijaa.com/syQwGN 😱😱😱😱😱
  3. Mustikka89

Mulla on luonnollisesti todella lyhyt kierto. Lyhimmillään 19 ja pisimmillään 26 päivää. Nyt mennään päivässä 24 ja jotenkin tuntuu että ainoa mikäestää menkkojen alkamisen on nuo Terolutit. Ui että, oot uskaltanut tekemään jo! Itsehän oon näitä niin huono tulkitsemaan, mutta tuossa liuskan...
  4. Mustikka89

No niin, täällä jo ensimmäiset merkit että tämä siirto meni mönkään. Nyt tuli paperiin ihan selkeästi ruskeaa vuotoa ja samalla tutut menkkamaiset juilinnat ovat täällä. Kuinkakohan nopeasti muilla on alkanut menkat epäonnistuneen siirron jälkeen? En haluaisin heittää pyyhettä kehään vielä mutta...
  5. Mustikka89

Mä varmaan sorrun testaamaan viimeistään siinä vaiheessa kun jompi kumpi teistä postaa tänne jonkun kuvan testistä tms.! Nato mainitsi että migreenin takia ei kiinnosta kauheasti heilutella peittoa kumppanin kanssa, mutta täällä mulla on nyt libido ihan ylikierroksilla. Sama oli viimeksi kun sen...
  6. Mustikka89

No heippa Mikkis, toivottavasti tänään on parempi päivä eikä kaikki ärsyttäisi niin paljon! Mä en kans jaksais odotella enää… Pelkään kuitenkin liikaa sitä negaa että uskaltaisin testata vielä pariin päivään. Täällä tänään PP4. Eilen mulla oli tosi kylmä koko päivän ja illalla alkoi...
  7. Mustikka89

Ääääää, mä niin pidän sormia ja varpaita ristissä meidän kaikkien piinailijoiden puolesta!! Mieletöntä että sait sissin kyytiin Nato! :love:
  8. Mustikka89

@Nato Kuinka kävi? Oon täällä jännittänyt koko päivän puolestasi! Meille tuli viesti tänään että tästä hoitokierrosta saatiin yhteensä kolme blastoa pakkaseen. Oon ihan tyytyväinen tuohon summaan vaikka en tiedäkään mitä porukka yleensä on saanut.:giggle:
  9. Mustikka89

Ymmärrän. Mulla on tasan kerran tullut positiivinen ja se päättyi heti kättelyssä. Sen jälkeen testien tekeminen on ollut inhottavaa koska vaikka se positiivinen sieltä tulisikin niin se ei itselle merkitse juuri mitään tuon kokemuksen jälkeen. Yritän nyt kuitenkin pysyä positiivisilla mielin...
  10. Mustikka89

No siis, ihme juilintaa vatsassa ja ehkä hiukan väsymystä mutta eipä juuri muuten mitään. Samaa mieltä tuosta nukkumisesta kyllä, on ollut jotenkin tosi vaikea keskittyä töihinkin tämän kaiken keskellä. Voi kun voisikin vaan vetäytyä pienille talviunille. Meinaatko itse odotella pidemmälle...
  11. Mustikka89

Oon täällä ihan hermorauniona jo nyt. Mulla on luonnollisesti tosi lyhyt kierto ja tässä vaiheessa mulla usein jo tiputtelis hiukan, joten nyt pelkään joka kerta kun käyn vessassa että se sama rumba alkaa taas. Samoin joka ikinen pieni muljahduskin saa mielikuvituksen laukkaamaan. @Nato En...
  12. Mustikka89

@Mikkis IIk, ihanaa. Mä ainakin jännitän ja piinailen sit sunkin puolesta! Ja kivaa kun joku piinailee samaan aikaan, vaikka toki eihän tää piinailu aina mitään hehkeää ole. Täällä tänään tehtiin tuoresiirto 5-päivän blastolla. Tämä olikin ilmeisesti ihan valioyksilö minkä sain kyytiin ja yksi...
  13. Mustikka89

Punktio meni hyvin, vähän sattui kipulääkkeistä huolimatta. Lääkäri ja hoitajat olivat todella mukavia ja oli koko ajan sellainen olo että pidetään huolta. Nyt vaan jännitän täällä huomista niin paljon etten tiedä miten saan huomenna töitäkään tehtyä. Oi että, nyt aloin jännittää @Nato sinunkin...
  14. Mustikka89

Kiitos rohkaisevista sanoista vierailijalle! Ja @Nato, toivottavasti kadonnut ovis löytyy! Mullakin kävi tässä ennen tätä hoitokiertoa niin että kierto oli 4 päivää normaalia pidempi, vaikka mulla on yleensä kierto myös lähes kellontarkka. On se jännä miten kroppa voi niin voimakkaasti reagoida...
  15. Mustikka89

Huh, onneks luin täältä tuosta Gonapeptylistä + lääkäri ja hoitaja kehottivat menemään YA että saa yksittäin tuon ostettua. Terolutit laitettiin myös mulle. Täällä on nyt tuo ja Ovitrelle isketty menemään, punktio on perjantaina aamulla. Sitä jäin vähän miettimään että kovin vähän tuntui...
  16. Mustikka89

@Nato Onpa hienoja uutisia, mutta kyllä ihmetyttää että olette niin kauan saanut odottaa että joku vastaa teidän "huutoihin". Toivottavasti viimeistään tuo lääkkeellinen kierto tuo sen kaivatun lopputuloksen. Täällä on nyt ensimmäiset piikittelyt myös aloitettu. Mies jännitti ensimmäistä...
  17. Mustikka89

Hei kaikille, jospa minäkin liittyisin keskusteluun tällä palstalla. Olen taustalla seuraillut jo jonkin aikaa ja olen lukenut kaikki viestit alusta asti. Monenlaisia tarinoita täällä tuntuu olevan. Itse en oikein voi vieläkään uskoa, että tähän on tultu. Meillä alkaa nyt ensimmäinen...
  18. Mustikka89

Syyskuiset 2021

Ja siis vasta nyt huomasin nuo aikaisemmat viestit, jostain syystä ei ollut päivittynyt mulle. Tsemppiä ihan kauheasti @Quality ja @Suprise!! Ihan kauheeta kun nyt näin monella huonoja uutisia! @Tupsuli Kyllä on suoranainen ihme jos jotain elämää vielä tuolta löytyy. Vuoto on suurempaa mitä...
  19. Mustikka89

Syyskuiset 2021

SYYSKUISET :love: Laskettu aika / Nimimerkki / Monesko lapsi / Synnytyssairaala 1.9. / nobelius / 3. / KYS 1.9. / geomur / 1. / 1.9. / tinttinen87/ 1. / 1.9. / soffia29 / 1. / 2.9. / laura* / 3. / 2.9. / mandariini88/ 3. / 3.9. / suprise / 8. / 3.9. / naaski / 3.9. / kipster86 / 2. / 4.9. /...
  20. Mustikka89

Syyskuiset 2021

Täällä huonoja uutisia. Noin neljään asti iltapäivällä oli kaikki hyvin, mutta sitten kuin salama kirkkaalta taivaalta alkoi sattua alavatsaan ja alaselkään. :eek:Pian tämän jälkeen alkoi runsas vuoto, runsaampi mitä viime viikolla oli. Tämän lisäksi mukana oli pieni määrä hyytymiä ja joku ihan...

Yhteistyössä