Hakutulokset

1. A

Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Ihana @nyuu, mä kanssa toivon että raskaus jatkuu. Täällä vähän ristiriitaiset fiilikset; en oikein tiedä miten tämän pahuksen hematooman kanssa pitää elää. Oma lääkäri sanoi, että saa elää normaalisti kunhan ei rehki. Toiset vastaavassa tilanteessa ovat saaneet vuodelepo-käskyn tai vähintään...
  2. A

@Rusakkonen olen käynyt lukemassa palstaa, mutta syystä tai kolmannesta en rohjennut liittyä keskusteluun
  3. A

Huh, hätä on ohi! Kävin ultrassa. Istukan reunassa näyttää olevan hematooma, josta se vuoto nyt sitten tuli. Pieni näytti olevan oikein virkeä, kasvoi kuten pitääkin ja sydän löi vimmatusti. On kovasti rauhoittunut olo ja mieli. Ajattelin loppupäivän pötkötellä ja nautiskella.
  4. A

Täällä alkoi äsken verenvuoto, kirkasta verta. Ei jumalauta, jos se oli taas tässä. Viikkoja kasassa 8+1.
  5. A

@Silmu75 Jos luovuttaja käyttää samoja lääkkeitä (piikkejä) mitä itsekin olen ekassa omasoluhoidossa olen käyttänyt, niin tuo 1600 on alakanttiin. Muistaakseni maksoin yhdestä lääkehoidosta vajaa 2.000 € ja siinä ei ollut vielä mukana punktio-veloitusta tai muista toimenpidemaksuja. Tuo 2000 on...
  6. A

@Silmu75 Odottavan aika on pitkä, toivottavasti huomenna ilmoittavat minkälainen saalis sieltä on saatu. @kirsillevauva Onpa hyvä, että olet loppuvuosi osittaisella saikulla! On: kävin tänään taas ultrassa, siellä se pieni sydän löi ihan vimmatusti. Viikkoja on nyt 7+5 ja sikiö vastaa 7+4 eli...
  7. A

Hello ladies, Täällähän on vilkasta keskustelua, hyvä! Itse on ollut sen verran kiireisenä töissä, ettei oikein ollut aikaa kirjoitella ja kommentoida keskustelua. @kirsillevauva Hyvä, että kävit päivystyksessä ja pienellä kaikki on hyvin. Kirjoittelit haasteista miehesi kanssa. Raskauden...
  8. A

@Iid@ Olet ihanan pitkällä jo, hienoa! Hyvä, jos pahoinvointi alkaa pikkuhiljaa helpottamaan. @kirsillevauva onnea hyvistä ultrakuulumisista! Kävin äsken varhaisultrassa. Siellä se pieni oli. Vaikka viikkoja vasta 6+0, sykkivä sydän näkyi jo❤️. Epäuskoinen ja liikuttunut olo. Tasan vuosi sitten...
  9. A

Täällä muuten alkoi sama oireilu kuin @kirsillevauva :lla: etoo ihan koko ajan ja palavereissa joutuu pidättelemään ettei oksentaisi ja sitten koko ajan tekee mieli raikkaita hedelmiä, erityisesti appelsiineja
  10. A

@Tammityttö Meillä luovuttajalta saatiin 11 munasolua, josta 5 hedelmöittyi. Niistä 4 selvisi blastoksi asti. Yksi meni tuoresiirtoon (raskaus alkoi mutta meni kesken) ja kolme saatii pakkaseen. Nyt pakastetusta blastosta alkoi jälleen raskaus, tällä hetkellä 5+5 ja jännitetään jatkuuko tämä.

Yhteistyössä