Hakutulokset

1. chili_

Haaveena vauva 2022

Tuo kuva siis rfsu ovistesti :) Ja pc:n r-testin tein jossa siis "jotain" mut voi olla kuvitelmaa, ei saa edes kuvaan :D
  2. chili_

Haaveena vauva 2022

https://aijaa.com/PFrvPL Hitto ei se ollut mikään yksittäinen onnenkantamoinen kun edelleen näyttää rfsu näin vahvaa. Oon ihan hämmentynyt! Pakko kai se on lähteä herkkää r-testiä hakemaan, vaikka eihän siinä välttis mitään näy, jos on dpo8-9?! Voikohan toi ovistesti oikeasti näyttää jollain...
  3. chili_

Haaveena vauva 2022

No se on kyllä :D Itelläkään ei oo kokemista muuta kun et kyllä ovistesti on aina plussa ollut sit kun r-testikin sitä (selkeästi) on :D Jatketaan jännäämistä!
  4. chili_

Haaveena vauva 2022

Älä todellakaan vielä huolestu! :) Mulla tosiaan saattaa just joku "ennen menkkojen alkua" -piikki :)
  5. chili_

Haaveena vauva 2022

Tuo oli ihan ehkä parin tunnin pidätyksellä tässä päivällä. Aamusta ei olllut noin vahva, sitä tässä nyt mietinkin et onkohan vaan joku onnenkantantamoinen lh-piikki ja illalla taas tyhjää täynnä :D Mut nää on silyi mielenkiintosia vaikkei oiskaan tosi kyseessä :D
  6. chili_

Haaveena vauva 2022

@Alinna86 @Keksi82 oi tehkää!!! :D
  7. chili_

Haaveena vauva 2022

Oon kans ymmärtänyt et joillain tulee joka kierto loppuun vielä ainakin miltei plussa! :) En mä jotenkaan jaksaa tärppiin uskoa, vaikka kieltämättä outoja oloja on ollut että sen puoleen vois olla joku tsänssi :D Enkä ite oo siis koskaan saanut loppukierrosta kun ihan haaleaa, mut näähän...
  8. chili_

Haaveena vauva 2022

Niin ja paljon onnea plussanneille ja onnea matkaan <3
  9. chili_

Haaveena vauva 2022

https://aijaa.com/rKBo48 Kp20 ja yllättäen ovistesti lähtenyt vahvistuun näinkin vahvaksi. Mulla siis kierto ollut lähiaikoina vaan 23 päivää kun letrot lyhensi, nyt 2. kierto tauolla hormonituesta, en saanut edes tikutettua ovista kun en niin aktiivisesti monta krt päivässä tikutellut. Jotain...
  10. chili_

Haaveena vauva 2022

Oi ihanaa luettavaa täällä, paljon onnea @minttuni sekä @Irtokehys ja @wbä Sekä @sofialiina myös tietysti <3 Paljon onnea matkaan teille kaikille ja nauttikaahan ihanasta matkasta <3
  11. chili_

Haaveena vauva 2022

Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille <3 Eilen dpo9 pc nega aamulla ja illalla. Menkat alkaa varmaan tänään/huomenna, jos ei ni testaillaan sit uudelleen. Ei enää juuri oireita, paitsi kurkkukipu alkanut eli ihan perus lenssu tulossa päälle, argh! Meilläpäin pääsi jo 81-85 -syntyneet...
  12. chili_

Haaveena vauva 2022

Ihanaa paljon onnea! <3 Etpä ole ainut, kellä raskaus on alkanut hoitojen taukoajalla tai juuri ennen aloittamista :D <3 Onnea matkaan! @petronella09 ikävää, iho-ongelmat on niin pepusta. Minä sain joskus apua siitä teepuu -saippuasta, oletko kuullut? Rauhoitti tosi paljo ihoa ja puhdisti...
  13. chili_

Haaveena vauva 2022

Enköhän mä dpo9 testaile ekan kerran :D Mut sit taas ei yhtään jaksa uskoa, et miksi nyt ois tärpännyt ja siis ei ole vielä oikeasti sellaista "the oloa" että sen vaan tietää, nää hormonituet on sekottanu jo täysin omien olojen tulkinnat :D
  14. chili_

Haaveena vauva 2022

Olen lueskellut taustalla mutten ole kerinnyt kommentoimaan. Hirveästi tsemppiä kaikille ja @minttuni teille erityisesti, kumpa toivottu tulos tulisi jo eka yrittämällä! <3 Pianhan se selviää! :) Täällä dpo 7 tänään, tässä kierrossa olllut nyt taukoa letroista ja pregnylistä. Ovisplussa tuli...
  15. chili_

Haaveena vauva 2022

Kiiitoa tiedoista! Harmittaa toki, että nämä menee omaksi maksettavaksi, mutta ei sille mitään tosiaan mahda :) Tokihan vuosi yritystä tulee vasta syksyllä, eli voi tässä olla kyse ihan siitä faktasta, että aikaa menee. Saas nähdä! Vapun jälkeen alkaa kyllä itsellä sellanen joku -5kg rykäsy niin...
  16. chili_

Haaveena vauva 2022

Oon miettinyt tätä ihan samaa, että nyt kun alkaa olla (ehkä kenties) pian omakin vuoro saada rokote, niin ehdottomasti kyllä sen haluaisin vrt elellä raskausaikakin vielä toosi varovasti vähillä kontakteilla, koska ei ole saanut rokotetta. Oon ihan varma et mulle tulis korona kuitenkin pahana...
  17. chili_

Haaveena vauva 2022

Kiitos tiedosta! Päädyin nyt äsken sitten kuitenkin varaamaan soittoajan "vakkarigynelleni" jossa hyppäsin letrokierroissa. Aattelis, että onnistunee labrojen lähetteet nyt puhelimitse :)
  18. chili_

Haaveena vauva 2022

Kiitos tiedoista! Joo olen elänyt ainakin käsityksessä, että jos on jo 2 lasta, niin julkiselta ei enää apuja saisi, voi toki olla, että olen ymmärtänyt jotain väärin. Missäköhän hinnoissa nuo gynen määräämät "peruslabrat" huitelee, onko tietoa? :)
  19. chili_

Haaveena vauva 2022

Jatkan vielä, että mitkäs labrat olisi tärkeää tehdä, kun halutaan selvittää hormoneiden tilaa raskautumistoive mielessä? Mitkä kaikki arvot pitäisi katsoa, minulta ei siis ole koskaan mitattu mitään, mut selkeästikään ihan täpöllä ei kroppa toimi, kun ovis ei aina itsekseen tule, se on ultrassa...
  20. chili_

Haaveena vauva 2022

Plaah eilen illalla dpo9 tuli pc:hen tosi hailura mutta selkeästi nähtävä haamu! Mutta koska tänään aamulla ei näkynyt mitään, pakko sen oli vain olla viivanpaikka :/ Mistä lähtien pc:t näyttää tuollaisia viivanpaikkoja, ärsyttävää :D Noh, eiköhän se uusi kierto pian ala. Puoli vuotta letrot...

Yhteistyössä