Hakutulokset

1. chili_

40 + so what, wol 14 (2019)

S S-prog oli kp23 18,68 . Terveystalon viitearvot luteaalivaiheelle oli 8,53-68,4, eli viitteissä, mutta alakanttiinhan tuo on? Pelkään, että gyne tuijottaa vaan viitteitä. Oireita tosiaan on ja luteaali aina 10 päivää, eli lyhyt. Onko jollain tietoa, että katsotaanko noita viitearvoja...
  2. chili_

Gyne laittoi lähetteeseen että kp22-24 eli huomenna meen kp23 :) Tää on todellakin mielenkiintoista että mikä homma. Siis tässä suht uutena oireena/vikana/ärsytyksenä what ever on että mun jalanpohjat on aamuisin puutuneet myös, siis sillee ei niinkuin jalkoja pakota tai oo levottomat, mutta kun...
  3. chili_

Kyllä katsottu d-vitamiinikin muistaakseni tuossa keväällä, mutta pitääpä vielä tarkistaa! Olen kyllä syönyt pitkään d-vit lisää :)
  4. chili_

Heippa! Löysin sattumalta tämän ketjun ja koska ajattelin, että täällä useampi yrittää vauvaa hormonituella/hoidoilla, niin kuulisin mielellään teidän mielipiteitä minun "casesta". Eli siis pääsyy, miksi hakeuduin lääkärille jo aikaa sitten, oli epämääräiset oireet; väsymys, limakalvojen...
  5. chili_

Haaveena vauva 2022

Hei ja anteeksi oma napa. En ole kerinnyt vielä perehtyä yhtään näihin ja osa tuloksista on tulossa, keltarauahshormoni luonnollisesti mitataan vasta loppukierrosta. Mutta nyt tuli jo nämä: Estradioli 0,06, S-FSH 6,4, S-LH 3,57, prolaktiini 63 Nämä otettiin siis kp4 herääkö ajatuksia teillä...
  6. chili_

Haaveena vauva 2022

Onnea ja haamulle vahvistumista! :)
  7. chili_

Haaveena vauva 2022

Pahoittelut @heidisofia :( Voimia ja tsemppiä uusiin yrityksiin, jahka siihen olette valmiita<3 Täällä tuli ovisplussa kp18 ja seuraava päivänä kipuili, eli toivottavasti ovis oikeasti nyt tapahtui :) Tosin ei saatu touhailtua kun dpo-2, onko täällä sillä dpo:lla raskautuneita :D :D
  8. chili_

Haaveena vauva 2022

Ei muutaku miehelle r-testi drinkkitikuksi :D Heh, paljon onnea plussasta ja @Jonna_83 sinulle myös! <3 Ja tsemppiä muille kurjempien mietteiden kanssa painiville <3 Täällä kp17ja nyt vasta alkaa ovistestiin tulla väriä. Viime kierrossahan tuli o-plussa myös kp20 tienoilla. Mihinkäs se myöhäinen...
  9. chili_

Haaveena vauva 2022

Vau!! :) Liittyikö sulla esim myös painon putoaminen ruokavalion myötä? Mietin et mistäs sitä tietää, kumpi sit tasottaa kiertoa, painon putoaminen vai vaan ruokavalio pelkästään :)
  10. chili_

Haaveena vauva 2022

Aivan! Onko sulla ollut kokemusta, onko diabetes vaikuttanut hormonitoimintaan? Toki sulla on varmasti kaikki reilassa :) Sitähän on sanottu et jos sokeri keksittäis nyt niin se varmaan kiellettäis :D Pitäs lueskella asiasta lisää. Mut ois mielenkiintosta kuulla, jos jollain sokeriton (lisätty...
  11. chili_

Haaveena vauva 2022

No höh harmi jos sulle ei ole mitään tuntuvaa vaikutusta tullut! :/ Varmaan nääkin riippuu niin et mistä lähtökohdasta löhdetään liikkeelle, ja kait toinen on toista herkempi tässäkin asiassa. Mä aattelin nyt kokeilla! Ketoilin joskus kans muutaman vkon mut se oli liian "raju", ei siinä jaksanut...
  12. chili_

Haaveena vauva 2022

@Lili_86 olen pahoillani tilanteestasi, kyllä kaikki ihan varmasti kuitenkin kääntyy parhain päin <3 Tsemppiä! Ja @Alinna86 tuo o oikeasti munkin korviin aina paska käytäntö. Ymmärtäisin, jos luomusti tuo raskaus alkanut, mutta jos hoidoilla, ei pitäisi kyllä noin mennä. Ihan oikeasti tuo on jo...
  13. chili_

Haaveena vauva 2022

Onnea plussanneille <3 Hei moniko täällä onkaan mittauttanut gynen tai itsensä toimesta raskautta ajatellen hormoniarvonsa? Mitkä ne tärkeimmät olikaan? Ja mitataanko niitä kovinkin eri aikoihin kiertoa? Mä oon nyt tosi paljon miettinyt, että josko tosiaan ois hormonitoiminnassa...
  14. chili_

Haaveena vauva 2022

Kiitos jännityksestä <3 mutta kyllä testi negaa näytti! Eli kierto on oikuttelee :D
  15. chili_

Haaveena vauva 2022

En ole tehnyt! Ei oo mitään oireita:D Ja seksiä ollut niin heikosti tässä kierrossa arjen kiireiden takia et suoranainen ihme ois :) Mutta voisi sen kyllä varmuudeksi tehdä, että voi hyvin mielin ottaa lasillisen tai kaks kesälomajuomaa viikonloppuna :D
  16. chili_

Haaveena vauva 2022

Paljon lämpimiä halauksia surujen kanssa kulkijoille <3 Itsellä myös edelleen km aiheuttaa tunteet pintaan, vaikka sen jälkeen ollaan onnellisesti lapsi saatukin. Mutta ei se lapsi korvannut menetettyä ja olen antanut itselleni luvan surra ja haikailla jos siltä tuntuu, vaikka tunnistan tuon...
  17. chili_

Haaveena vauva 2022

Ottaisin, vakava tautimuoto olisi vakava myös kaiken järjen mukaan vauvalle, kun se äidin hapettumiseen vaikuttaa. Ja tietääkseni ei ole enää varoaikaa, vai muistanko nyt ihan väärin? :)
  18. chili_

Haaveena vauva 2022

Paljon voimia jatkoon, osanotto <3
  19. chili_

Haaveena vauva 2022

Voi olla et joku yksi tuhannesta on susi ja minä sain sen :D
  20. chili_

Haaveena vauva 2022

Kiitos tsempeistä <3 Mysteeriksi jää, oliko kiinnittymisyritystä, tää on tämmöstä kun aikaisin testailee ja en ois ees alkanut testaileen tässä kierrossa ellei ne ovistestit ois näyttäny plussaa :D No mutta, kaikki ookoo ja rokotteenkin saan pian niin se on kivempi ottaa nyt kun homma selkee :)

Yhteistyössä