Hakutulokset

1. T

Laskettuaika 2022

Minuakin niin kiinnostais @Alinna86 n kuulumiset ❤️
  2. T

Laskettuaika 2022

Ihanaa @Kasikuus kun tulit kaapista 😘 Onnea hirmuisesti vielä! ❤️
  3. T

Haaveena vauva 2022

Voi miten ihanaa! ❤️ Ja mikä ihana päätös olis tälle ketjulle sinun plussa viimein kaikkien epäonnisten vaiheiden jälkeen! Peukut pystyssä täällä, että kaikki menee nyt hyvin ❤️
  4. T

Laskettuaika 2022

@Alinna86 voin kuvitella! Ei oo vielä ehtineet unohtua ne viimeiset tuskaiset viikot. Mutta aivan pian jo teilläkin vihdoin ja viimein pienokainen sylissä ❤️
  5. T

Laskettuaika 2022

Osanottoni @Mansikka_maanantai 😢 Aivan sydäntä puristaa kun ajattelen teidän surua! Voimia ❤️
  6. T

Haaveena vauva 2022

Voi kun teillä nyt onnistaisi ❤️
  7. T

Laskettuaika 2022

Ihan älytöntä kun se yrittämisaika oli niin kamalan raastavaa ja jatkuvaa odottelua. Ja nyt kun vauva on reilu 2kk, niin on ihan ikävä sitä yrittämisen jännitystä 😄 Tämä oli meille kuitenkin jo neljäs lapsi, eikä ollut näinkään montaa tarkoitus tehdä. Olispa vasta ensimmäinen, niin olis vielä...
  8. T

Laskettuaika 2022

Miten @Alinna86 lla menee? ❤️
  9. T

Haaveena vauva 2022

Minä oon oottanut, että tämä pino hiljenee kun lasketutajat siirtyy ensi vuoteen, niin sitten pääsee laskemaan kuinka moni tästä ketjusta plussasi! Toivon siis ettei tässä viime hetkillä siivota listaa lyhemmäksi. Sehän alkaa kuitenkin pian uudessa ketjussa alusta 🤗
  10. T

Haaveena vauva 2022

Mulla oli myös sektioarpeen kiinnittynyt raskaus 2020 syksyllä. Syyskuussa todettiin ja hoidettiin ja vasta huhtikuussa -21 olin siitä toipunut. Nopsaa siis olet selvinnyt! Heti siitä seuraavasta kierrosta minulla sitten tärppäsikin ja nyt on kuukauden ikäinen tytär kainalossa. ❤️🙏🏼
  11. T

Laskettuaika 2022

Hyvin meillä menee, kiitos kysymästä ❤️ Vauva on huomenna jo neljä viikkoa! Aika on mennyt aivan kamalan nopeasti. Haikeana katselen kuvia ekoilta päiviltä. Saispa ne hetket talteen ja vois palata niihin välillä. Vauva jaksaa olla jo vähän hereilläkin ja katselee tarkkaavaisena. Ensimmäistä...
  12. T

Laskettuaika 2022

Miten @minttuni teillä on lähtenyt vauvan kanssa sujumaan? ❤️
  13. T

Laskettuaika 2022

@Piipaa93 paljon onnea pienestä tyttärestä ❤️ Terveyttä ja hyvää vointia ❤️🙏🏼
  14. T

Laskettuaika 2022

Paljon paljon onnea @minttuni ❤️ Sydäntä lämmittää kun saitte viimein oman pienen syliin ❤️
  15. T

Laskettuaika 2022

Tsemppiä kovasti @Piipaa93 ❤️ Onneksi 27 rv rajapyykki kolkuttelee jo ovella ja olette siellä vauvan kanssa hyvässä hoidossa. Hyvä kun ehdit saada kortisonitkin! Meidän esikoinen syntyi rv32 ja oli oikein terhakka neitokainen. Pärjäsi ilman lisähappea ja oli osastolla vain kolme viikkoa...
  16. T

Laskettuaika 2022

Meillä on lähtenyt sujumaan kotona hirmu hyvin. Maito nousi kohisten ja vauva syö ja nukkuu ja on tyytyväinen ❤️ Hormoonihuuruissani eilen ajattelin, että ihanaa kun tuntuu, että nyt kaikki on valmista. Yli kaksi vuotta meni koko ajan odottaen jotain. Ovulaatiota, oireita, plussaa, pettymysten...
  17. T

Laskettuaika 2022

Kotona ollaan ❤️
  18. T

Haaveena vauva 2022

Paljon onnea! Voi kun kaikki menisi nyt hyvin ❤️
  19. T

Laskettuaika 2022

Sanoppa muuta! Kyllä kauhistuin kun kuulin tästä. Sain onneksi poikkeuksellisesti viettää tuon 6 tuntia vauvan kanssa, mikä aika vastasyntyneitä tarkkaillaan, jos ovat kotiutumassa suoraan syntymästä. Ensin oli puhe, että vauva viedään pois heti salissa eikä tietoa milloin näkisin hänet...
  20. T

Laskettuaika 2022

Laskettu aika 2022 ⭐ 4.1. Skyela / synt. 4.1.2022 / 40+0 / tyttö 17.1. Irtokehys 29.1.Töppönen/synt.21.1.2022/38+6/tyttö 1.2. Minttuni 9.2. Puhalluskukka 12.3. Jonna83 25.3. Käärmeinen 3.4. Aneliina 14.4. Sohvapeitto 19.4. Alinna86 23.4. vaniljapulla 5.5. possu. 6.5. Piipaa93 14.5. Andune 4.6...

Yhteistyössä