Hakutulokset

1. V

~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

@Katti75 mulla on takana sektio 10/17 siitä toivuin hyvin. Nyt jännittää/pelottaa ku on toi taapero miten sen kanssa pärjää sen 3 viikon jälkeen ku mies palaa töihin (n) 35+1
  2. V

Mullakin siirrettiin hyviä alkioita mut ne ei tehny muuta ku hipasivat. Sit lisättiin kortisoni niin 3 siirrosta 2 raskautta ja tämä toinenkin jo voiton puolella. Ja siihen lisänä oli zumenon,terolut ja disperin niin ja gonapeptyl
  3. V

@love- ei ne sektio aikaa vielä ens viikolle laita olisko puhunu 38 viikosta. Mut käännös yrityksessähän on aina riskinsä että synnytys käynnistyy ku ne joutuvat aika paljon kääntelee. Mut saas nähä vaikka oltaski samaan aikaan.. :)
  4. V

@kirsillevauva pahoittelut ja voimia. @Ramiina sulla kyllä todella menee aika korkeenantoi sf mitta. Mullaki menny koko aika yläkäyrällä ja just katoin nii rv22 oli ollut 23 @millionnea onnea hyvistä ultra uutisista. Sit omaa napaa. Tänäään oli siis kasvu/tarjonta ultra. Kaveri majailee...
  5. V

Onnea @Pimpula76 tytöstä :love: Mieki oon aina vaan ottanu niistä kelalle menevistä lapuista kuvan puhelimella ja liittänyt sinne kelan sivuille :) Nyt on sokerirasitus vol 3 käyty ja arvot normaalit. Jospa tää nyt olis ollu se viimeinen. 6.6 sit sinne painoarvioon ;) Vipe 33+3
  6. V

@Domi jouduin alussa rv 12-14 käymään koska äitille puhkes 2 tyypin diabetes ja sit se joka tehdään kaikille rv24-28 piti myös käydä ja sit vielä tämä (n) Oon äitin mittarilla aina välillä mittaillut ja aina on ollu normaalien rajoissa vaikka syöny mitä eteen tullu :whistle: No mut jos nyt sit...
  7. V

Oon taas vaan pari viikkoa käynyt lukemassa mut en oo kerenny kommentoimaan mihinkään. Nää päivät menee nii vauhdilla ku yritän juosta ton neidin perässä joka on vikkelä kintuistaan ja kerkiää joka paikkaan ja sit ku mies tulee töistä oisin jo valmis unille. :) Mutta... @atvk87 siellähän...
  8. V

@Mandala ooo mitä uutisia täällä olikaan. Onnea pikkusesta :love::love: @-dino- n uutisia odotellaan tänään tänäään jee lisää vauvoja :love:
  9. V

@Mandala koska mie oon se - verinen ja tää edelllinen neiti + ja kysyin et miten ku en tiiä kumpi veriryhmä hällä on nii siksi. Ja se on kuulemma käytäntö laittaa se jos lentää kovasti tai maha saa osumaa koska ikinä ei voi olla varma seuraako siitä jotain verenvuotoja kohdussa. Mieku...
  10. V

@CVAD kiitos nopeesta vastauksesta ja hyvä tietää että asia on näin. :) Ajattelinki et tuskin ne olisi laittanut jos olisi ollut jotain vaaraa.
  11. V

Ihania massuja teillä muillakin :love: Onko täällä muita rh- veriryhmäläisiä. Mietin ku kaaduin sillon viikko sitten ja ei ollut tullu vielä sikiön veriryhmä vastaukset niin laittovat sen anti d suojauksen kun edellinen oli plus verinen. Nyt kuitenkin tänään oli tullut vastaus ja vauva onkin...
  12. V

Heippa jälleen :) Sukupuolen kysymistä olitte pähkäilleet. Mie en ois malttanu olla kysymättä kumpaa tää uusin on vaikkakin se vielä voi muuttua niin röyhelöitä on kaappi täynnä odottamassa pientä ihmettä :love: suurin osa kyllä oli jo jemmassa tolta 1.5 vuotiaalta murulta. @Domi onneksi sait...
  13. V

Onko täällä muita työttömiä? Mua ahistaa suunnattomasti ku työkkäri väkipakolla yrittää saada mua töihin/harjoitteluun ku joudun olee työttömänä (kodinhoidon tuella en pysty olee ku ei se riitä ees lainaan) Siis ku enhän minä voi tehä mitään käsilläni enää ku jo se että imuroin kodin saa käden...
  14. V

IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Harvoin jaksan kirjautua tänne mut nyt oli aivan pakko. Onnea tuhannesti @Domi plussasta ja hyvistä ultrakuulumisista. Vihdoinkin teidän vuoro :love::love::love:
  15. V

@atvk87 molemmat ollu lähes 4.5kg eka synty 41+5 ja tämä toinen 39+1.
  16. V

@Mandala mulle vois päivittää että kolmas prinsessa ois tulossa :love: Kaikki oli muutenkin hyvin ja vilkas kaveri tulossa. Kävin 20+4 ja vastas 21+1 joten kuulemma voin odottaa jälleen että 4 kilonen lapsi sieltä ois tulossa. Sf mittakin meni yläkäyrän yläpuolella ku kävin neuvolassa 22+1...
  17. V

Mie oon kyllä huono kirjottelemaan tänne ku olevinaan ei oo aikaa. Tosiasiassa sitä aikaa nimen omaan on ku kotona olen ja tylsistyn ku ei oikein pääse viikoilla mihinkään ku hävitettiin toinen auto ja linja autolla en tykkää kulkea ja kaupunkiinkin matkaa 25 kilsaa meiän kylältä. Ja omalla...
  18. V

@love- joo meille näytti nt ultrassa mut nii huono näkyvyys että ei saanu mitään selvää. Toivotaan et pääsis tos rakenne ultrassa sit kahtomaan.
  19. V

Onnea kaikille hyvistä ultra uutisista ite täällä edelleen odottelen että ois rakenne ultra se aikaistu muuten eli on 28.2. @love- näyttikö/antoko sairaalalla kuvia 3/4deenä? Oon kuullu et joillakin näyttää ja antaa jopa kuvia ja toisille taas ei. Ite en 2017 saanu rakenne ultrassa mut sit...
  20. V

Oon pitäny vähän hiljaiseloa kun ei vaan oo ollut aikaa kirjoitella. Lukemassa kyllä olen käynyt joka päivä. @Mandala onnittelut tyttölupauksesta ja @atvk onnittelut poika lupauksesta. Itellä olis rakenne ultra 4.3 ja siihen on ikuisuus aikaa vielä. @Ihanapa onnittelut sullekin hyvistä...

Yhteistyössä