Hakutulokset

1. I

Haaveena vauva 2023

Jesss 😍 pidämme sormet ristissä et tää on THE kierto 🤞🏼🤞🏼❤️
  2. I

Haaveena vauva 2023

Vihdoin OVISPÄIVÄ 🤞🏼 eli meikä piinalistalle dpo0! 😍 ja nyt on ainaki hyödynnetty, päivittäin viimeset viis vai kuus päivää 🤭
  3. I

Haaveena vauva 2023

Mies on aivan messissä täällä 🥰 ja muutenkin aivan sataprossasesti mukana tässä haaveessa. Jaetaan joka päivä ajatuksia ja hän kyselee ovulaatio-oireista ja kattelee mun kanssa esim Flota 🤭❤️
  4. I

Haaveena vauva 2023

Ovislimoja bongattu!! 🤩🤞🏼 Käyn tänään hakemassa vielä muutaman ovistestin. Voi ääääk miten jännää aikaa aina tämä oviksen bongailu ja varsinkin sen jälkeinen neuroottinen "oireiden" tutkiskelu 🤭🤭
  5. I

Haaveena vauva 2023

Ihanaa ihanaa onnea ja pidetään sormet ristissä 🥰🥰🤞🏼
  6. I

Haaveena vauva 2023

Nyt oli kyllä hermoja koettelevat menkat, KAHDEKSAN PÄIVÄÄ 🤯 Flon mukaan nyt olis kolme päivää ovikseen. Mitään siihen viittaavaa ei kyllä näy eikä tunnu🧐 anyways, mies päätti eilen että nyt harrastellaan joka päivä ainakin viikon verran että on tärpättävä 😄 kelpaa minulle kiitos 😇
  7. I

Haaveena vauva 2023

Voi ei, oon pahoillani pettymyksestä 🥺 typerät roskishaamut kun nostaa aina toivoa.
  8. I

Haaveena vauva 2023

Keltarauhashormoni 😙 mä söin aikoinaan Lugesteronia.
  9. I

Haaveena vauva 2023

Mulla on just Kevan tukema uudelleenkouluttautuminen menossa, joten kyllä mietityttää kaikki käytännön asiat 🙃 vaikka tiiän, että kaikki ihan varmasti järjestyy tavallaan, niin byrokratian kaikki käänteet on aina yks kahlattava suo 😮‍💨
  10. I

Haaveena vauva 2023

Hei ainiin, en tajunnu ekaan viestiini laittaa punasella mut pliiis joku ihana, lisätkää mut listoille 😘 kp 2/30 , toinen lapsi haaveissa, yritys aloitettu 9/2022 pitiköhän muuta muistaa 🫢 tänään ollu ihan JÄRKYTTÄVÄ depis, kiitos menkkojen, oon parkunu ihan kaikkea 😅 telkkaria ei voi kattoa...
  11. I

Haaveena vauva 2023

Täs on nyt kaks vaihtoehtoa: joko tää oli vekkuli roskisplussa tai sit teiän kahvi odottaa pientä espressoa 😆❤️
  12. I

Haaveena vauva 2023

Ompahan ollu ajankulua tän penteleen piinailun keskellä 😆😆
  13. I

Haaveena vauva 2023

Ah, niin ja kierron pituus on nyt vakiintunut 30 päivään 🫢
  14. I

Haaveena vauva 2023

Heissan! Vielä kerkeen ketterästi mukaan tähän ketjuun, vaikka 2024 ketjukin on varmaan jo tehty 🫢 Anyways, täällä 28v, toinen lapsi haaveissa. Yritys aloitettu 9/2022. Ensimmäinen lapsi syntynyt 8/2019, yritystä silloin neljä vuotta ja kaksi keskenmenoa 2015&2017. Nyt uuden miehen kanssa...

Yhteistyössä