Hakutulokset

1. A

~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

Onnea @Wintersun hyvistä uä-kuulumisista kuin myös @Silmu75 nt-ultran tuloksista, en tainnut niistä vielä onnitella. :) Ja tervetuloa sekä onnea myös @Jasmina20 plussasta! @shelterme apua kuinka jännittävää, sä olet ihan maaliviivalla! :love::love: Eli viikko siihen että alkaa käynnistys ja...
  2. A

@Rusakkonen olette olleet ajatuksissa. Toivottavasti olette saaneet apua ja tukea juuri siten kuin on tarvis. Ja varmasti tapaatte poikanne kanssa vielä. Sitä ennen kuitenkin toivon että pieni sisarus hänelle syntyisi. <3 Minä jäin nyt mammalomalle, on aika uskomaton fiilis. Vähän...
  3. A

IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Tuosta punktiosta, mä pelkäsin ja jännitin sitä, etenkin olin kuullut kaverini kaverin stoorin että ei sen yhden kerran jälkeen enää suostunut menemään siihen. Mutta lopputulos oli se että kanyylin laitot oli koko kahden kerran inhottavimmat asiat, otin esilääkityksen eli ne tabletit siinä ennen...
  4. A

Ensinnäkin hyvää uutta vuotta jokaiselle! :love::love: Ja seuraavaksi oikein paljon onnea kaikille plussanneille! Aivan upeita uutisia!! :love::love::love::love: Mulla alkaa 27.1 äippäloma, pääväsyä on ja ei oikein enää jaksaisi keskittyä töissä yhtään, aivan sama vaikka koko paikka...
  5. A

Mikä ihana viesti. :love::love::love::love::love::love: Ja mikä onni. :love: Ei tässä muuta voi sun viestin jatkeeksi sanoa. Juuri tuossa viime vkolla itsekin muistelin meidän keskusteluita sielä amh-ryhmässä keväällä ja kesällä. Ja nyt ollaan tässä. Kiitos myös munkin puolesta. <3 Ei vieläkään...
  6. A

Avasin nyt koneen pitkästä pitkästä aikaa joten yritän rustata jotain vastauksia. @odotuksenodotus olen todella pahoillani, voimia teille tilanteeseen. :( @nyuu ootko jo palannut töihin takaisin, mitenkä jakselet? @Pupuna112 onnea nt-ultran tuloksista, ihana kuulla että kaikki on hyvin...
  7. A

@Rusakkonen kiitos kun jaksoit meille tänne kirjoittaa, olette olleet kaikkien ajatuksissa todella paljon. <3 Toivon teille paljon voimia käsitellä tätä surua ja tapahtunutta, onneksi saitte viettää poikanne kanssa kiireettömästi aikaa. Olette nyt isä ja äiti. <3 Ja toivottavasti saatte kaiken...
  8. A

Nopea vastaus tähän, ennenkuin plussasin oli ohimeneviä kuvotuksia jotka itse luulin liittyvän menkkojen alkuun kun mulla se yhtenä oireena ollut. Muutoin ei mitään raskauspahoinvointia koko aikana, ei ällöttäviä hajuja tai ruokia, ei yhtään mitään. Ainut kerta kun olen oksentanut on kun aamulla...
  9. A

Mä olin tänään yksityisellä ultrassa ja vauva vastaa viikkoja täysin ja painoa nyt noin 1090g joka on ihan keskikäyrällä. :) Pää alaspäin on ja kätilö veikkas ettei ehkä tosta enää kääntyisi. Uimista kuulemma saa jatkaa, virtsa oli ok tosin vähän verta seassa, muttei kuulemma syytä...
  10. A

@Rusakkonen sytytin kynttilän. Paljon voimia suureen suruunne, aivan kauheata lukea viestisi. Ei usko todeksi. Toivottavasti saatte tukea ja apua tilanteeseen. Iso halaus ja osanotto.:cry::cry:
  11. A

Mulla ainakin silloin synarela myöhästytti useammalla päivällä menkkoja silloin, toivottavasti alkavat pian!:)
  12. A

Paljon Onnea @Noran vauvan syntymän johdosta! :love::love::love::love::love::love: @kirsillevauva pääsetkö avoimeen neuvolaan sydänääniä kuuntelemaan? Kyllä mullakin on ollut päiviä jolloin liikkeitä itse tuntenut vähemmän ja vaieammin, uskon että kyse vain vauvan asennosta, no sulla on paljon...
  13. A

Mulla tuli sokerirasituksen tulokset kantaan ja täysin normaalit ne oli, kukaan ei niitä ei vielä ole neuvolasta katsonut mutta löytäähän noi viitearvot itsekin. Sillai olin tyytyväinen ku olin epäilly et miten kroppani nyt muutenkin tota sokeria suodattaa kun oon aikamoinen sokerihiiri, tosin...
  14. A

Kiitos vastauksesta @-dino- ! :) Terveyskylän sivuilla kans tohon ohjeeseen törmäsin mutten sitte muualla. Ja kirjotin ylempänä vähä huonosti eli ei ole su ainoa salipvä vaan nyt tänään ja huomenna en pääse.:LOL: Olen kyllä muuten käynyt salilla ja uimassa tällä vkolla.
  15. A

Mulla ois se pelkäämäni sokerirasitus maanantaina aamusta ja tässä totesin että nyt sunnuntai ois ainut pvä ku pääsisin vielä salille tällä vkolla, eli ajoittuisi su iltapvään jalkareenin merkeissä. Paasto on aloitettava klo.20 sillon illalla koska koe alkaa 8.00 ma aamuna. Jostain luin ettei...
  16. A

Mä otin molempien siirtojen jälkeen vähän varovaisemmin vaikka lupa ihan normaaliin elämiseen annettiin, etenkään kun ei mitään hyperstimulaatio-vaaraa ollut todellakaan. Mutta kuitenkin punktio on aina toimenpide ja tottakai lääkkeet on myös vaikuttaneet niin halusin myös sen piina-ajan antaa...
  17. A

On tullut paljon viestejä koskien tota vakuutusasiaa ja sen enempää en lusikkaa soppaani laita muutakuin että itse otin vauvalle vakuutuksen siinä nt-ultran tienoilla, varmuudeksi. Mulla on myös itselle tapaturmavakuutus olemassa. Toi julkinen-yksityinen on myös vähän niinkin että toisaalta...
  18. A

@Karhurouvanen ihana kuulla sinunkin kuulumisia, pieni sielä kasvaa ja voi hyvin. :love::love::love:Varmasti ihana kuulla dopplerista sykkeen. :love: ihana sana tuo tuksutus. :LOL::LOL: hellyyttävä! Aika hyvässä muistissa on vielä ne keskustelut, mietteet ja ajatukset hoidon ajoilta, vieläkin...
  19. A

@Lailaa :cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry: osanottoni! Aivan kauhea tilanne!! Iso halaus ja jaksamisia tilanteeseen! Toivottavasti tyhjennys sujuu ongelmitta ja pääset toipumaan. :cry::cry: @Pupuna112 Mun työkaveri otti niptin yksityiseltä mutta käsittääkseni kävi kuitenkin...
  20. A

@kirsillevauva oisko kyse istukan siirtymisestä ja vuoto johtuisi siitä? Onko olo muuten minkälainen, ei mitään kipuja tai särkyjä? Ettei mitään normaalista poikkeavaa sillä saralla? Kauhea olo varmasti kun noi vuodot on aina silti niin pelottavia vaikka niitä voikin esiintyä syystä jos...

Yhteistyössä