Hakutulokset

1. A

♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

Söin sen reilu 10v pillereitä ja kohta alkaa yk11..
  2. A

Toiveena vauva 2017-2018

Joo siis raskauskeijullakin lukee ihan että mitkä on niitä edistäviä liukkareita, muistahan saattaa olla ihan haittaa siittiöille. Täältä meiltä päin ei löytyny ees mistään apteekista preseediä niin piti tilata raskauskeijulta
  3. A

Toiveena vauva 2017-2018

Mua ottaa niin päähän:unsure: Mulle flo laskee ovista ja se on pitänyt tosi hyvin paikkaansa, tai myöhästyy max alle 2vrk siitä lasketusta. Tänään ois laskennallisesti pitäny olla ovis ja testasinkin eilen vasta ekaa kertaa tälle kierrolle. Normaalisti tunnistan oviksen kivuista ja oloista. No...
  4. A

Toiveena vauva 2017-2018

Hei moi! Oon tuolla piinailijoissa ja esikoisen haaveilijoissa pyöriny, mutta hyppään tännekin mukaan. Vielä kovasti haaveilen pienestä tän vuoden puolelle. Eli listalle kyytiin yritän hypätä mukaan plussa-aallolle :p Oon siis 29v, yk10 menossa ja kp 9/28 menossa. Ovista oottelen tohon kp16...
  5. A

Joo niinhän siinä kävi että kp 31/28 tänään vaihtunut kp 1/28.:( Maanantaina tosiaan kramppaili, tiistaina ei käytännössä mitään. Tänään on kramppaillu ihan huolella. Mutta se mikä on outoa, että on kovat krampit mutta vuoto tosi minimaalista. Yleensä mulla alkaa kipu ja vuoto suoraan kerralla...
  6. A

Hei taas toverit! Täällä sitä reissun päällä kiroaa olojaan. Nyt maanantaina oli siis kp29/28. Ovis oli kp 17. Sunnuntai iltana viimeks testannu ja puhdas nega. En ma aamuna jaksanu testata, sanoin miehelle että eiköhän se vuoto sieltä tuu ku pääsee reissuun lepään. No matkalla kohti hesaa alko...
  7. A

Käyn kerran kuussa fyssarilla hierottavana selän ja hartioiden takia. Kyseessä on paljon jaloista opiskellut ammattilainen. Hän sitten tutki tota mun vasenta jalkaa kun pohkeessa on ollut nyt varsinkin levossa semmonen puristava tunne kun olisi suonenveto tulossa. Selvisi sitten että lonkka oli...
  8. A

Mua kovasti ihmetyttää tosiaan tää että oon tuntenu oviksen nyt viimeset neljä kiertoa vasemmalle puolelle. Ja nyt päivittäin tulee semmosta samanlaista kipua kun oviksen aikaan, mutta paljon vaimeampana, ja vasemmalle puolen ja säteilee nivuseen/lonkkaan. Tätä on siis myös negakierroissa ollut...
  9. A

Kukkuu! Jos tulis vähän päivittään tilannetta.. Eli yk7 menossa, ovis tikutettu kp 16/17 tienoille, ja nyt elellään kp22. Talletuksia tehtiin sopivasti ja tavallaan odotukset olisi kohdillaan, toisaalta tuntuu että tuskimpa tärppää kun olis niin ”hyvä kierto” tärpätä. Menkkojen pitäs alkaa...
  10. A

Mielenkiintoinen kierto.. alunpitäen tädin ois pitäny kurvata kylään 24.12. Ovis tosin tuli neljä päivää myöhemmin kun normisti eli laskennallisesti täti olisi tullut vasta loppuviikolla, mutta kurvaa vissiin nyt kylään. Tein eilen aamulla tosiaan uuden testin ton ihme haamun jälkeen, ja ihan...
  11. A

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Mielenkiintoinen kierto.. alunpitäen tädin ois pitäny kurvata kylään 24.12. Ovis tosin tuli neljä päivää myöhemmin kun normisti eli laskennallisesti täti olisi tullut vasta loppuviikolla, mutta kurvaa vissiin nyt kylään. Tein eilen aamulla tosiaan uuden testin ton ihme haamun jälkeen, ja ihan...
  12. A

Hauskinta tässä hommassa on että tossa mistä laitoin kuvan, näky se pinkki reilun vartin siinä kauniisti. Katoin myöhemmin uusiks niin oli se haamulainen kadonnut siitä.. Testaillaan parin päivän päästä uusiks
  13. A

Tuota tuota tuotao_O Onko kellä kokemusta apteekin ultra (herkkyys siis 10), viivanpaikasta tms? Sain testiajalla ihan super haamusen/viivanpaikan tms. Kännykällä en saanut ihan tallennettua sitä minkä silmä näki, kun sen viivan vasen reuna oli ihan aavistuksen pinkkinä (n) Nyt tänään...
  14. A

Tuota tuota tuotao_O Onko kellä kokemusta apteekin ultra (herkkyys siis 10), viivanpaikasta tms? Sain testiajalla ihan super haamusen/viivanpaikan tms. Kännykällä en saanut ihan tallennettua sitä minkä silmä näki, kun sen viivan vasen reuna oli ihan aavistuksen pinkkinä (n) Nyt lauantaina ois...
  15. A

??Piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen ja tulos??

Jatketaas uudella viestillä. Tuo yk5 loppui siis hieman hassusti kun 39/27 vaihtuikin kp1, mutta ilmeisesti oli kemiallinen tai varhanen keskenmeno. Vuotoa tuli todella runsaasti normaaliin verrattuna, verisempää selvästi. Eikä muutenkaan ollu yhtään perus menkka olot. Raskaustestiin tuli koko...
  16. A

En vaan enää käsitä:censored: Torstaina testasin viimeksi. Nyt on menkat sen 12 päivää ollu myöhäs. Ja tänään taas nega. Tosin tavallisella testillä kun ei ollu enää herkkiä. No huomenna on onneks lääkäri, jospa suostuisivat ottaan verikokeet ja katottais että onko mun kropal joku hätä :(...
  17. A

Tänään ehtisin laittaa töistä jo isännälle viestiä että nyt on kyl niin menkkaolot ettei mitään epäilystä. Tuntu jopa että vuotaa jo pikkareista läpi ja kipittelin vessaan.. mut ei mitään, tai no valkkarit jatkuu edelleen:confused: Kivut myös lakkas yhtä nopeesti kun tulikin. Kummipojan...
  18. A

Jos tähän alkuun tervehtisi uutena kuumeilijana! :rolleyes: Toi seesteinen olo on muuten hassu, tässä kierrossa oon ollut tosi ”zen” niinku kaveri sano. Oon itse yleensä semmonen tuuliviiri ja joissain aikasemmissa kierroissa löytänyt ittelleni vaikka mitä oireita että olisin raskaana.:D...
  19. A

??Piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen ja tulos??

Hellurei! Täällä uusi piinailija. Yk5 meneillään ja löysin tämän pinon kun aloin ihmetteleen kummallisia oloja. Oon aikaisemmissakin kierroissa saanut kuviteltua vaikka mitä oireita mutta nega kiertoja on ollut. Kierto on pysyny säännöllisesti keskimäärin siinä 27-28. Ovulaatiota en tikuta...

Yhteistyössä