Hakutulokset

1. A

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Tämmöstä siis napsahti äsken kun pääsin kotiin :geek: Nyt vaan aivan tajuttomasti tarrasukkia tälle ja peukut pystyyn ettei oo tuulimuna tai väärässä paikassa! Pelkään kovasti kun ekan kanssa meni kaikki niin hyvin loppujen lopuks:unsure: https://aijaa.com/VvPhFC
  2. A

En testaa ku ei oo testejä :ROFLMAO:toikin nyt sattu löytyyn viel kaapin pohjalta. :eek: Täytyy kävästä päivällä kaupassa kunhan saa ton nuhanenä vauvan liikkeelle:LOL:
  3. A

Hmmm hmmm dpo huitelee siel jossain 13-14 tietämillä ja tommosta iski testiin. Livenä siis selkeempi ja pinkimpi, kun isäntäkin erotti. Ekassa on täysin kuivana https://aijaa.com/g4mzvh Ja sit tuoreeltaan: https://aijaa.com/KvofZv
  4. A

Ainakin mä ton esikoisen testasin kyseisillä testeillä ihan hyvin, ei kai tässä reilussa vuodessa olis laatu kauheesti tippunu:eek:
  5. A

Esikoinen 12/18, haaveena pikkusisarus

Esikoinen 12/18, haaveena pikkusisarus
  6. A

Haaveena vauva 2020

Kukkuluuruu toverit! Vieläkös täällä näkyy tuttuja:) Haaveiltiin siis vauvaa vuodelle 2018, ja silloin joulukuussa meille sitten syntyi pieni poika, jätkä on nyt kohta 8kk. Päräytettiin tossa viime kuussa naimisiin ja nyt saa toinen lapsi tulla jos on tullakseen (esikoinen sai alkunsa vuoden...
  7. A

Joulukuiset 2018

Moi! Mä kävin seulontaverillä 27.4, ja nt-ultra oli 9.5. PAPP-A 159 ja β-hCG 35. Tähän kun yhdistettiin mun ikä (30) ja tupakoimattomuus sekä niskaturvotusmitta 0.4 niin saivat riskiluvut: Down 1:35 000 ja ne kaks muuta 1:100 000 Eli noihin vaikuttaa ihan hirmusesti kaikki ja siksi mitään...
  8. A

Marraskuiset 2018

Käydääs kirjotteleen tännekin :) Meil oli nt-ultra viikko sitten, sain riskianalyysitki heti, down oli 1:35 000 ja ne kaks muuta 1:100 000 :) eli hyvin meni. Mini oli mitaltaan pari päivää pienemmän kokoinen kuin kuukautisista laskettuna mutta vilkas ja itsepäinen :D Noista mammavaatteista. Mä...
  9. A

Joulukuiset 2018

Tulin vähän tännekin pällistelemään. Oon siis aktiivisempi ollu facebookin puolella marraskuisissa, mutta rupesin miettiin että voisin seurailla teitäkin, kun mini todnäk syntyy vasta joulukuussa. Olen siis 29v esikoisen odottaja, minin laskettu aika on 27.11. Niskaturvotusultrassa kyllä sai...
  10. A

Marraskuiset 2018

Mulla kans on semmonen ”onkohan kaikki kuitenkaan hyvin” Mullahan ei oo siis muita oireita kun väsymys, alavatsan turvotus ja menkkamainen ”muljunta” mahassa. Yritettiin tosiaan pitkään, niin jotenkin vaan semmonen olo että ”meidän pitää kokea keskenmeno”. Tai siis kun niin monella on mennyt...
  11. A

Marraskuiset 2018

Apua en oo tajunnu ilmottaa itteeni listalle:p kiva kun tässä laajennetussa vastausmoodissa ei puhelimella näy mitä piti kirjottaa, katotaan muistanko kaiken :whistle: LA 28.11 Aurorials 29v esikoinen tulossa, eka neuvola 17.3 ja synnäri joko TAYS tai K-HKS
  12. A

Marraskuiset 2018

Hcg oli noussu hienosti toissapäivän 165-> tänään 430 :love: Mutta onpa tää väsymys tappavaa :D oon siis yleensä ihminen joka pärjää helposti 5h yöunilla ja on silti pirtee ku peipponen. Nyt tuntuu siltä että sammahdan kun hetkeksikään pysähdyn :ROFLMAO: Onneks on sattunu nyt lyhyitä...
  13. A

Toiveena vauva 2017-2018

Meillä isäntä on syöny sinkkiä ja ihan perus multivitaminia. Mä söin royal geleetä ja foolihappolisää. Ja sit meillä kerkes mukaan preseed liukkari. Mut vissiin se mikä nyt laitto tärppään oli se että isäntä oli ollut sillon viikonlopun äijäbileissä, ryyppäs ja rentoutu. Ja kun palas kotiin...
  14. A

Toiveena vauva 2017-2018

Tänään verikokeessa hcg 165 joka on ihan hyvä kun on menossa kp29/28. Perjantaina viel uusiks niin nähdään nouseeko normaalisti:geek: Mä oon siis ylipainonen, ja tossa vatsan seudulla on sitä ylimäärästä aikalailla, varsinkin semmonen ”alarötkö”. Vuoden alusta tähän putos kuutisen kiloo paino...
  15. A

♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

Saa minut siirtää plussanneisiin:love: Kävin tänään verillä ja hcg oli 165. Tänään on tosiaan mahdollisesti rv 4+0 :love: Perjantaina otetaan sit viel uusiks että nähdään nouseeko hormoni normaalisti:rolleyes: Me ollaan eletty nyt semmosessa vaaleanpunasessa vauvakuplassa. Molemmat siis kyllä...
  16. A

Toiveena vauva 2017-2018

Sunnuntaina tosiaan tein sen ekan plussan ja tänään oli 2h pidätyksellä päiväpissasta jo näin komeeta :love::p Tosiaan huomenna ja perjantaina verikokeisiin niin nähdään nouseeko normaalisti hormooni:X3: https://aijaa.com/DSPMKA
  17. A

Marraskuiset 2018

Soittelin tänään neuvolaan, pääsen huomenna ja perjantaina verille niin nähdään nouseeko hormooni normaalisti:love: Ja 17.4 eka neuvola jos kaikki menee hyvin sinne asti:p Aika mukava oli toi neuvolatäti puhelimes, tuskin muisti että haukku mut marraskuussa vainoharhaseks :confused: no kuhan...
  18. A

Toiveena vauva 2017-2018

Kuskailin äitiä juuri leikkaukseen joten tänään pidän varmaan välipäivän (ellen sitten innostu päivätestaileen). Huomen aamulla teen sit taas että nään vahvistuuko:geek:(y) Ainakin eilen iski sairaalalla hirvee alavatsaturvotus ja aamukahvi eto tosi paljon :sick::whistle:
  19. A

Marraskuiset 2018

Kukkuu :) Hiippailen varovasti tänne kurkkimaan, yk10 tuotti eilen plussan, LA olis marraskuun lopulla:love: tänään kp 27/28, mutta ovis mahdollisesti tuli 3pv aikaisemmin kun flo:n arvioimana kp16. Voihan se olla että tässä vielä käy huonosti mutt nautin ainakin nyt niin kauan kun on jotain...
  20. A

♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

Juu tämä sama mulle kerrottiin ystävän toimesta :D ensikertalainen ei tajunnu että noi viikot ei kulje samalla tavalla :)

Yhteistyössä