Hakutulokset

1. Lennis

Kesäkuiset 2020 <3

Täälläkin varattu neuvola eilen, vähän pakon edessä, kun lähdetään kohta reissuun. Ajat on vähän kortilla. Ultraan vielä viikko, niin pitkä aika! Eilen satunnaisia yökkäilyjä, mutta mistään pidemmästä pahoinvoinnista ei voida puhua. Edelleen melko oireetonta.
  2. Lennis

Kesäkuiset 2020 <3

Näin juuri! En tiedä onko tässä perää, mutta just tuohon ”raskaus ei ole sairaus” ajatusmaailmaan perustuen, oon kuullut ettei oksentelun ja pahoinvoinnin takia edes välttämättä saisi palkallista sairaslomaa. Tämä varmaan riippuu myös alasta missä työskentelee, mutta kyllä se siihen työntekoon...
  3. Lennis

Kesäkuiset 2020 <3

@Puuvilja varmaan tuo säännöllinen syöminen tärkeää, ettei edes pääsisi pahaksi. Pienessä pahoinvoinnissa tekee mieli kaikkea raikasta, hedelmiä, lasten soseita ja kylmää juomista. Pastillien imeskely saattaa helpottaa esim noita kauppareissuja. Minulla oli viime odotuksessa...
  4. Lennis

Kesäkuiset 2020 <3

@Puuvilja, toivotaan et ois vaan vaikka sukupuolesta johtuva ero :rolleyes: @Mammakatri, minäkään en uskalla. Pettymys ois vielä pahempi :( @Mohan minulla oli alkuun vatsakipuja ja nippailuja, menneet nyt jo ohi. Ilmeisesti normaalia.
  5. Lennis

Kesäkuiset 2020 <3

Tää antaa kyllä vähän toivetta, että jotain siellä on (y) Itseäni oireettomuus häiritsee juuri sen takia, koska edellisessä raskaudessa oksensin 24/7 ties kuinka pitkään. Ja sen takia olen jännittänyt uutta raskautta, et miten selviän siitä olosta. Se oli kamalaa. Vedän täällä jo...
  6. Lennis

Kesäkuiset 2020 <3

itse tein perjantaina digin ja näytti 5+1 viikolla et raskaana 2-3. Olin huolissani samasta, mutta kai se on niin yksilöllistä. Lisänä tämä oireettomuus. Oon koko ajan varma, että vuoto alkaa. Se on vaan tm tai kkm, joka ei tuu ulos. Jotenkin on kauheen negatiivinen fiilis, enkä jaksa tsempata...
  7. Lennis

Kesäkuiset 2020 <3

Täällä alkoi jo esikoisesta pahoinvointi ja oksentelu 4+ viikolla. Niitä mielialojen muutoksia odotellessa, jossain vaiheessa kaikki alkoi ärsyttää, eikä ollut pätkääkään kärsivällisyyttä. Meni hermo kaikkeen ja kaikkiin. Sitä kesti aika pitkään. Ja itkuherkkyys. Kerran itkin vessassa, kun...
  8. Lennis

Haaveena vauva 2020

Oon täällä edelleen taustalla lueskellut ja jännittänyt muita. lämpimät onnittelut @Mohan! :love:
  9. Lennis

Kesäkuiset 2020 <3

Samassa veneessä siis ollaan. Sinullahan oli jo kohta se uä! Täällä pitää odottaa vielä 1,5vk. :unsure:
  10. Lennis

Kesäkuiset 2020 <3

Omaa napaa ja oireiden tutkiskelua. Tänään ei ole ollut mitään, ei kertakaikkian mitään. Viimeeksi pahoinvointi alkoi 4+6 ja 5+2 oksensin jo aamusta iltaan (luin vanhaa ketjua). Joo, toki yksilöllistä ja ovis myöhemmin jne, mutta nyt 5+2 eikä edes tissit kipeet :poop:

Yhteistyössä