Hakutulokset

1. S

Lapsettomuushoidoissa olevat

Löytyisikö kannasta ? Me saatiin tietää kysymällä.. toki blaston laatua ei muuten tiedetä kuin vain hoitajan sanoin kaunis blasto, niin uskoakseni hyvälaatuinen. Pikku alkiot oli top luokkaa jonka biologi sanoi suoraan. Voihan sinne hoitopaikkaan soittaa ja kysyä suoraan?
  2. S

Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Heipä hei! Mitä tänne kuuluu? 😊🌞 Meillä eka pas edessä todennäköisesti ensiviikolla 🤗
  3. S

Haaveena vauva 2024

Mä oon puhdin kautta ottanut ferritiini kokeen. 👍
  4. S

Aaaaa, jooo 😅 mut kovasti tosiaan onnee inssiin 😊💕
  5. S

Onnea kovasti sulle siirtoon 💖 oi, jospa saadaan maaliskuun vauvat 💕🌞❤️
  6. S

Mä niin toivon teille juhannus yllätystä ❤️💖💕🌞😍
  7. S

Heippa pitkästä aikaa! Täällä elellään kierron alkupäiviä. Viikon päästä ultra ja pas joko tuolloin juhannusviikolla tai heti juhannuksen jälkeen 🤗🌞
  8. S

Haaveena vauva 2024

Itsellä käytössä flo 😊
  9. S

Haaveena vauva 2024

Pas = pakastetun alkion siirto 😊
  10. S

Haaveena vauva 2024

Mulle voi päivittää kp1/25. Tässä kierrossa tehdäänkin elämäni ensimmäinen pas ❤️
  11. S

Tällä odotellaan kierron alkamista. Juhannuksen aikaan pitäisi olla eka pas. 😊 Onnea tuleviin hoitoihin 💕
  12. S

40 + so what, wol 14 (2019)

Suosittelen ❤️💕💖
  13. S

Jep, ihan lähipäivinä 🥰
  14. S

Tsemppiä ja onnea tulevaan passiin 💕
  15. S

Löytyy löytyy.. itse olen tällähetkellä juuri lahjamunasoluhoidossa. Siirto (pas) näillänäkymin juhannusviikolla 😊
  16. S

Haaveena vauva 2024

Tähän ikä keskusteluun liittyen. Itse olen 43v ja olen lahjasoluhoidossa. Tässä kuussa jos kaikki menee ok, niin eka Pas tiedossa 🤗 taustaa sen verran että 1/21 aloitettu yritys johon mahtuu 1kkm ja 1 tuulimuna. Viime syksynä tehtiin 1 tulokseton ivf hoito ja nyt tosiaan lahjasoluhoidossa ollaan. 💕
  17. S

Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Heippa ❤️ Tänään sain tiedon klinikalta että meidän viimeinen villahousu on kasvanut kauniiksi blastoksi, joten nyt meillä on 2x 2pv ikäistä top alkiota sekä 1x 5pv ikäinen, hyvä laatuinen blasto pakkasessa 🥰😍💕 Jospa näistä yksi olisi se meidän tuleva pienokainen 😭❤️😍 Meillä siis oli 6...
  18. S

Heippa ❤ Tänään sain tiedon klinikalta että meidän viimeinen villahousu on kasvanut kauniiksi blastoksi, joten nyt meillä on 2x 2pv ikäistä top alkiota sekä 1x 5pv ikäinen, hyvä laatuinen blasto pakkasessa 🥰😍💕 Jospa näistä yksi olisi se meidän tuleva pienokainen 😭❤😍 Meillä siis oli 6...
  19. S

Onnea onnea toivottelen 💕💖
  20. S

Jännittävää 😍 voi jospa tulisi aamulla kunnon viivat testeihin 💕

Yhteistyössä