Hakutulokset

1. H

Helmikuiset 2021

En ollut ajatellut alun perin kertoa ennen np-ultraa kellekään kun edellisessä todettiin kkm just ekassa ultrassa. Mutta päädyin sitte kuitenkin kertomaan ystävälle jolle olin kertonut myös yrityksestä ja kkm aiemmin, ajattelin että jos tässä käy huonosti, niin voin hänen kanssaan tätä asiaa...
  2. H

Helmikuiset 2021

Mulla kans tuntuu että joskus ei tunnu juuri mitään ja välillä taas tuntuu enemmän.
  3. H

Helmikuiset 2021

Täälläkin nirsoilua havaittavissa, aiemmin tutut ruuat ei enää houkuttele. Onko kellään muulla semmosta että rinnat/nännit oli ennen plussaa/heti plussan jälkeen tosi kipeät ja että sitte ois alkanu arkuus hellittää mutta että arkuutta kuiteski juuri ja juuri ois havaittavissa? Mulla näin...
  4. H

Helmikuiset 2021

Kiitos kun kerroit kokemuksestasi, helpottaa kovasti kun on niin epävarma olo.. Toivottavasti menisi tosiaan kaikki nyt tällä kertaa hyvin❤️
  5. H

Helmikuiset 2021

Kiitos kun kerroit kokemuksestasi. Onnea plussasta ja toivotaan että kyytiläiset pysyisivät meillä matkassa❤️
  6. H

Toiveissa vauva 2021

Mulla oli oletetusta oviksesta dpo 9 hieman kirkkaan punaista vuotoa illalla kun kävin ennen nukkumaan menoa vessassa! Eli siis ihan vähän vaan tuli paperiin, luulen että oli kiinnittymisestä se vuoto:)
  7. H

Helmikuiset 2021

Onkohan täällä muita joilla olisi kokemusta keskeytyneestä keskenmenosta ja sen jälkeen onnistuneesta raskaudesta..? Minulla siis nyt menossa rv 4+6 ja raskaus on toinen, viime vuonna todettiin np-ultrassa kkm jossa kehitys oli päättynyt noin rv 5-6 eli ei siis mennyt spontaanisti kesken ennen...
  8. H

Helmikuiset 2021

Mulla kanssa nälkä on ollut kova ja oon yrittäny syödä proteiinipitoista, esim. tänään päivällä söin rahkaa. Sitte kananmunista myös tykkään, eri tavoin laitettuna:)
  9. H

Helmikuiset 2021

Mulla on nyt ollut tätä muutaman kerran, että syönnin jälkeen tulee ällöttävä olo:sick:
  10. H

Helmikuiset 2021

Heippa, liityn kans tänne juttelemaan, plussasin tämän viikon tiistaina ja digi näytti keskiviikkona raskaana 2-3❤️ Pääsin kiertohäiriöiden vuoksi varhaisultraan joka on 9.7 ja neuvolankin varasin jo sopivasti loman ajalle 22.7. Neuvolakäynti sinänsä tuttu kun viime vuonna ehdin käydä siellä...
  11. H

Toiveissa vauva 2021

Tämän kuvan myötä minut voi siirtää plussanneisiin❤ Mies oli käynyt testin ostamassa tänään, kun oli halunnut nähdä vielä sanan "raskaana", kuulemma nyt uskaltaa uskoa että nyt tässä tosiaan raskaana ollaan❤❤
  12. H

Toiveissa vauva 2021

@pikkumyyläine ihan tuttua, noppeasti sitä huomas yrityksen alettua että laatikko tursuaa testejä! Tsemppiä yritykseen ja toivottavasti tärppäisi pian:giggle:
  13. H

Toiveissa vauva 2021

Kiitos kaikille onnitteluista vielä! On tämä palsta ollut niin suuri apu, että on saanu purkaa tunteitaan ja saada vertaiskokemusta, kun tilanne on tuntunut toivottomalta. Keväällä aloin uskoa että kaikella on ollut tarkoituksensa ja nyt tuntuu että tuo ajatus vain vahvistuu❤️ nyt aion vain...
  14. H

Toiveissa vauva 2021

Kiitoksia kaikille, kyllä näitä leffaviivoja onki ootettu!!:love::love:
  15. H

Toiveissa vauva 2021

Kiitos ja niin on! ❤️❤️
  16. H

Toiveissa vauva 2021

Ei niin, kerranki tuli kunnon viiva! :geek: Aaltoilevaa palelua ja kp 28, dpo 11 alkoi rintojen aristaminen.
  17. H

Toiveissa vauva 2021

Kiitos, on uskomaton fiilis, on oottanu tätä niin kauan! ❤️
  18. H

Toiveissa vauva 2021

No, en sitten malttanutkaan huomiseen testin kanssa.. Tänään kp 31, dpo 14 ja apteekin herkkä testi sanoo että raskaana ollaan!!❤️❤️❤️❤️❤️❤️
  19. H

Toiveissa vauva 2021

@Persikka123 hyvältä vaikuttaa, uusiksi sitte loppuviikosta vain! :giggle:
  20. H

Toiveissa vauva 2021

@Persikka123 sulla on mun kans lähimmät dpo:t! Minä aattelin testata keskiviikkona dpo 15, kun nyt kerranki oon malttanu ootella tänne dpo asti:geek:

Yhteistyössä