Hakutulokset

1. M

Tahtoisin vierasta miestä

Kyllä,,olen kokenut tuon "!!!
  2. M

Vaimolle vierasta

Tiedän vastauksen tuohon fantasiaan. Olet nimittäin Bi seksuaali ja niin olen minäkin.. tuo on vaimoille joskus arka aihe. Otin kerran vaimolleni puheen aiheeksi kolmannen pyörän meidän liittoomme kun minä aloin tuntea vaikeuksia seksissä kun siemensyöksyt alkoivat tulla liian aikaisin. Onneksi...
  3. M

Vaimolle vierasta

Jatka tuohon tarinaani (16 kertaa)vielä että muistan siellä ensitreffeillä kun olimme ja välillä väsähdimme ja vaimoni mukkui kainalossani . Yhtä äkkiä aloin heräilemään pilkkopimeässä kun vaimoni alkoi kainalossani hiljaa nytkähtelemään ja tuli hengitys katkoja . Sitten tajusin että kaverilla...
  4. M

Vaimolle vierasta

Minulla on samanlaiset kokemukset ,meillä oli siis vain kolmas pyörä ja olimme sängyssä kolmistaan ja hoitelimme vaimoani ja täytyy sanoa että eivät ne miehet aina tätä halua. kaksi ensitapaamista panin videolle ja toisen tapaamisen tallenteet näyttivät selvästi että kyllä se nainenkin sitä...
  5. M

Vaimolle vierasta

Se on kumma kyllä mies ja varmaan nainenkin nai myös silmillään. Siis se hänen näkemänsä kiihottaa seisokkiin !!
  6. M

Vaimolle vierasta

Se on kiinnostavampaa seurata mitä moni uskoiskaan ,minä aikanaan panin tällaiset tapaamiset videolle enkä kadu . Kai se on se pienen pieni mustasukkaisuus joka tekee sen kun näkee miten vaimo nauttii vieraasta miehestä !!
  7. M

spermat peppuun

Se pitää muuten paikkansa !!
  8. M

Vaimolle vierasta

Päättäkää se yhdessä ja anna vaimosi tehdä se loppuvalinta ,jos rakkauselämänne on kunnossa niin ei kun menoksi, Olen kokenut tuon jo mutta vaimoni on kuollut jo vuosia sitten ja se piristi ja lujitti liittoamme, noiden kokemusten jälkeen rakas oli vielä rakkaampi !

Yhteistyössä