Hakutulokset

1. E

Elokuiset 2024

Täällä kans olis mahdollista nukahtaa istualleen, niin paljon väsyttää. Ja herään joka aamu tosi aikaisin, vaikka oon ihan väsynyt silloinkin. Levoton olo, eli vähän sellainen nälkä, mutta mitään ei kuitenkaan tee mieli. Availen keittiönkaappeja sata kertaa päivässä ja etsin jotain syötävää. 😆
  2. E

Elokuiset 2024

Kiinnostaa pieni ja suljettu face-ryhmä! Esikoisen ryhmästä tuli tosi tärkeitä ihmisiä elämään. Uskallan kyllä itse liittyä vasta varhaisultran jälkeen.
  3. E

Elokuiset 2024

Tänään tehty digi 3+. Kovin on oireetonta edelleen.
  4. E

Haaveena vauva 2024

Oi minä voisin olla kiinnostunut!
  5. E

Elokuiset 2024

Täälläkin tuntuu olevan kuuma ilmapallo alavatsalla. Lisäksi herään joka aamu klo 4.30-6.15 välillä eikä uni enää tule…
  6. E

Elokuiset 2024

Mukana jengissä! Tokaa odotellaan ja varhaisultra varattu just ennen joulua.
  7. E

Elokuiset 2024

🌻 ELOKUISET 2024 🌻 Kopioi, ja lisää oma laskettu aikasi listaan. Voit myös halutessasi kertoa iän, monesko lapsi sekä tulevan synnytyssairaalan. Esimerkki: @nimimerkki • ikä • monesko lapsi • sairaala 1.8. 2.8. 3.8. 4.8. 5.8. @pikkuhaave • 26v • 2. 6.8. 7.8. 8.8. 9.8...
  8. E

Heinäkuiset 2023 ❤️

Muistutuksena luottamuksellinen, salattu faceryhmä meille odottajille! Tervetuloa. 🥰
  9. E

Heinäkuiset 2023 ❤️

Tein nyt meille suljetun ja salaisen ryhmän faceen! <3 Lähetän kutsulinkin facen (messengerin) kautta halukkaille, eli voit laittaa mulle täällä yv:llä facenimesi sekä kuvausta profiilikuvastasi, jos facessa on muita saman nimisiä.
  10. E

Heinäkuiset 2023 ❤️

Olisiko teillä kiinnostusta facebook-ryhmään jo tässä vaiheessa? Minä voisin jonkun salaisen ryhmän laittaa pystyyn. :) Esikoisen aikainen ryhmä oli mulle tosi tärkeä (50 hlöä).
  11. E

Heinäkuiset 2023 ❤️

HEINÄKUISET 2023 Nimimerkki / Laskettu aika / Monesko lapsi / Synnytyssairaala @Paatuska / 7.7. / 2. / HUS @Mirkkuli26 / 7.7. / 2. / HUS @anselmi12 / 7.7. / 2. / OYS @Emzy / 9.7. / 1. / HUS @leinikin / 10.7. / 2. / HUS @eniramainen / 11.7. / 2. / HUS @Sunnuntai / 14.7. / 1. / Tays @Sannuliini...
  12. E

Heinäkuiset 2023 ❤️

Nostelin listaa, niin voitte uudet halutessanne liittyä mukaan. Kopioitte vain tuon viestin ja lisäätte omat tietonne sinne (lasketun ajan mukaan järjestykseen). :) Muoks. Jostain syystä lista odottaa moderaattorin hyväksyntää, eli ei vielä näy.
  13. E

Heinäkuiset 2023 ❤️

Mulla tuntuu kaikki pienetkin oireet kadonneen, ihan on oireetonta… Huijariolo! Tänään 5+1. Väsyttää kyllä, mutta muutenkin yleensä marraskuun koomailen. :D
  14. E

Heinäkuiset 2023 ❤️

HEINÄKUISET 2023 Nimimerkki / Laskettu aika / Monesko lapsi / Synnytyssairaala @Omppispomppis / 30.6. / 5. / Tays @Paatuska / 7.7. / 2. / HUS @anselmi12 / 7.7. / 2. / OYS @Emzy / 9.7. / 1. / HUS @eniramainen / 11.7. / 2. / HUS @Sannuliini / 15.7. / 3. / EPSHP
  15. E

Heinäkuiset 2023 ❤️

Mulla tosi aikainen varhaisultra, viikoilla 6+4. Se oli ainoa minkä sain järkevästi töiden kanssa. Tehdäänkö yksi lista, jota muokataan (saako sitä ketjun alkuun?) vai kopioidaanko aina lista uuteen kommenttiin, kun tulee uusia/muutoksia?
  16. E

Heinäkuiset 2023 ❤️

Mulla ollut paineen tunnetta ja ilmavaivoja… Myös tosi iso turvotus alavatsalla, ei mene housut kiinni. Vaikka vasta 3+6, heeh!
  17. E

Heinäkuiset 2023 ❤️

Moi! Täällä vähän viivat vahvistuneet, niin uskallan liittyä jengiin. Laskettu aika olis 11.7. ja toinen lapsi tulossa.
  18. E

Haaveena vauva 2023

Onkohan tässä positiivinen tulos vai viivanpaikka? Dpo11 tänään. https://aijaa.com/vIjDAu
  19. E

Kesäkuiset 2019

Kaipailisin juttuseuraa muista esikoista odottavista mammoista, kun itselle kaikki on niin uutta ja jännää. Olisiko täällä kiinnostusta, jos perustaisin sellaisen faceryhmän kesä-heinäkuun odottajille? Mulle voi laittaa privaviestiä!
  20. E

Kesäkuiset 2019

Liityn mukaan! Eniramainen / 1. / 27.6 / HUS. :)

Yhteistyössä