Hakutulokset

1. L

Toiveissa vauva 2021

Hmm.. Onpa mielenkiintosta! Mulla on pidempään ollu urheilukello käytössä. Nyt ostin siihen kankaisemman hihnan, kun silikonista tulee iho-oireita jatkuvalla käytöllä. Täytyypä seurailla! Mulla kyllä muutenkin sykkeet vähän korkealla.. Normi yösyke ka on jotain 58-61, nyt ollut pari yötä 63 tai...
  2. L

Toiveissa vauva 2021

Musta on pitkään tuntunut, että meidän yhteiselosta puuttuu jotain, yhteinen lapsi. Joten en ole osannut pelätä mahdollisen raskautumisen ja vauvan negatiivisia vaikutuksia. Nyt kun yritys on alkanut, jokin on muuttunut. Meillä on ihanaa yhdessä! Toki on ollut ennenkin, emmehän muuten olisi...
  3. L

Toiveissa vauva 2021

Toivotaan kovasti, että onnistui heti! Mutta toki on hyvä myös muistaa realismi, niin kurjaa kun se onkin.. Meillä alkoi yritys vähän "yllättäen" kesken kierron. Toki lapsista on tässä melkeen 10 vuoden aikana useasti puhuttu ja tämä loppukevät/alkukesä oli miehen puolelta varovainen lupailu...
  4. L

Toiveissa vauva 2021

Sukupuolikysymykseen omaa pohdintaa.. Olemme pitkään jo puhuneet, että haaveissa olisi kaksi lasta. Minun unelmani olisi yksi tyttö ja yksi poika, hyvä nimipari olisi mietittynä. Jotenkin olen aina kuvitellut ensimmäisen olevan tyttö, toisen poika. Minun perheessä on "osattu" tehdä vain tyttöjä...
  5. L

Toiveissa vauva 2021

Heippa kaikki! Olen jo pidempään seuraillut keskustelua ja myötäelänyt ilon ja surun hetkissä täällä taustalla. Olin päättänyt, että liityn palstalle vasta, jos tästä kierrosta ei tärppää. Noh, te jos jotkut tiedätte, kuinka helppoa omat "odotan vielä x päivää" -päätökset on kiertää, joten tässä...

Yhteistyössä