Hakutulokset

1. mavli

Alkionsiirroista plussanneiden vauvaketju vol 2

Mä oon nyt jo vähän myöhässä tän asian kanssa mutta pitäis kyllä tosiaan kaupasta löytyä ihan 100% luumumehuakin. Meillä esikoisen aikaan päärynäsose toimi vastaavalla tavalla myös. Ja ainakin juuri tuossa vaiheessa, missä moni tuntui olevan niin yritin pitää huolta että sai säännöllisesti...
  2. mavli

Caro 1,5v pitää olla sektiosta että suostuvat siirtään vai? Mandalalle tosiaan tsempit piinailuun! :)
  3. mavli

En muista enää vastasinko jo Kiuskille, mutta kiva kuulla että siellä kaikki hyvin! :) Myma en veisi minäkään lääkäriin - tai itseasiassa en vienyt. Sitten jos kunnolla pitkittyy tai korvat oireilee tai yleisvointi heikkenee. Korvatulehduksista meillä esikoisella yksi oli niin että vaan...
  4. mavli

Siida ihan huippuja öitä kyllä teillä! Auts, tuo rintatulehdus kuulostaa todella ikävältä! :( Jotenkin itse oon mieltänyt että rintatulehdus tulee helposti ennemmin ensimmäisten viikkojen aikana, mutta pitää muistaa syksyn tehdessä tuloaan pukeutua lämpimästi. Kesis joo, noin vuoden-kahden...
  5. mavli

Marrasmai suosittelen tuota kotilomailua! Meille ei jostain syystä sitä mahdollisuutta tarjottu ja se olis valmistanut enemmän siihen kotiutumiseen. Kaikki vaunulenkit ja se että mahdollisimman paljon hoitaa vauvaa itse sairaalassa oli näin jälkikäteen ajatellen todella tärkeää. Se valmisti...
  6. mavli

Moikka, kaipa minäkin voisin tänne siirtyä.. :) Vaikka kuinka yritin hieman lukea niin vielä on vaikea muistaa ja yhdistää nimimerkkejä asioihin. :D Pottailusta oli puhetta ja itselle tuli mieleen että säännöllisesti kun vain jaksaa ennen ulkoiluja yms käyttää potalla niin kyllä se jossain...
  7. mavli

~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

marrasmai kovin siellä koetellaan nyt sekä pientä että äitiä ja isää :( Hyvä että ilmoitus on tehty, kuulostaa todellakin välinpitämättömältä toiminnalta. Mä oon aivan varma että teillä on siellä pieni pippurinen neiti joka kyllä vielä näyttää mihin hänestä on! Tsemppiä! <3
  8. mavli

Kiuski onnea pienestä ja tsemppiä toipumiseen! :) marrasmaille myös tsempit, varmasti on jännitystä ilmassa! :) Zoona ajoissahan pieni on, mutta onneksi toosi hyvillä viikoilla kuitenkin. Toivottavasti mies ehtii mukaan ja saat hyvän synnytyskokemuksen kaikesta huolimatta. :) Ihana kuulla...
  9. mavli

Täällähän on vaikka kuinka vauvauutisia! <3 Onnea kaikille tasapuolisesti, Siidalle nyt tietysti hieman enemmän kun kaksi vauvaakin :D Mäkin mietin että oliko Salama Taysin porukkaa; jos niin sittenhän meitä on ainakin kolme ollut siellä samaan aikaan! :D
  10. mavli

marrasmai todella ikäviä tunteita, mutta myös todella hyvä että pääset nyt käsittelemään asiaa <3 Tiedän nuo tunteet vertaistuen tarpeesta ja puuttumisesta, itse en ole löytänyt oikein mistään muualta vertaistukea tilanteeseen kun hieman huonekavereilta sairaalasta. Jälleen kerran on kyse...
  11. mavli

Zoona toivottavasti tauti päästi sut kuitenkin vähällä! maljakko vuotiko paljonkin? Hienoa että seurattiin hyvin, sait kortisonit ja pieni vielä lisäaikaa eikä tarvinnut heti leikata kuitenkaan. Paljon ne tuolla sairaalassa viikoista puhuu vielä keskostenkin kanssa ja vertaavat kehitystä...
  12. mavli

Onpas täällä nyt jotenkin paljon kaikenlaista, kun miettii kuinka suuri osa raskauksista ja synnytyksistä sujuu kuitenkin ilman ongelmia. Tsemppiä kaikille kovasti! <3 Helios onnea pienestä ja pikaista toipumista leikkauksesta! <3 Siellä kuulostaa olevan kaikki mallillaan, jos saat pojun jo...
  13. mavli

Uusille tervetuloa! :) Siidan kuulumisia täällä pohdin, koska oot menossa polille seuraavan kerran? Helios oo, ihan viittä vaille äitiysloma! :) Nimenomaan, sitten nautit pitkistä aamuista ja meet ihan fiiliksen mukaan.. lullaby mä oon tilannut jollyroomilta muutamankin kerran ja hyvin on...
  14. mavli

Jospa hieman kuulumisia täältä sairaalasta.. :) Itse en päässyt jalkeille ihan niin pian, kun hemoglobiini tippui aika alas ja sain ensin pari pussia punasoluja. Hienosti kuitenkin täällä on asiat hoidettu eikä tarvinut edes yrittää nousta ylös vaan suosiolla nostettiin hb ensin. :) Nyt oon...
  15. mavli

Meidän pieni poika syntyi eilen sektiolla, 1400g ja 36cm. Molemmat voidaan olosuhteisiin nähden ihan hyvin. :) Vieläkin oon aika väsynyt ja tokkurainen, lienee osaksi kiitos lääkityksen. Palailen myöhemmin kertomaan lisää. <3
  16. mavli

Hope miten ultra meni? Yllättävän monta yötä säkin sait osastolla olla.. Siida ens kuussa tosiaan jo!! Huisia kuinka nopeesti tää aika on oikeesti loppujen lopuksi mennyt! Ihana masu siellä vaikka varmasti alkaa olo oleen tuskainenkin.. <3 Kiuski hienoa kuulla että oot saanut nukuttua paljon...
  17. mavli

Noran voi ei, olen todella pahoillani! :( Toivottavasti toipuminen sujuu hyvin ja jaksatte vielä jatkaa kun sen aika on. Siida hyviä uutisia! <3 Hyvän kokoisia ja hienoa että olivat kääntyneet nyt. :) Kiuski on varmasti helpotus ja oikea ratkaisu toi sairasloma loppujen lopuksi! Nyt nautit...
  18. mavli

Kyllä, täällä on suunnilleen kaikki, mitä voimme tällä matkalla tarvita. Jo sairaalaan tulosta saakka mulle on puhuttu siitä kuinka meille tulee keskonen ja hän tulee viettämään alkutaipaleensa täällä sairaalassa. Siinä mielessä ollaan ehditty valmistautumaan tilanteeseen jonkin verran, ollaan...
  19. mavli

Täällä on edetty siihen suuntaan että supistuksia alkaa piirtyyn käyrälle tasaisesti ja vaikka eivät kipeitä vielä olekaan niin eilen illalla sain niihin estolääkettä. Lisäks veden mukana tulee veristä vuotoa, jonka syytä lääkäri sitten ultralla tänään tutki. Sanoi että on syytä epäillä tässä...
  20. mavli

Zoona hienoa että kaikki oli hyvin! <3 Ja onnea tyttölupauksesta! Salama meillä oli mielessä että mies ottaisi joitain kuvia ainakin ja itse vaan hoin koko aja että myöhemmin sitten. Halusin että niissä kuvissa on selkeä ja iso maha.. Ehdottomasti kannattaa ottaa noita kuvia ja vielä jos saa...

Yhteistyössä