Hakutulokset

1. rubikinkuutio

Toiveissa vauva 2021

@Töppönen_ juuri katsoin viime raskauden tikkuja niin onestepillä ihan haamu ja digiin oli seuraavana tullut jo 2-3vkoa!! Eli varmasti digi näyttää jo (y) <3 Kuivunutta tikkua katselin ja joku viivanpaikka/esiäiti se on, eilen nimittäin sain onestepin ihan täys blankon jonka heti heitin...
  2. rubikinkuutio

Toiveissa vauva 2021

Huomenta kaikki <3 tänään luulen että on dpo9, ja ihan kuin olisin saanut haamujen esiäidin liuskaan... mutta saattoi ihan hyvin olla tyylipuhdas nega :-D
  3. rubikinkuutio

Toiveissa vauva 2021

Onnea plussasta @Aniaj <3 toivotaan että kaikki menee kaikki hyvin!
  4. rubikinkuutio

Toiveissa vauva 2021

Näyttäisi kyllä haamulta <3
  5. rubikinkuutio

Toiveissa vauva 2021

Viestit luettu, omaa napaa kiireisen hääviikon keskeltä :3 Kävin eilen gynellä tsekkaamassa sektioarpea, siellä ei mitään erityistä, kaikki näytti ok ja lääkäri lähinnä selosti miten arpea seurattaisiin, jos tulisin raskaaksi. Toisessa raskaudessa mulla oli seuranta henkisen voinnin takia...
  6. rubikinkuutio

Toiveissa vauva 2021

Pahoittelut ja voimia @Titi-Love <3 oletteko vielä päässeet tutkimuksiin useista keskenmenoista?
  7. rubikinkuutio

Toiveissa vauva 2021

Se on varmasti normaalia ja hyvin yleistä tuntea haikeutta ja jopa kateutta, kunhan ei anna näiden tunteiden liikaa vaikuttaa elämään <3 kaikilla on omat taistelunsa, ja moni jättää kertomatta mitä vaikeuksia voi olla milloinkin. Se päivä kun tulee ovulaatiokipu, niin onkin se dpo0? :-D taisin...
  8. rubikinkuutio

Toiveissa vauva 2021

Mut vois laittaa piinailijoihin, tänään dpo1.
  9. rubikinkuutio

Toiveissa vauva 2021

Onnittelut @Kikkakolmas <3
  10. rubikinkuutio

Toiveissa vauva 2021

Täällä ovisplussa yllättikin etuajassa! Varmaan lyhyempi kierto taas. Nyt kp15 ja luteaalivaihe ollut 10päivää... no saa nähä.
  11. rubikinkuutio

Toiveissa vauva 2021

@pandanen kyllä näkyy <3 vahvistumiselle peukut!
  12. rubikinkuutio

Toiveissa vauva 2021

Oih kuulostaa jännittävältä! <3
  13. rubikinkuutio

Toiveissa vauva 2021

Meillä lipsahti ehkäisy pois :3 tarkoitus oli ens kuuhun malttaa. Saatan siis liittyä piinailulistalle, mikäli oviksen bongaan. Nyt oletettavasti jotain dpo -3 suuntaista.
  14. rubikinkuutio

Toiveissa vauva 2021

Suuret pahoittelut keskenmenon takia paluun tehneille <3 Parempaa onnea uuteen kiertoon päätyneille <3 Onnittelut ja vahvistumisia @jonnas1984 <3 Mä jännitän nyt vain lääkäriä ja häitä kovasti!
  15. rubikinkuutio

Toiveissa vauva 2021

Kiertolistalla oon, mutta piinailijoihin tuskin tälle kuulle tulenkaan vielä, 2,5vkoa oletettuun ovikseen ja juuri ennen siinä on se sektiohaavan ultraus. Tämä kierto vielä rauhakseltaan ja lääkärin jälkeen kumi pois. Meillä ei siis hormonaalista ehkäisyä. Syyskuun kiertoon sitten täydellä...
  16. rubikinkuutio

Toiveissa vauva 2021

@pikkumyyläine testaa tosiaan illalla uudelleen, saattaa vain siksi näyttää hailuisemmalta! @Kuumeilija40 muistaakseni tuo testi näytti itelläkin vähän heikommin viivaa.
  17. rubikinkuutio

Toiveissa vauva 2021

Hurjan kuuloista <3 tsemppiä sinulle paranemiseen!
  18. rubikinkuutio

Toiveissa vauva 2021

No wau!! Onnittelut! <3
  19. rubikinkuutio

Toiveissa vauva 2021

Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille <3 Minä vihdoin pääsen kiertopäivä-listalle! :-D Eli saa lisätä rubikinkuutio kp1/27-29 (jos huomenna vasta lisätään niin silloin kp2 :-) ) Mulla on se lääkäri ja myös meidän häät on puolessa välissä kuuta sekä kiertoa, en tiedä keretäänkö vielä...
  20. rubikinkuutio

Toiveissa vauva 2021

Mä odotan täällä malttamattomana uutta kiertoa, koska sitten pääsisin vihdoin listalle ja yrityksen makuun oikeasti! Luulin havainneeni oviksen kp15, joten odotin menkkoja tänään, koska luteaalivaihe aina sen 10pv. Mutta eivät alkaneetkaan vielä.

Yhteistyössä