Hakutulokset

1. vau819

Elokuiset 2019

@NyytiN mietin samaa, laitan faceen pyyntöä kuitenkin vasta jos ja kun np-ultra on onnistuneesti ohi, eli puolentoista viikon päästä tiistaina. Ruokahaluttomuus ja ajatus joistakin ruoista on täälläki ollu isossa osassa, toki sen helposti unohtaa sillon kun ei tarvi syödä :) mies syö jääkaapista...
  2. vau819

Elokuiset 2019

@hiliputti voimia ressaavaan aikaan, toivottavasti tilanne selviää pian (ja mieluiten tietenkin parhain päin)... :cry: luulisi, että nyt saisit soittamalla kunnalliselta uuden ultra-ajan tai sitten verikoeseurannan, jos kävit nyt yksityisellä varhaisultrassa? Lähipiirissä on nyt muutamia...
  3. vau819

Elokuiset 2019

@Tiialiina83 uskoisin että mullekin käy kyllä noin, kun alkaa nt-ultra lähestymään... että alkaa siis hermostuttamaan. Vaatimukset nousee ihan uudelle tasolle, kun tässä kohtaa ne on vielä vaan että pysyy sisällä ja pysyy elossa. (n) Mutta nyt leijun edelleen pilvissä tuosta dopplerilla...
  4. vau819

Elokuiset 2019

@Tiialiina83 kohtahan sulla on sit jo nt-ultrakin? Jännittävää :) Täytyy kysyä tuosta kirjasta kun neuvolaan pääsee, meillä sain sähköpostiin tietopaketin luettavaksi kun neuvola-ajan varasin. Onko kaikkialla käytössä sähköinen neuvolakortti? Ipana, vai mikä järjestelmän nimi olikaan. Ootteko...
  5. vau819

Elokuiset 2019

Varmasti hankaloittaa elämää nuo oireet... Itse olen ehkä hiukan kateellinenkin teidän "kunnon oireista" mikä tietenkin kuulostaa hiukan hölmöltä... :whistle: ajattelin luistaa ainakin tämän ensimmäisen kolmanneksen yövuoroista, koska ilmeisesti kasvattaa keskenmenon riskiä, mikä nyt sinänsä on...
  6. vau819

Elokuiset 2019

Höh, soittivat ja ilmoittivat että huominen neuvola pitää sairastumisen vuoksi perua. Pohti puhelimessa että varaakohan uutta aikaa vai rupeaako suoraan järjestämään aikoja sikiöseulontoihin? Kysyi tietenkin että haluanko niihin osallistua. En osannut itse sanoa siihen mitään, en tiennyt että se...
  7. vau819

Elokuiset 2019

Toi nenän tukkoisuus on maailman hirveintä, en saa koskaan nukutuks jos on nenä tukossa ja meinaan seota. Siks käytän aina yhteen sieraimeen kerralla ja hengitän toisella sieraimella vapaasti, kun sitten sen toisen sieraimen limakalvot turpoaa kuivumisesta umpeen niin toinen yleensä alkaa siinä...
  8. vau819

Lapsettomuushoidot TAYS

Siinä papassa kyllä menee inhottavan kauan :( toivottavasti nyt tulisi pian kuitenkin! Meillä ei ollut rajoista puhetta siitttiönäytteen suhteen, koska gyne sanoi sperman olevan todella hyvälaatuista, 80 miljoonaa oli muistaakseni, jonkin verran zoospermiaa. Mulla on sen pcos:n lisäksi myös...
  9. vau819

Elokuiset 2019

Mä tilasin pari imetystoppia, mut nää on vähän hölmöt nää riekaleet täällä sivuilla joten ei sovellu arkikäyttöön muuten ilman mahaa tai vauvaa niinku kuvittelin :cautious: muita oon vaan haaveillu, keväällä olis tarkotus mennä naimisiin niin oon yrittänyt netistä etsiä jotain missä näyttäisin...
  10. vau819

Elokuiset 2019

Tosta painonnoususta: eikö ole mitään armoa meille joiden ensimmäinen kolmannes koostuu keskeisesti joulusta ja uudestavuodesta :whistle: Mun lähtöpaino olikin 2 kg vähemmän kun olin ajatellut, ja sen jälkeen vaa'asta loppui sopivasti patterit... ens keskiviikkona tosin pääsee neuvolan vaakaan...
  11. vau819

Elokuiset 2019

@Noor123 olen lukenut, että vaikka äiti väliaikaisesti ei pystyisikään pitämään sisällään mitään niin vauva ottaa kuitenkin kaiken tarvittavan! Luulisin, että siksi hedelmillä on nyt niin hurja menekki tässä kohtaa :D Tänään ultrassa kaikki ok, tyyppi hengailee pää alaspäin niinkun lepakko ja...
  12. vau819

Elokuiset 2019

@Kassu93 huh mikä vuoden alotus! :confused: toivottavasti kaikki menee ja jatkuu siitä huolimatta hyvin.... hoidan työkseni aivovammautuneita joten täytyy kyllä sanoo että oikein teki kun kuvasivat, mutta hyvä juttu että suojasivat kuitenkin pienen! Tässä kohtaa viikot tuntuu aivan...
  13. vau819

Elokuiset 2019

Ok, kiitos vastauksista! Jäin viime varhaisultrasta jotenkin hämmentyneeksi, kun kävin pissalla ennen ultraa, ja lääkäri sano että "näkyy näinkin" :geek: ja sitten unohtu kysyä että mitä se tarkoitti!
  14. vau819

Elokuiset 2019

Oon huomenna menossa lapsettomuuspolin ultraan, ja nyt rupesin miettiin että pitääkö siinä olla rakko tyhjä vai täys? Tuntuis hassulta että pitäis olla täysi, mutta todennäköisesti sisäkautta ultrataan joten mukavampi olisi tyhjällä rakolla mennä... vai lieneekö sillä edes väliä? 8+1 huomenna...
  15. vau819

Elokuiset 2019

@Kerttttu joo, samoin tulee tarkastettua vessapaperit tarkkaan ja tissikipu monta kertaa päivässä. Kävin ite kyllä varhaisultrassa vielä yksityisellä, vaikka pääsen lapsettomuusklinikan kautta nyt viikon päästä. Oli se hiukan paniikkia rauhoittavaa kun sattui syke silloin viikko sitten näkymään...
  16. vau819

Elokuiset 2019

Miten nää ekat viikot voi kestää nääääääiiiin piiittkääään? 1.12. Tein ekan plussan joten oon ollut raskaana jo vuoden, ainakin siltä se tuntuu... Aamupahoinvointia ei täällä ole, olo on aamuisin mitä paras, mutta pitkin-päivää-etominen alkaakin sitten sängystä nousun jälkeen. Mitään ruokia ei...
  17. vau819

Elokuiset 2019

Mulla myös yöheräilyä on ilmaantunut, mitä ei oo aiemmin ollut, toki kolmivuorotyö tarjoaa tähän oman osuutensa. Just tollee tunnin kans keskellä yötä saa pyöriä, melko rasittavaa. Joku kyseli täällä sikiöseuloista, niin me osallistutaan kyllä kaikkeen tarjottuun. Facebook-ryhmään olisin...
  18. vau819

Elokuiset 2019

@induktioäiti meillä näkyis olevan samat viikot ja päivät! Oletettavasti laskettu aikakin 13.8.? Ovulaation induktiolla tämäkin saanut alkunsa jos tulkitsen sun nimimerkin oikein? :D
  19. vau819

Elokuiset 2019

Onnea kaikille uusillekin :love: Olen nyt kotiin menossa varhaisultrasta, joka siirty huomiselta tälle päivää, siellä näkyi pikkiriikkinen 5 mm ötökkä jolla läpytteli sydän! (Kallista lystiä muuten, 185 e täällä Tampereella, mutta toisaalta tää onnentunne on aika huikee, varsinkin sen...
  20. vau819

Elokuiset 2019

@SS84 okei, se kuulostais mukavalta duodecim-lehden artikkelin mukaan pcos:n ja siihen liittyvään insuliiniresistenssiin liittyy eri tutkimusten mukaan joku 39-78% keskenmenoriski. Ei välttämättä ollut prosentilleen just noin (n) Mutta ei ole yksioikoista, lapsettomuuslääkäri sillon hoitojen...

Yhteistyössä