Hakutulokset

1. R

Haaveena vauva 2023

Tänään on joko dpo10 tai 11. Ei tosta kyllä saa semmosta kuvaa missä mitään näkyis 😅 on siis todella hailura. Käyn kattoo onko meidän apteekissa herkkiä testejä ni kokeilen vielä illalla pidemmällä pidätyksellä 🤭😂
  2. R

Haaveena vauva 2023

@Wintersun sitä mietinkin et vois olla se keltarauhanen 🤔 Tänään aamulla testasin, mutta olin kerennyt käymään jo pissalla joten tuli vaan 1,5h pidätyksellä. Testi oli kyllä ihan selvä nega. No tehtiin sitten lasten kanssa aamupuuhat ja vein isommat kouluun ja eskariin. Sieltä ku tultiin niin...
  3. R

Haaveena vauva 2023

Mulla ei oo ikinä mitään tuhrutusta vaan alkaa aina suorilta kunnon vuoto, mutta oon ymmärtänyt että laskettaisiin siitä ekasta kunnon vuoto päivästä 🤔 Mua on nyt koko illan vihlonut oikealle puolelle munasarjan kohdille (sama puoli missä oli ovis kipua) 🤔 Hmm, mitä tämä on, voisiko kuitenkin...
  4. R

Haaveena vauva 2023

Voi ei, olen niin pahoillani ❤️ Voimia ja jaksamista 😔 Vielä tästä omasta tilanteesta, että toki on järjellä ajateltuna ihan mahdollista vielä, että plussa pärähtää. Itellä on vaan semmonen olo että ei, vaikka ei se mitään meinaa 😄 Muistelisin että en oo ikinä missään raskaudessa mitenkään...
  5. R

Haaveena vauva 2023

Täällä tehty ihan täysin puhdas nega 😑 tänään siis dpo 10, voi olla myös dpo 9 kun ihan en oo täysin varma. Mutta kuukautisten pitäs lauantaina alkaa joten tuskin tuo enää plussaksi muuttuu 🥺
  6. R

Haaveena vauva 2023

Ihanan aktiivista täällä 😍 Täällä oli puhetta vitamiineista. Oon ite ihan hävyttömän huono semmosia syömään 🤭 pitäs rautaakin tankata kun nekin arvot ihan kamalan huonot, mutta kun ei muista. Mulla tänään dpo 8 ja kuukautiset pitäs alkaa lauantaina. Ei nyt mitään kummempaa oiretta oo ollut...
  7. R

Haaveena vauva 2023

Mut voi laittaa listoille myös Rönsyleinikki, yritys aloitettu 07/22, 5 lapsi Oon yrittänyt tässä seurailla onko mitään tuntemuksia. Toki näin aikasin nyt ei mitään juuri voi ollakaan 😄 Nyt siis dpo 5 ehkä. Ainut mikä on ollut edellisissä raskauksissa ennen plussaa on valkovuoto. Yleensähän se...
  8. R

Haaveena vauva 2023

Voisin liittyä mukaan keskusteluun. Täällä kohta 32v neljän lapsen äiti, joka haaveilee viidennestä pienestä. Meillä 7, 5, 3 ja 1 vuotiaat lapset ennestään ❤ Ehkäisyä ei ole ollut käytössä ollenkaan synnytyksen jälkeen. Kuukautiset tullut kolme kertaa, mutta tämä on eka kierto kun olisi mitään...

Yhteistyössä