Hakutulokset

1. A

Haaveena vauva 2024

Oi ihanaa onnea plussista! Ja tervetuloa kaikki uudet mukaan 😊 @Tiukuna peukut pystyssä täällä sulle! Täällä ehkä pientä malttamattomuutta ilmassa. Et vaikka ei jotenkin oo yhtään toiveikas olo tälle kierrolle niin mitä jos sitten kuitenkin tärppäisi? Luulen, että selviää kyllä ihan parin...
  2. A

Haaveena vauva 2024

Musta tuntuu, että tämä kierto meni meiltä vähän ohi 😅 Ovistestit näytti negaa kp 14-17, ei oikein ollut kunnon oireitakaan. Ehkä jotain pientä ja sitten luultavasti aloitin testailun liian myöhään, kun postista noita testejä odottelin. Mutta jos ovis on ollut vaikka kp 12 niin kaikki peiton...
  3. A

Haaveena vauva 2024

Tervetuloa uusille. Toivottavasti meidän kaikkien vierailu tässä ketjussa olisi lyhyt 😊 Mä täällä varmaan tänään aloitan oviksen tikuttelun ja toivottavasti bongaan sen siitä kohtaan kuin oon oireiden perusteella sen ajatellutkin tapahtuvan.
  4. A

Haaveena vauva 2024

@heltsuli tervetuloa 😊 Hienoa, että ootte kuitenkin saaneet jo apua ja jos vielä on joku mahdollisuus, että tästä kierrosta olisikin tärpännyt niin toivotaan vielä sitä! Mä tilasin pari päivää sitten netistä ovis- ja r-testejä, en edes tiedä miksi, koska otin jotain ihan peruspakkauksia niin...
  5. A

Haaveena vauva 2024

Jes ihanaa! Ei tosiaan enää montaa päivää, vaikka päivät välillä tuntuukin pitkiltä, kun toivoisi asioiden tapahtuvan 😄 Ja Eswen viestistä tuli mieleen, että oletteko puhuneet läheisille yrityksen aloittamisesta / aikomuksesta aloittaa pian? Ja jos olette niin ihan jollekin parille valitulle...
  6. A

Haaveena vauva 2024

VAUVA 2024 Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän. Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [...
  7. A

Haaveena vauva 2024

Täällä vihdoin kp1, tuntuipa ikuisuudelta odotella pari ekstrapäivää. Jos nyt ainakin hetken tuntuisi kivalta tämä, ettei tarvitse miettiä mitään, kun just nyt ei voi tapahtua mitään merkittävää.. Sitten kun iskee taas malttamaton olo niin otan tosta tuon podcastlistan kuunteluun, Hei baby...
  8. A

Haaveena vauva 2024

Mä täällä odottelen ei-niin-kellontarkkoja menkkoja alkaviksi. Tein tänään aivan täysin negan r-testin ja aiemminkin jo, joten sen puolesta ei kovin toiveikas olo vaan lähinnä alan jo ärsyyntyä, että voisivatko ne menkat alkaa ja päästäisiin taas eteenpäin asioissa 😅
  9. A

Haaveena vauva 2024

Mulla palautui e-pillereiden jälkeen heti kierto ihan normaaliksi. Lopetin ne kyllä jo muutama vuosi sitten muista syistä niin ei ole tarvinnut sitä nyt murehtia 😊 Ajattelin, että kokeilen tikuttaa ovista ens kierrossa ainakin. Mulla on suht säännöllinen kierto ja luulen tunnistavani oireet...
  10. A

Haaveena vauva 2024

Täällä yksi! Haaveena olisi meidän molempien ensimmäinen. Ollaan oikeastaan tässä kuussa alettu yrittämään, mutta samaistun ehkä kuitenkin enemmän tähän kuin 2023-ryhmään 😄

Yhteistyössä