Hakutulokset

1. N

Toiveissa vauva 2021

Taidan kanssa liittyä tänne, tän vuoden osalta näyttää huonolta :D 29v/29v/ yk 4. / 1.lapsi Jouduin kertomaan töissä että yritetään vauvaa. Syystä, että oon hoitoalalla ja joutuisin antamaan sellaisia injektiolääkkeitä, joita raskaana oleva tai raskautta yrittävä ei saa antaa. Olisin mielummin...
  2. N

Haaveena vauva 2020

Mulla tänään kp 24/26. Eilen, toissapäivänä ja tänään kauheet menkkavatsakivut. Testin tein eilen ja se oli nega. Olikin vika testi kaapissa, ni nyt sit vaan oottelen et alkaisko menkat. Kokoajan pitää käydä tarkistamassa vessassa, et joko ne alko :D Aiemmin oli kauheen toiveikas olo, ovis...
  3. N

Haaveena vauva 2020

Ootteko seuraillu miten paljon lämpöjä? Laskeeko teillä aina lämmöt ennen menkkoja? Tässä kierrossa ekaa kertaa mittailin lämpöjä ja nyt yhtäkkiä lämmöt koholla (normisti 36.2, nyt 36.7) , menkat alkaisi loppuviikosta jos alkaa. Voiko lähestyvät menkat nostaa lämpöä? Raskaustesti nega nyt dpo11...
  4. N

Haaveena vauva 2020

Mä aloitin testaamisen kp9 ja ylläriks kp11 näytti ovistesti plussaa. Luulin oviksen olevan paljon myöhemmin. Otin suosiolla nyt käyttöön clearbluen digiovistestit, kun noi viivojen tulkinnat aiheuttaa mulle harmaita hiuksia, että koska se viiva oikeesti on tarpeeks tumma :D Vaikka vähän turhan...
  5. N

Haaveena vauva 2020

@Haavejuttu onnea plussasta! Mulla tänään dpo 10 ja testiä jo kuumeilen. Mitä oireita sulla nyt oli ennen tuota testiä? :)
  6. N

Haaveena vauva 2020

Onkohan tällä palstalla kellään ollut vastaavaa tilannetta, ovulaatio kahdesti samassa kierrossa? Mulla normaali kierto 26 pv. Oon tikuttanut Clearbluen digitestillä ja sain oviksen kp 11. Jatkoin sen jälkeen tikuttamista, negaa näytti kunnes eilen dpo 5 tulikin taas hymynaama. Tänään näyttää...

Yhteistyössä