Hakutulokset

1. R

Haaveena vauva 2023

Voi ei! 😭 Kovasti voimia.❤️
  2. R

Haaveena vauva 2023

Täällä odotellaan menkkoja. Nyt dpo 15/16, testit negoja mutta menkkoja ei kuulu eikä näy, kp 30/27-28. Normi pms oireitakaan ei oikein ole. Ärtyisyyttä kyllä mutta potenssiin kymmenen normaaliin verrattuna. Vatsassa outoja tuntemuksia, huonoa oloa ja huimausta. Onko jollain raskaus näkyny...
  3. R

Haaveena vauva 2023

Hups, testasin sitten aamulla 🙈. Ajattelin että testaisin vasta aikasintaan sunnuntaina, mutta testit poltteli kaapissa. Ehkä siinä jotain näkyi, mutta ei kyllä voi ees haamun aluksi sanoa.. Toki on vielä suht aikaista dpo 10 oletetusta oviksesta (en siis testaillut).
  4. R

Haaveena vauva 2023

@Untuva79 Toivotaan! Silti olen skeptinen onnistumisen suhteen, oireitakaan ei ole, lievää alavatsan juilimista lukuunottamatta (jota on kyllä ollut aiemmissakin kierroissa). @Quesadilla Olen pahoillani 😭. Voimia!
  5. R

Haaveena vauva 2023

Piinapäiviä täältäkin. Nyt oireiden perusteella dpo 9. Vähän jo aamulla harkitsin testin tekoa, mutta totesin että liian aikaista. En tosin usko onnistumiseen tässä kierrossa, kun peitto heilui vähän liian aikaisin (-3, -2 ja -1). Lisäksi iän (37) vuoksi en usko että kovin pian tärppäis..
  6. R

Haaveena vauva 2023

Olipas tänne tullu viestejä! Onnea plussanneille ja tarrasukkia matkaan. Haamuilijoille (ja kaikille muillekin) plussatuulia! Omaa napaa: app ennustaa ovista täksi päiväksi, mutta tuntemusten perusteella se oli jo ti. Peitto heilui viikonloppuna, mutta taisi olla liian aikaista.. Asutaan...
  7. R

Haaveena vauva 2023

Minäkään en hikoile normaalia enempää ennen menkkoja, mutta olen myös kuullut että se on PMS- oire. ON. Menkat alko vihdoinkin. Harmi vaan, että tällä ajotuksella seuraava ovis on just keskellä miehen reissuviikkoa 😕
  8. R

Haaveena vauva 2023

Voimia ja jaksamista @Kyfi 😭💔
  9. R

Haaveena vauva 2023

Kiitos, yritän malttaa mieleni. Tällanen odottelu ei vaan oo vahvimpia puolia..
  10. R

Haaveena vauva 2023

https://aijaa.com/q1KK5K Testi edelleen nega eikä menkkoja näy.. Kp 32/27-28. Ärsyttää kun muuten säännöllinen kierto menee sekasin just kun aletaan yrittään. Aikamoinen tuuri ois jos ovis ois siirtyny muutamalla päivällä eteenpäin yrityksen alotukseen. Cycles (kiertoäppi) veikkas ovista 23.7...
  11. R

Haaveena vauva 2023

Vitamiineista: Itse käytän säännölisesti sinkkiä (etenkin lenssuaikaan), deetä, rautaa (kuureina, varastot usein tyhjät) ja maitohappobakteereita. Nyt oon vajaa pari kuukautta ottanut myös foolihappoa. Ja pari viikkoa wild nutritionin fertilityä, saa nähdä mitä tuo tekee. Itse huomaan ainakin...
  12. R

Haaveena vauva 2023

Täällä uusi ilmoittautuu keskusteluun mukaan . Seuraillut olen jo tovin taustalla, mutta nyt rohkenin luoda nimimerkin ja liittyä mukaan keskusteluun. Ollaan miehen kanssa oltu jo useampi vuosi yhdessä. Lapsista puhuttu pari vuotta, mutta viime kuussa mies näytti vihreää valoa. Itselleni lapsi...

Yhteistyössä