Hakutulokset

1. V

Haaveena vauva 2023

Täällä dpo10 (tai vähemmän) ja pc:llä testattu nega 😞 Tiedän, että on aikaista ja mun ei pitänyt vielä testata (en ole edes varautunut tähän millään testiarsenaalilla 😂), mutta dpo7 alkaen on iltaisin tuntunut pieniä vihlaisuja alavatsalla ja eilen illalla oli niin massiivinen tatti otsassa enkä...
  2. V

Haaveena vauva 2023

Vähän omaa napaa vielä perään. Täällä on dpo4 flon mukaan tai sit jotain vähemmän. Limaa on riittänyt edelleen ja sen sitkeys ja kirkkauskin on vaihdellut. Lisäksi tässä illalla on ollut jomotusta alavatsalla eli ei näistä ota selvää yhtään 😂 Saa olla viimeinen kerta kun en tikuta ovista...
  3. V

Haaveena vauva 2023

Juu samaa mieltä, uutta testiä vaan! Tää kuulostaa varmaan ihan urbaanilta legendalta, mutta ihan oikeasti eräs tuttava oli raskaana ja se ei millään näkynyt raskaustesteissä. Piti mennä ultraan asti ennen kuin saivat todettua, että kyllä siellä on joku kyydissä 🙈 Mutta tää on varmaan niin...
  4. V

Haaveena vauva 2023

Jee onnittelut plussasta @Kirahvi-Koo ! 😍 Kiitos selityksistä @Eadni1992 ja vierailijat. 😁 Nyt tiedetään tämäkin 😂 Täällä on nyt tänään tullut enemmän oviksen kaltaisia limoja, mutta pieniä nippailuja on tuntunut jo pari päivää, eli ei mitään hajua onko ovis ollut jo vai ei 😅 Pitääpä taas...
  5. V

Haaveena vauva 2023

Mulla on parissa kierrossa tullut ovulaation aikaan, mutta en muista oliko se ennen vai jälkeen. Johtuu ilmeisesti siitä kun hormonitasot vaihtelee niin nopeasti tai jotain sellaista. Tosi ikävä vaiva kun tuntuu, että Panadol ei auta ja ibuprofeenia ei uskalla ottaa 😤
  6. V

Haaveena vauva 2023

Heippa hei, täällä on ehkä piinapäivät alkanut. Päätin olla testailematta tässä kierrossa, jos stressaisi vähän vähemmän ja nyt kaduttaa kun ei ole varma ovulaatiosta. 😅 Sovellusten arvioiden mukaan tänään olisi dpo1, mutta limat jäi vähän vähäisiksi jos ovulaatio oli jo 😕 Tai sitten se on vasta...
  7. V

Haaveena vauva 2023

Mulla on sama 😂 Tunnen nykyään kaiken maailman nippailuja ja vihlaisuja mielestäni.
  8. V

Haaveena vauva 2023

@Hopeanopea kiitos, että sanoitit tän niin hyvin ❤️ Mulla tää epätietoisuus tuottaa suurta tuskastumista varsinkin kun oon kovin kärsimätön luonne ja koen siitä huonoa omaatuntoa, että eihän tässä ole yritetty edes vuotta vielä nii miten oon näin turhautunut ja epätoivoinen ja kateellinen muiden...
  9. V

Haaveena vauva 2023

@senya ihana uutinen! 😍 @SandraB hienoa, että löytyy selitys, varmasti helpottaa oloa... Epätietoisuus on kamalaa. Paljon tsemppiä uuteen vaiheeseen, toivottavasti saatte pian pienen palkinnoksi ❤️
  10. V

Haaveena vauva 2023

@Kiraz samaistun lapsettomuus-mörköön... Vaikka tiedän, että iän puolesta ei pitäisi olla vielä mitään hätää eikä tässä nyt niin kauaa ole ehditty vielä yrittää, niin välillä päädyn maalailemaan kauhukuvia 😔 Oon myös asennoitunut siihen, että mitään ei tapahdu ennen lokakuuta, jolloin olisi...
  11. V

Haaveena vauva 2023

Moikka! Oon vähän aikaa taustaillut ja voisin liittyä nyt listoille mukaan. Omaa taustaa: yritetään (minä 28, mies 30) kanssa ensimmäistä lasta. Lopetin pillerit jo viime vuoden alusta, mutta ehkäisy jätetiin pois heinäkuussa. Alussa vaan tjottailtiin, koska koronarokotteiden takia oma kierto...

Yhteistyössä