Hakutulokset

1. A

Kesäkuiset 2025 ☀️

Voi kun mä muistan hyvin tämän saman ensimmäisestä onnistuneesta raskaudesta. 😭😭 Sitä tunnetta ei unohda koskaan (kun se neuvolakortti kädessä) ja viikot alkaa kasvaa. Eikä sitä ymmärrä kukaan sellainen joka ei olisi toivosta jo luopunut. Voi kun olen onnellinen puolestanne. ❤️❤️ Mullahan kävi...
  2. A

Kesäkuiset 2025 ☀️

Mä löysin tänään 9+3. Aiemmin olisi varmasti kuulunut jos olisin löytänyt. 😅
  3. A

Kesäkuiset 2025 ☀️

Joo me käytiin siellä kans varhaisultrassa. Mutta tänään löytyi dopplerilla hyvä syke. ❤️
  4. A

Kesäkuiset 2025 ☀️

Mä täytän joulukuussa 43. Muuten ei hirveitä mutta ihan järkyttävän iso numero! 😟 Toki tiedostan riskit raskauden kannalta eri tavalla enkä kauheesti uskalla hurrailla, mutta sinänsä en osaa siitä olla kauhuissani kunhan nyt muuten vaan ikäkriisiä pukkaa päälle. Ylimääräistä ultraa olen...
  5. A

Kesäkuiset 2025 ☀️

Mulla ultra 2.12. Tuntuu aika matelevan vaikka samaan aikaan tuntuu että viikkoja jo hirveesti kasassa.
  6. A

Kesäkuiset 2025 ☀️

Raskausviikolla 9 kohtu alkaa kasvaa. 🙂
  7. A

Kesäkuiset 2025 ☀️

Joo, yli 40- vuotiaille tarjotaan ja täytän 43. Kauheeta ajatellakin. 😟
  8. A

Kesäkuiset 2025 ☀️

Meillä aloitellaan muuttoa ja oon miettinyt pitäisikö kuitenkin käydä vielä yhdessä ultrassa. Nyt ei tietysti viitsi mitään sohvia alkaa kantamaan ja harmittaa jos raskaus onkin loppunut ja sitten himmailee turhaan. 🤔 Muutossa olisi niin näppärää että olis täysillä mukana. Mulla siis oireet...
  9. A

Kesäkuiset 2025 ☀️

En tiedä mitä muuta sanoa kuin että olen kamalan pahoillani puolestasi. ❤️ Aiotko mennä varmistamaan tilannetta minnekään? Toivotaan että olisi joku muu syy vuodolle. ❤️
  10. A

Kesäkuiset 2025 ☀️

4:s lapsi, ikä 42 (43 kun syntyy), la 14.6 ja TAYS
  11. A

Kesäkuiset 2025 ☀️

Synnytyssairaala jos haluaa laittaa. 🙂
  12. A

Kesäkuiset 2025 ☀️

Tuli mieleen että onko joku tarkkasilmäinen hyvä tekemään listoja? Pitäisikö tehdä sellainen? 🤔
  13. A

Kesäkuiset 2025 ☀️

Ne ensimmäiset verikokeet otetaan sitä nt- ultraa ajatellen (ellei tehdä niptiä) mutta en muista mitä kokeita niissä katsotaan. Virtsasta katsotaan kuitenkin ihan proteiinit, sokerit ja mahdollinen virtsatieinfektio. Niissä ei usein muutosta ole näin alussa. Oma km aikanaan ei näkynyt...
  14. A

Kesäkuiset 2025 ☀️

Jaksamista teille molemmille. ❤️
  15. A

Kesäkuiset 2025 ☀️

Kuinka siellä menee? Juuri selailin tekstejä taaksepäin että sulla to ultra. Siihen ei oo enää kauan. 🙂
  16. A

Kesäkuiset 2025 ☀️

Luin tekstisi jo monta päivää sitten enkä ole osannut kommentoida mitään. 😟 Tänään ilmeisesti pitäisi olla ultraan aika? Toivon että kaikki menisi nyt hyvin. Ja jos siellä ne kaksoset olisikin niin kaikki voi onneksi mennä silti hyvin. ❤️ Mutta siinä vaiheessa varmaan joku keskusteluapu voisi...
  17. A

Kesäkuiset 2025 ☀️

Mulla oli hematoomaa ja joku kysta kohdunkaulassa. Ei ainakaan kätilö ilmaissut huolta niiden suhteen joten yritän olla itsekin positiivisella mielellä. 🙂
  18. A

Kesäkuiset 2025 ☀️

Ultrassa kaikki hyvin. Kokoa oli päivää enemmän. ❤️
  19. A

Kesäkuiset 2025 ☀️

Mä kyllä syön leikkeleitä (paitsi just mm.metvurstia), enkä aio edes lopettaa. Ihan jokaisessa raskaudessa ollut suosituksissa eroja ja en jaksa olla hysteerinen ruuan kanssa. 🫣 Maailmalla ne suositukset taas ihan erilaisia ja vauvoja syntyy silti joka maahan. 👍
  20. A

Kesäkuiset 2025 ☀️

Mitä itse googlasin niin rokotuksia edelleen suositellaan.

Yhteistyössä