Hakutulokset

1. 3

Tammikuiset 2023 ❄️✨

Eiköhän se voi vaihdella 🙏🏼 Toivon niin paljon, että siellä vaan nyt nousee hcg hitaasti ❤ Kerro sitten, kun oot soittanut neuvolaan, et mitä sano verikokeista☺
  2. 3

Haaveena vauva 2023

Joo pitää vaikka iltapäivällä kokeilla vielä, yks pregcheck on vielä. Pitää sit hakee lisää 🙈
  3. 3

Tammikuiset 2023 ❄️✨

Toivotaan, että siellä kaikki hyvin ja tosiaan vaan HCG nousee hitaammin ❤ En tiiä onko toi asia mikä voi vaihdella samalla ihmisellä, kun esikoisesta kyllä vahvistui ihan hyvin🤔 Tosin 3+ en saanut viikkonäytölliseen ees 5+4 muistaakseni. Mut joo, eipä tässä voi kuin odotella, että vahvistuu...
  4. 3

Haaveena vauva 2023

@Wintersun joo, tein samalla testillä, Pregcheckillä(y) Ei se nyt ainakaan vahvemmalta näytä. Ylempi lauantain, alempi tän aamun 😐
  5. 3

Haaveena vauva 2023

Saa nähdä palaanko tänne haaveilemaan. Aamulla tein testin pidätettyä koko yön pissaa ja haaleemmalta/samalta näyttää mitä lauantaina:( Oireitakaan ei oo edelleenkään ilmestynyt (vaikka tiedän, et hyvin voi alkaa myöhemminkin), lauantaina tissit aristi reunoilta, mutta sekin sit hävis ennen...
  6. 3

Tammikuiset 2023 ❄️✨

Jaa-a, saa nähdä miten etenee. Aamulla tein testin koko yön pidätyksellä ja haaleemmalta/samalta näyttää kun toissapäivänä :(
  7. 3

Tammikuiset 2023 ❄️✨

Mun mielestä jossain oli, et ei haittaa vaikka leivän päällä siemeniä olis☺ Niin vähäinen määrä. Ite päätin, et tänään vielä söin lakujätskiä ja muutaman lakun ja sit loppuu 🙈 Pääsi jotenkin niin yllättää, niin tiedän, että jos en nyt ois näitä vähän syönyt, niin tekis koko ajan mieli...
  8. 3

Tammikuiset 2023 ❄️✨

@Äärirajoilla Mä meinaan varata varhaisultran johonkin rv8+, viimeks kävin kans ja sillon tais olla 8+0, kun kävin ❤ Aattelin, et jos sinne asti malttais🙏
  9. 3

Tammikuiset 2023 ❄️✨

Okei! Mulla taas poika esikoinen ja sillon oli just tosi vahvat oireet jo ennen plussaa; kiinnittymisvuotoa, alavatsakipua, alaselkäkipua, yks huono olo/huimaus kohtaus ja olikohan muuta. Nyt ei oikeen mitään, niin tietty kans miettii, et voisko olla toista sukupuolta🤭 Vaikka voihan ne oireet...
  10. 3

Tammikuiset 2023 ❄️✨

Hyvää äitienpäivää kaikille, joilla ennestään lapsia ja niille, joille vatsassa kasvaa se ensimmäinen :love:❤ @maloon , onks sulla esikoinen tyttö vai poika, jos saa kysyä? ☺ Ja onko nyt lievemmät vai vahvemmat oireet vai vaan erilaiset?🤭 Edit. Ja Whatsapp-ryhmäkin vois olla kiva, ite oon...
  11. 3

Tammikuiset 2023 ❄️✨

Ainii @Lumihiutale_ , voisin täällä tulla listalle ☺ Laskureiden mukaan LA ois 15.1.❤ Olikos niin, että täällä monia, joilla ollut hyvinkin oireeton tää ihan alku? Mulla siis tuli aika yllärinä, kun ei oikeen mitään plussaan viittaavia oireita ollut. Korkeintaan jotain ihan pieniä...
  12. 3

Haaveena vauva 2023

Jos ootan vielä seuraavan testin, että vahvistuuko ☺
  13. 3

Haaveena vauva 2023

No joo just vähän itellä toi, et olin enemmän just ajatellut ja varautunut, että menee vähintään se joku puol vuotta (esikoinen tärppäs yk4). Kilojakin on jäänyt vielä esikoisen raskaudesta ja vauvavuodesta, niin aattelin, että sekin vois vaikuttaa negatiivisesti. Paljon tsemppiä sinne...
  14. 3

Tammikuiset 2023 ❄️✨

Ja tarkennan vielä, et ei sinänsä yllätys. Ihan tiedettiin kyllä, että mahdollisuus on ja ovis tuli hyödynnettyä😂 Mutta en vaan olis uskonut, et tärppää heti ja olin asennoitunut et menee joku 4 kiertoa niinku esikoisesta🙈
  15. 3

Tammikuiset 2023 ❄️✨

Mä tuun varovaisesti tänne kurkistelemaan, tänään aamulla plussasin aika selvän viivan ja melko yllättäen:X3: Vähän shokissa oon, mutta onnellinen tietysti myös❤😭 Liityn kanssa pienempään faceryhmään jossain kohtaa, kun nyt näkee muutaman päivän sisään, että alkaako viivat vahvistua☺ IMG...
  16. 3

Haaveena vauva 2023

Okei apua:eek: IMG 20220507 072900 1 Siis tein vaan ihan mielenkiinnosta ja sillä, et menkat alkais. Oon ehkä vähän shokissa, tietty onnellinen myös (😭❤), mutta en vaan ois ikinä uskonut, että tärppäis käytännössä yk1, kun maaliskuussa oltiin just ovispäivänä vähän vahingossa ilman ehkäisyä se...
  17. 3

Haaveena vauva 2023

@maloon Jee, onnea! :love: Ja tosiaan hyvä viiva pienillä dpo:illa🙏 Tarrasukkia matkaan❤ @Oliivi3 toivotaan, että sulla vaan hcg nousee hitaammin ja raskaus jatkuisi normaalisti❤ Pyydä ihmeessä lähete hcg-verikokeisiin, niin sit ainakin selviää🙏 Tsemppiä❤ Täällä ei ainakaan vielä mitään...
  18. 3

Haaveena vauva 2023

Mulla oli tänään ekaa kertaa ikinä sellanen, et tekis mieli testaa etukäteen 😅 🙈 Mut en testaa, testaan lauantaina, jos ei oo alkanut🤭
  19. 3

Haaveena vauva 2023

Mä ite join lasillisen esikoisen tärppipäkierrossa 🤭 Mut en tosiaan yhtään osaa sanoa, mikä määrä vois vaikuttaa ovikseen. Miehen ajatuksista kyseltiin. Meillä oli siis alunperin tarkoituksena aloittaa yritys kesällä, et tulis vähintään 2 v ikäero. No mies sit yllätti maaliskuussa sanomalla...
  20. 3

Haaveena vauva 2023

No mahtavaa @senya , upee viiva :love: Ehkä se oli sitä kuuluisaa kiinnittymisvuotoa, monissa paikoissa lukee et vois tulla just pari päivää niukkaa menkkojen aikaan:X3:

Yhteistyössä