Hakutulokset

1. S

Haaveena vauva 2023

Onnea @Lumihiutale_ plussasta, tarrasukkia kovasti matkaan ❤ Mä täällä kärvistelen taas menkkakivuissa, vuoto pitäisi alkaa vasta maanantaina mutta nyt jo pari päivää ollut selkeät menkkaoireet että tietää niiden saapuvan jälleen 😢 enkä tiennytkään kuinka ahdistavaa on nähdä itsensä tuon listan...
  2. S

Haaveena vauva 2023

Minäkin voisin siirtyä tuolta vuoden 2022 ketjusta tähän uuteen 😊 Meillä yritys aloitettu 10/2020 eikä koko yritysaikana ole minkäänlaista plussaa testiin saatu, siksipä meillä aika lapsettomuuspolille toukokuussa tulossa 😊 ikää meillä molemmilla tänä vuonna 39 mittarissa, haaveena ensimmäinen...
  3. S

Haaveena vauva 2022

Eipä taida tulla joulukuun vauvaakaan meille, huomenna pitäisi uusi kierto alkaa ja oireitakin menkkojen alkamisesta on 😔 masentaa myös kun viime yönä näin niin todentuntuisen unen että tein raskaustestin ja siihen piirtyi heti kaksi viivaa 😭 toukokuuta odottelen ja ensikäyntiä...
  4. S

Haaveena vauva 2022

Nyt en kyllä voi uskoa että näin nopeasti hommat etenee, eli maanantaina lääkäri laittoi lähetteen lapsettomuuspolille ja tänään tuli jo ilmoitus ensikäynnistä joka jo toukokuussa 🥰
  5. S

Haaveena vauva 2022

Kävin eilen meidän tk-lääkärillä mun esikoisen aikaisen sektioarpiongelman vuoksi. Otin käynnillä puheeksi myös tän meidän yrityksen joka kohta 1,5v kestänyt. Hän otti asian kunnolla hoitaakseen ja laittoi lähetteitä verikokeisiin ja lisäksi myös lapsettomuustutkimuksiin 🥰 valoa tunnelin päässä...
  6. S

Haaveena vauva 2022

Tänään kp1, eilen illalla alkoi tiputtelu ja yöllä aukesi hanat 😭 tuntuu että tästä ei tuu yhtään mitään ja mietinkin jos jättäydyn pois palstalta, enpä mä tänne ehdi juurikaan edes kommentoida vaikka kuinka käy lukemassa 😔
  7. S

Haaveena vauva 2022

Onnea plussanneille 🥰 Itselläni kierron loppupäivät menossa, huomenna pitäisi flon mukaan alkaa menkat ja jomotuksista päätellen ei kovin väärässä oo 😔 pelkäänpä että seuraavan vuoden vauvatoive palsta odottaa myös omalla kohdalla eikä luottoa onnistumiseen omin avuin oikein ole 😔
  8. S

Haaveena vauva 2022

Mulle saa päivittää tälle päivälle kp 1😢 kuten arvelin oli ovis mennyt ohi huomaamatta ja ilman tallettelumahdollisuuksia 😟
  9. S

Haaveena vauva 2022

Kyllä, koska ovis oli laskujen mukaan odotettavissa n.kp 16 aikaisintaan ja oireista aiemminkin sen bongannut, eikä olisi ollut mahdollisuutta testata aikaisemmin
  10. S

Haaveena vauva 2022

Nyt on pelko että jäi ovis tässä kierrossa joko tulematta tai meni ohi huomaamatta ja hyödyntämättä 😣 tein liuskatestin kp 14 kun alkoi olla oireita oviksen lähestymisestä, no se oli lähes plussa mut ei ihan, samalla digitesti näytti kuitenkin tyhjää ympyrää. Seuraavana päivänä liuskatesti...

Yhteistyössä