Hakutulokset

1. K

Haaveena vauva 2024

Luin eilisen gynen tekstiä. Kohtu 49 mm ja limakalvo 12 mm. Tuohan limakalvo on erittäin hyvä? Vai mitä olette mieltä? Jostain luin että munasolu tarttuu jopa 6-7 mm limakalvoon. Tuohon yli painoon. Itse olen ylipainoinen. Ennen kuopuksen raskautta painoindeksi oli 34. Eikä ollut ongelmia...
  2. K

Haaveena vauva 2024

Mun piti lopettaa terolut tänään. Ajattelin että ei siitä mitään hyötyä ole. No en taida uskaltaa vielä. 🤔. Tuo on kyllä surullisen kuuluisa precheck joka antaa törkeitä viivoja. En ymmärrä miksi ostan niitä aina. Testaan huomenna jollain muulla merkillä. Oireita ei oikein ole vaikka syön...
  3. K

Haaveena vauva 2024

Meillä mies ei halua mitään hoitoja. Ja en usko että suostuu ovitrelleen
  4. K

Haaveena vauva 2024

Kyllä me saadaan luopua kolmannesta 😭. Kaikki itselläni näytti hyvältä. Limakalvo paksu ym ei rakenteellista vikaa. Mutta tiputtelu viittaa ettei keltarauhanen toimi kunnolla. Lisäksi miehellä paino noussut yli 10 kg lähi aikoina.ä eikä diabetes ole tasapainossa. Joutuu käyttämään myös Testo...
  5. K

Haaveena vauva 2024

Oletteko muuten huomanneet että raskaustestien hinnat on noussut. Ennen sai alle 3 € rfsu tikkutestin.
  6. K

Haaveena vauva 2024

Ei näytä terolut auttavan tiputteluun. Kp 19 menkkakipuja on ja eiköhän se tiputtelu ala kohta. 😢. Pysyisi nyt pois huomis aamuun asti kun on gyne.
  7. K

Haaveena vauva 2024

Jännää vihlontaa ollut alavatsalla 3 päivää. Ei mitenkään menkkamaista. Nyt on KP 17 Dpo sta ei hajuakaan kun en tikuttanut. Uskon että ovis oli KP 10-11 mutta en ole varma. Aloitin eilen terolut kuurin ei siitä haittaakaan ole. Enemmän itselläni ajatuksena se jos ei alkaisi tiputtelu niin...
  8. K

Haaveena vauva 2024

Mulle myös suositeltiin mirena kierukka runsaisiin kuukautisiin. Mutta ei se ollut hyvä. Koska se aiheutti vielä runsaammat. Vuosina kirjaimellisesti melkein 6 kk taukoamatta. On kyllä gynen hinnat törkeitä. Kun nykyään ei saa edes kela korvausta. Taatusti tuo lisää kohdunkaulan ym syöpien...
  9. K

Haaveena vauva 2024

Nää on ollut ihan oudot menkat. Yöllä ei vuoda paljon mitään ja päivän mittaan ne runsastuu. Ennen ollut niin että yölläkin tuli kuukupin ohi. Luulin jo aamulla että on loppu mutta eipä ollutkaan.
  10. K

Haaveena vauva 2024

Ei minkäänlaisia kipuja tai edes oireita. R testi näytti eilen negaa. Menkat ei ole myöhässä. KP 25 . Mulla on kierrot 24-28 pvä. No kannatti manata täällä. Nyt näyttää siltä että vuoto muuttuu punaisemmaksi eli menkat alkaa varmaan huomenna.
  11. K

Haaveena vauva 2024

Mulla on ollut ennen menkkoja yleensä 3-4 pvä tuhru vuotoa. Ei koskaan näin montaa päivää.
  12. K

Haaveena vauva 2024

Menee hermot. 7 pvä tuhruttanut rusehtavaa vuotoa. Mitä ihmettä tämä on. Alkaa jo miettimään onko jotain pahasti vialla. Syöpä tms 😢. Alkaisi menkat niin sen jälkeen voisi varata gynelle ajan.
  13. K

Haaveena vauva 2024

Osaako joku täällä kertoa mistä johtuu tiputtelu vuoto ennen menkkoja? Siis niin ärsyttävää kun nytkin 5 pvä tuhruttanut rusehtavaa vuotoa. Ilman että menkat alkaa kp 23 menossa nyt. Raskaana en usko olevani se on täysin mahdotonta.
  14. K

Haaveena vauva 2024

On vasta KP 19 alkoi jo tiputtelu vuoto. Lyhyt kierto siis kyseessä 😢. Viimeksi oli 28 pvä kierto.
  15. K

Haaveena vauva 2024

On lääkitys mutta siitä huolimatta iskee keväisin masennus. Se vähän niinkuin kuuluu hänen kaksisuuntaiseen. Tämä kevät näyttää olevan ääreis paha. On ollut stressaava alkuvuosi niin sekin tekee osansa
  16. K

Haaveena vauva 2024

Tiedän tunteen. Itselläni on tässä kierrossa täysi nolla luottamus plussaan tallettelut onnistui vain ihan menkkojen jälkeen. Sen jälkeen ei ole peitto heilunut. Mies kärsii joka vuotisesta kevät masennuksesta. Ja sillä on halut nollissa. Oon siitä jopa riidellyt miehen kanssa. Eihän toinen voi...
  17. K

Haaveena vauva 2024

Itse en enää usko että tulee jatkokäyttöä. Vaikka haaveilen kolmannesta sen toteutuminen on aika hataralla kannattimilla tällä hetkellä.
  18. K

Haaveena vauva 2024

Tää ei nyt varsinaisesti liity lapsen yrittämiseen. Mutta täällä on pienten lasten äitejä. Ostaisitteko 1,5 vuotiaalle lapselle vielä pinnasängyn? Meillä sanoi ns. pinnasänky työsopimuksen irti. Mietin kannattaako ostaa pinnistä jos se ei mene enää kauaa.
  19. K

Haaveena vauva 2024

Olen miettinyt kun mun vaihdevuosi oireet on alkanut näin "aikaisin". Voisiko syynä olla miehen testo korvaushoito? Laittaa iholle sitä. Mies on usein ilman paitaa ja siinä halaillaan. Siinä tulee väkisin ihokontakti.
  20. K

Haaveena vauva 2024

Onko muita joilla olisi ovis jo KP 9? Siis mulla on ennen ollut ovisplussa ja oireet lähempänä KP 14-16. Nyt eilen oli ihan selvä oviskipu vasemmalla ja ovis testi oli melkein plussa. Nyt se jo haalenee.

Yhteistyössä