Hakutulokset

1. S

Haaveena vauva 2022

Muistelinkin että täällä joku taisi myös mainita tästä kierron pidentymisestä yrityksen aloittamisen jälkeen. Mullakin tosiaan alussa kierto tasan 26pv, siitä venynyt niin että flo ennustaa tästä kierrosta 32pv 😏 Me mennään aika samoissa taas, mulla huomenna dpo 1.
  2. S

Haaveena vauva 2022

Menkkakipuja mulla on hyvin vähän, joskus ei ollenkaan. Oviskivut olleet aika napakat esikoisen syntymän jälkeen mutta tuo eilinen oli kyllä jo ihan uusissa ulottuvuuksissa 🤔
  3. S

Haaveena vauva 2022

Ensiksi, paljon onnea ja Tarrasukkia plussanneille❤️ Onko täällä muita joilla oviskivut erittäin kivuliaat? Yrityksen alussa sain ovisplussat kp 12 ja 13. Nyt kierto kierrolta ovis vaan myöhästyy, nyt ovisplussat tuli kp 16 ja 17. Eilen kp 17 iltapäivällä alkoi kivut olla niin hirveät että...
  4. S

Haaveena vauva 2022

Itse tein viime kierrossa oivalluksen että ovislimoista parin päivän päästä testi näyttää selvää plussaa 🤔
  5. S

Haaveena vauva 2022

Mulla ei tämän aamun testissä näkynyt yhtään mitään joten törkee viivanpaikkahan se oli niinku epäilinkin. Toivon kovasti että sulla käy toisin ja viiva vahvistuisi 💚
  6. S

Haaveena vauva 2022

Kovastihan sitä toivoo parasta. Odotukset ei vaan oo kovin korkeella koska oireita ei ole ei sitten minkäänlaisia. Esikoisesta dpo10 olin varma raskaudesta vaikka testi näytti negaa dpo13 asti. Vaan eiköhän tämä piina lopu viimeistään maanantaina :rolleyes:
  7. S

Haaveena vauva 2022

Dpo12. Flo ennustaa että vuoto saattaa alkaa huomenna tai päivän myöhässä ma. Oon tässä kierrossa kerenny tekemään taas muutaman nuita kyseisiä testejä ja nyt tuli ensimmäinen tuommonen vastaan 😅
  8. S

Haaveena vauva 2022

https://ibb.co/d4kykPg Tämä on nyt ilmeisesti se kuuluisa viivanpaikka :(
  9. S

Haaveena vauva 2022

Kiitos vastauksista, nyt voin huoletta lähteä liikenteeseen ilman että lojun sängyssä puolta tuntia jalat katossa :D Ollaan siis ajateltu että se auttaisi uimareita pääsemään paremmin perille. Onhan se tässä jo tieten todistettukin ettei se taida toimia..
  10. S

Haaveena vauva 2022

Melkein samoissa mennään, mulla tänään kp13 ja en ole ehtiny vielä tänään tikuttamaan ovista, kivut kyllä alkaa jo olla. Viime kierrossa ovisplussat kp14 ja kp15. Tekis melkein mieli kysyä tätä kaverin puolesta mutta ihan tosissaan omasta puolesta, ootteko te jalat kohti kattoa tovin...

Yhteistyössä