Hakutulokset

1. S

Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Voimia tulevaan ❤️ toivotaan kovasti että kaikki menee hyvin 💕
  2. S

Haaveena vauva 2024

Mulla alkoi uusi kierto jo ke. Eli kp 3 nyt jos joku ihana voisi päivittää... uusi pas noin 2vkon päästä. 😊
  3. S

Lapsettomuushoidoissa olevat

Kiitos tiedosta teille ❤️
  4. S

Oliko sulla siis oma ivf? Vai luovutetut? Voimia ja jaksamisia.. ❤️ mehän käytiin viim.syksynä 1 tulokseton ivf hoito läpi...joten tiedän tunteesi 😔 ollaan nyt lahjasoluhoidoissa..
  5. S

Semmoista kysyisin kun elämäni ensimmäinen blaston pas..niin siirretäänkö 5pvn ikäinen blasto samana päivänä kun sulatetaan vai vasta seuraavana...? 🤔 Onko tietoa 💕🤗?
  6. S

Ja niinhän se kierto alkoikin tänään. Limisultra ensiviikolla ja pas sitä seuraavalla. Uskoisin että tasan 2 viikon päästä. 🤗
  7. S

Mulla alkaa varmaankin huomenna kierto, joten suunnilleen samoihin aikoihin tulee siirrot meille 😊 siirretäänkö teillä moniko päiväinen alkio? Meillä siirretään blasto. Onko mones siirto teillä? Meillä toinen pas kyseessä...
  8. S

Mulla oli tässä pas kierrossa progesteroni dpo 9 85,4. Tulilääkkeinä oli siis cyclogest ja terolut sekä 1 gonapeptyl pistos. En tiedä miten noi lääkkeet vaikuttaa tuohon arvoon. Lääkäri kehui hyväksi, mut eipä ollut vaikutusta. Ei alkio tarrannut kiinni. 😏
  9. S

Joo, vertaistukea ja turvaverkkoja on hyvä olla taustalla. Tämä jenkki nainen on tosiaan kanssa yksin vauvan kanssa. Simply Tanika nimellä löytyy tubesta jos kiinnostaa hänen hoitopolkunsa.. pitkäään haaveillut lapsesta ja vihdoin hän sen sai 💕
  10. S

Meidän klinikalle riittää pelkkä pissitesti. Luulen että voi olla menkat massiiviset ihan jo noiden letrojen takia... kumminkin hiukan boostattu kiertoa.. mut eiköhän tästä selvitä 💖 Toivotaan tosiaan että tämä toinen kerta toden sanoisi ❤️
  11. S

Onnea kovasti yritykseen ja kuulostaa lupaavalta sun suunnitelmat 🥰 Oon seurannut tubessa yhtä 51v jenkkinaista joka sai lahja-alkiolla vauvan muutama viikko sitten. Olisiko ollut viides lahja-alkion siirto joka sitten onnistui ❤️ Joten uskon sun mahdollisuuteen onnistua 💕🙏
  12. S

Ja siis en suoranaisesti vastannut kysymykseen..en siis ole "ainakaan vielä" raskautunut lahjasolualkiolla... 🤔😑😅
  13. S

Mikä sun tilanne on Chiarina46? ❤️
  14. S

43v ja toinen pas tulossa nyt tässä kuussa. Luovutetut munasolut meillä. Eka siirto tehtiin nyt kesäkuussa josta tuli valitettavasti nega. Siirettiin 3vrk ikäinen alkio.. nyt tuleva siirto tehdään blastolla, meidän pakkaspallerolla 💖 Löytyykö teiltä jo valmiina siis alkioita pakkasesta vai...
  15. S

Tää on niiiiin ihana uutinen ❤🥰💖😍 Hyvää juhannusta kaikille ❤❤❤
  16. S

Eilen siirettiin 3vrk ikäinen "Ahti" 😊💕 5.7 r-testi päivä, mutta itseni tuntien, testailen jo aiemmin 😅 Lääkärin mukaan n.60% mahd.raskautua 😊 Hyvää Juhannusta kaikille 🌞
  17. S

40 + so what, wol 14 (2019)

Meillä on siirto luonnolliseen kiertoon. Limakalvo oli 2pv sitten 14mm. Eli paksuutta löytyy.. 😱 kunhan ei oo liian paksu 😒 mut lääkityksinä letrot, terolut, cyclogest. Ja tullennekko se gonapeptyl piikki.. 🤔🤔🤔 3pvää vanha alkio siirretään. Ja sit alkaakin piinailut 🙈
  18. S

40 + so what, wol 14 (2019)

Vautsi 💖💕❤️ antaa todellakin toivoa meille iäkkäämmille. Mä oon seurannut tubessa yhtä jenkki naista joka pitkään jatkuneiden hoitojen päätteeksi tuli raskaaksi 51v lahja-alkiolla. Nyt hänellä on muutaman viikon vanha poikavauva 💖 Onko sulla tai onko tällä naisella joka nyt raskautui, niin...
  19. S

Haaveena vauva 2024

Olen pahoillani ja jaksamisia sinulle ❤️
  20. S

Joo, tämäkin totta. Ja hyvät luokitukset saaneet alkiot ei välttis anna raskautta kuin sitten taas huonompi laatuisilla voi tulla raskaaksi. Se on niin monen tekijän summa.

Yhteistyössä