Hakutulokset

1. K

~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

Tervehdys Meidän neuvolassa pitää aina ennen käyntiä käydä itse pissaamassa ja kastamassa sitä proteiinitikkua. En muista että noita seuloja tai sukupuolitautijuttuja olisi pissasta katsottu. Tänään juuri neuvolassa todettiin, että vauva on poikittain. Ilmankos maha on niin iso ja...
  2. K

Suosittelen marssimaan yksityiselle ultraan jos vähäänkään epäilee. Itsehän kävin köh köh neljä kertaa siinä ennen nt-ultraa. Ja äänet alkoi dopplerilla kuulumaan vasta joskus rv 12 aikaan. Kuulemma rakko pitää olla tyhjä ja tosiaan jalat vaakatasossa sohvalla siitä ihan häpyluun päältä eli...
  3. K

@Choco coco mahtavat onnittelut!! @Lapanen87 On ollu tukisukat ja myös ilman. Mulla on aamusta jo kädet ja jalat ja kaikki ihan turpeena. Huomenna kokeilen sitä lymfaa. Neuvolaan yritin soittaa, mutta oma hoitaja lomalla ja tuurajalla vaan vastaaja. On meinaan ongelmaa ton raudankin kanssa...
  4. K

Se piti vielä laittaa, että turvotus on mulla aivan järkyttävä. Jalat turpoaa aina päivän aikana vielä lisää. Juon kyllä vettä reilusti, mutta ei tähän mikään auta. Ehkä pitää jotain lymfahoitoa koittaa, kun flunssa täysin ohi.
  5. K

Moikka moi. Me tilattiin vaunut saksalaisesta nettikaupasta ja ne tulikin pari viikkoa sitten. Oli just sellaiset mitä pitikin. Enää piti löytää niille joku tila missä säilyttää. Ne on siis Hartan Topline X -vaunut. Jotkut matkarattaat haluan vielä, sellaiset mihin sen autokopan saa kiinni...
  6. K

Moi @mmmoi Sulle piti tulla laittaan, että siskollani oli edellisessä raskaudessa niin, että yhtäkkiä tuli kovat virtsaamiskivut eikä pissaa tullut, vaikka joi. Lopulta se sitten katetroitiin ja joutui itse katetroimaan itseään jotain 1-2 viikon ajan. Kohtu kasvoi niin, että siinä kohdassa se...
  7. K

40+ so what wol.13

Life-kaupasta olen parapähkinöitä ostanut. Niitä on pääkaupunkiseudulla useammassa paikassa.
  8. K

Mahtavat onnittelut @lullaby vauvasta! Saat ilman muuta hehkuttaa synnytystä ja vauvaa ja kaikkee <3 Ja hyvä, että @An1z81 sulla on vuodot loppuneet. Meillä tulee vaunut ens viikolla jo saksasta. Jei! 25+4
  9. K

40+ so what wol.13

Onnittelut plussista tänne! @Virkki tuohan on laitonta esimiehesi taholta. Sanoisin hänelle siitä viimeistään kehityskeskustelussa. Ja nyt jos täytyy sanoa, niin korostaisin luottamuksellisuutta tai veisin asian eteenpäin luottamusmiehen/liiton kautta. Hoidoista: Meillä alkoi hoidot Taysissa...
  10. K

@-dino- Mulla oli myös alkuraskaudessa alavatsalla jos minkälaista jomottelua, mutta se oli tuttua ensimmäisestä raskaudesta ja liittyy tosiaan siihen kohdun kasvuun. Vähän sellasia menkkamaisia jomotuksia on ne jomotukset. Eli hyvä merkki. Kohtu sulla siellä kasvelee. Itse tosin laukkasin siinä...

Yhteistyössä