Hakutulokset

1. V

Teinipalsta

Hyvää päivänjatkoa sinullekkin! :hug: Olen itse nyt 19vuotias, kerkeän juuri täyttää 20v ennen esikoisemme syntymää. Vauvamme on odotettu ja kovin tervetullut. Elämäni on kaikin puolin kunnossa, työskentelen vakituisessa työsuhteessa ja tulen saamaan ihan mukavaa äitiys/vanhempain päivärahaa...
  2. V

paniikki

Kiitoksia teille! Mulla on huomenna lääkäriin aika joten asia selviää siellä! Itse valmistun nyt toukokuussa ja mieskin löytyy mutta hän opiskelee ja koulua vielä vuosi jäljellä..eiköhän me pärjätä jos asiat on niin että lapsi on tulossa..lapsen tulo ei katso aikaa eikä paikkaa..
  3. V

paniikki

taidan olla raskaana, iältäni olen 19 vuotias, opiskelen..´haluaisin vain kysyä teiltä viisaammilta kuinka olette pärjänneet talous-asioissa? mistä saa rahaa..ilman rahaa on vaikea elättää lasta ja omaa itseään..varmaankin kuulostan tollolta..
  4. V

onko kellään kokemusta?

Ei ole kokemusta mutta entäs jos ei ole halua oppia potalle... Tiedän tapauksen ettei kakka vaipassa haittannut yli neljävuotiasta... Itse en jaksaisi kyllä sen ikäiselle enää vaihtaa vaippoja. Ostapa supistajarengas pytylle. Meillä neiti oppi tekemään tarpeensa suoraan siihen.
  5. V

Dildon hankita, mitä miehesi mieltä?

Mulla on muutamakin eri seksilelu ja mies on joko itse ostanut ne mulle tai sitten käyty yhessä ostamassa!! Välillä kiva piriste "tavanomaiseen" seksielämään.. mies ainakin tykkää katella samalla, kun se "kiusaa" mua :) Jokaisen oma asiahan se on miten noihin suhtautuu.. mutta meillä ainakin...

Yhteistyössä