Hakutulokset

1. V

Kirjeitä

Hei! Olisi kiva kirjoitella perinteisesti - etanapostilla. On niin ihanaa kun postin seasta löytyy oikeita kirjeitä, eikä vain laskuja. Olen 49-vuotias, perheellinen pääkaupunkiseudulta. Sinun iälläsi eikä lastesi lukumäärällä ole väliä, pääasia että kirjoittelu kiinnostaa. Jos kiinnostaa...
  2. V

hitaasti kehittyvä lapsi

Meillä on 10/04 syntynyt tyttö, joka seisoo tukevasti, nousee seisomaan ilman tukea (myös syli täynnä pehmoleluja) ja kävelee taaperokärryn kanssa...itsestään kävelee noin 10 askelta ennen kuin laittaa kädet lattiaan. Tyttö varoo kaikin tavoin kolhimasta itseään, joten on tuo kävely alkanut...
  3. V

Minkä ikäsenä yksiin päikkäreihin?

Esikoisella on ollut soutamista ja huopaamista päiväunia kanssa. Aluksi tyttö nukkui (alle puolivuotiaana) vaan yhdet päiväunet...mutta kun oppi liikkumaan niin sitten alkoi ottamaan kahdet päikkärit. Jonkin ajan päästä siirryttiin takaisin yksiin, mutta kun äiti joutui olemaan laitoksella...
  4. V

Mitä herkkuja ovat saaneet lapsenne alle 1,5vuotiaana?

Meillä esikoinen on saanut 1-vuotissynttäreiden jälkeen maistella herkkuja pieniä määriä (karkkeja ei olla annettu)...ja syönnin jälkeen on otettu xylitolitabletti...Kaikkea on vähän maistanut, mutta melkein aina syöminen tyssää heti alkuunsa. Limsaa on pari kertaa maistanut pikkuhörpyn, jonka...
  5. V

menkat ja...

nyt kun mulla synnytksen jälkeen ollut menkat niin vuoto ollut pahanhajuista mistä tämä voi johtua?synnytyksestä nyt vuosi,mitään tulehduksia ei oo.ärsyttää ku tiedän et mensut alkaa ja kamala lemu tulee sit mukana.
  6. V

Miten ihmiset suhtautuneet siihen että olet äitipuoli?

Ainakin vieraat ihmettelee et miten olen niin nuorennäköinen ja lapset kuitenkin jo isompia.. :laugh:
  7. V

Raskaaksi tuleminen

Olen nelikymppinen ja haaveilen ensimmäistä kertaa elämässäni vauvasta..ehkäisy jätetty pois syyskuussa 2005. Haluaisin kuulla kokemuksia siitä, miten nopeasti samassa tilanteessa on tärpännyt ja kannattaako tässä iässä mennä aikaisemmin hakemaan lääkärin apua, kuin vuoden yrittämisen jälkeen...
  8. V

Ehkä tyhmä kysymys

Siis mitä tohon pitää merkata? :ashamed:
  9. V

Ehkä tyhmä kysymys

Osaako joku kertoa tarkemmin,kun en oiken osaa käyttää tota laskuria!! :ashamed:
  10. V

mitä tää vois olla ? lääkäriinkö ?a-p-u-v-a !!!!!!!!!!!!!!!!

Mulla ihan samanlaisia vaivoja,lisäksi oikea puoli päästä kipeänä!! Ajattelin varata ajan hierojalle jos tää ei kohta lopu. :'(
  11. V

Ehkä tyhmä kysymys

Miten laskettiinkaan koska lapsi on saanut alkunsa rv 33+4? =)
  12. V

4.3 2005 syntyneitä?

Olisi kivaa vaihtaa ajatuksia äitien kanssa jotka ovat synnyttäneet samana päivänä kun minä. Toki muutkin jotka ovat synnyttäneet samoihin aikoihin, eteenkin esikoislapsi, voivat kirjoitella. mirreg@luukku.com
  13. V

kuin monella on..

Mulla on jo toinen haaveissa vaikka ensimmäinenkin on vielä masussa.. :heart:
  14. V

hei nuoret äidit! olisi kysymys!

Ei pitäisi olla mitään ongelmia jos on hyvät takaajat takana eikä kyse ole mistään mahdottomasta summasta.Ja asuntohan takaa jonkin verran itse itseänsä (olikohan okt:ssa jotain 60%?) ja sitten vielä valtiontakaus päälle tarvittaessa (saa alle 25vuotiaat). Parhaat lähtökohdat lainalle on, jos...
  15. V

minkä

Papereissa syntymävuosi -77 mutta ei kyllä ikinä uskoisi ihan niin "vanhaksi".. B)
  16. V

missä ootte tavanneet teijän miehet?

Nykyinen mieheni tuli aikoinaan ostamaan autoa entiseltä avokiltani.. Kaupat tuli ja keitin kahvitkin ostajalle.(Voi luoja miltä tuokin kuullostaa...) :laugh: Suhde entisen kanssa oli jo iltapuolella ja parin kuukauden kuluttua sainkin muutettua omaan asuntoon.Nykyisestä ja entisestä tuli tällä...
  17. V

tappelua voi jatkaa loputtomiin

Epunäiskä puhuu asiaa! :attn: Tuntuu että tämä palsta toimii vain tappelijoiden sota-alustana eikä nuorten äitien ajatustenvaihto-paikkana,niin kuin pitäisi.. :/ Turhat kritiikit pois ja mukavammat aiheet kehiin! :hug:
  18. V

Oon vähän miettiny

Eipä ole kukaan tullut päin naamaa omia mielipiteitänsä laukomaan.. =) Ja niillä,jotka meidät tuntevat,ei ole varaakaan meitä mennä "haukkumaan",tietävät varsin hyvin että pärjätään mainiosti! ;)
  19. V

Teinipalsta

Elikkä elikkä... Viestissäni tarkoitin, että on hyvä että sosiaalihuollosta saa tukea kaikki sitä tarvitsevat. En yhtään katso kieroon ketään joka siellä TARPEEN tullen on käynyt ja tukia nostanut. Se että pyrkii elämässä eteen päin lasten teon jälkeen on hienoa, se ei ole, että jää kotiin...
  20. V

Teinipalsta

Vieläkin Naurattaa?Mahtaa sulla olla jo vatsa kipeänä liiasta nauramisesta...? ;) Siinä oon sun kanssa samaa mieltä,että jokaisen pitäisi tulla toimeen omillaan. On hyvä,että suomessa pelaa sosiaalihuolto mutta sen varaan ei kannattaisi elämäänsä laskea.Eikä sen varoilla eläminen varmaankaan...

Yhteistyössä