Hakutulokset

1. J

Nykypäivän erityisluokan toinen termi 70-80" oli vammaluokka/koulu?

Lapsi tällä hetkellä käy 1.luokkaa erityisopetuksena. Olen koko ajan elänyt siinä kuvitelmassa, että kyseinen luokka on todellakin erityinen eli sinne haetaan ja anotaan, on kuin lottovoitto päästä sellaiseen luokkaryhmään. Vanhemmat saavat olla ylpeitä, että lapsi opiskelee sellaisessa...
  2. J

Lapsi sairaana ja tarvitsen kouluun lääkärintodistuksen

Siis dokumenttia kouluun vai päiväkotiin? Eikös sairaanhoitajan todistus kelpaa?
  3. J

Miksi koulussa ei tarkisteta että tehtävät tehdään oikein?

Vielä pahempaa on se, että vastaukset näytetään taululla muttei sen kummenpaa paneuduta noihin vastauksiin varsinkin matikassa jossa perustelut ovat hyvin tärkeää jatkossa
  4. J

Sinä jolla huolia ja murheita ~ rukouspyynnöt ( osa 2 )

Pyydän ohjausta työpaikkojen hakuun. Minulla on aika lailla sama kotiäitiys kuin sinulla eli olin 10v kotiäitinä ja sen jlk. ollut 2v työttömänä osa-aikaisia töitä luukunottamatta. Nyt täysin kyllästyneenä kännykän jatkuvaan kyttäilyyn. Tahdon työtä jossa olisi säännölliset työajat!
  5. J

Järkyttävää rasismia Espoossa. Miksi Eeva Bidee ei tee mitään??!!

Joo, samaa täälläkin ihmettelen. Monta vuotta olen käynyt eri kuntiksilla mutten koskaan ole nähnyt musliminaisia siellä, tosin aasialaistaustaisia kyllä näkee paljon mutten ole heissä huomannut mitään sellaista mikä poikkeaisi meistä muista.
  6. J

Mitä EU-ruokakassi sisältää?

Onko hakemisen vaivan arvoinen? Itsellä ei tarvetta enkä haekaan mutta kauan olen kiinnostunut kassin sisällöstä
  7. J

Missä myydään HelloKitty-leikkikeittiöitä?

Just eilen oltiin vantaan jumbossa ja ainakin cittarissa ja prismassa oli
  8. J

Paljonko maksaisitte tästä timanttisormuksesta?

Nostan ja kiitän edellistä hyvästä vinkistä
  9. J

Juuh, katselin kuittia ja kyseessä 18K 750 valkokultaa,,,
  10. J

Eli onko sormukseni sittenkin hopeaa? Alan jo itsekin epäillä,,, :'(
  11. J

Sormuksestakin on todistus kullan laadusta jne mutten nyt jaksa enää ottaa kuvia noista dokumenteista. 18K valkokultaa kyseessä joten naarmuja voi olla,,,
  12. J

Kyllähän siinä lukee selvästi ct. Tuo "t" vähän epäselvemmin mutta näkyy kuitenkin
  13. J

Täh? Eikös kullan pitoisuus ilmoitetaan tasalukemina? Esim. 14K/18K/24K
  14. J

Ranelle: taidat tuntea timantit aika hyvin. Uskaltaisitko itse laittaa kyseinen tuote esim. huuto.netille myytäväksi? Ihan siinä mielessä vain kun ostoehdoksi laitan vain nouto tai tapaaminen jossain kultasepänliikeessä(jos ostaja haluaa varmistaa että kaikki on aitoa)ja pelkkään, että ostaja...
  15. J

hmm, löysin suomenkielisen sivuston missä kerrotaan timanttien luokituksesta ja sivujen perusteella meidän timantti painii aika kovassa luokassa. Eli siis puhtaus on IF ja väri on G ja karaatin koko 0,33 http://www.timantit.com/clarity1.asp http://www.timantit.com/color1.asp
  16. J

Odotin kyllä 1000e ylöspäin... :snotty:
  17. J

Öh, tulikohan liiankin isoja kuvia?
  18. J

Mies 4-5v sitten osti kyseisen sormuksen Aasian matkoilta. Tasan kerran olen käyttänyt sitä julkisesti muuten ollut tallelokerossa. Mieheltä kyselin, että loukkaantuisiko jos myytäisi sormus pois todella vähäisen käytön takia ja rahat pistetään vaikkapa tuleviin joululahjoihin joista olisi...
  19. J

Muistakaa nyt: pelkkä nuhainenkin lapsi jää kotihoitoon possutaudin vuoksi

Entäs suomessa pitkäaikaisesti asuvia ulkomaalaisia? ;)
  20. J

Muistakaa nyt: pelkkä nuhainenkin lapsi jää kotihoitoon possutaudin vuoksi

Aika rajua tuo "karsinta" jos pelkästä nuhasta joutuu pakkolepoon. Meillä työpaikalla vielä kesäsesonki päällä eli vakkarit lomilla vielä joten pomo aika hampaat irvistellen ottaisi ilmoituksen poissaoloista.

Yhteistyössä