Hakutulokset

1. B

Aarre69 ja muut

Anyway, Tossavaiselle terveisiä, et meitsi venaa siltä jotain- se ite tietää mitä. Mä lähen nyt jatkaa harjotuksia.
  2. B

Aarre69 ja muut

:attn: :attn: kundit... Ootekste kaikki jossain vehtaamassa jotain misui?
  3. B

Aarre69 ja muut

Jäppiset hoi, eiks Tossavaisesta ole vieläkään kuulunut mitää? Mä oon vähä huolissani toisaalta. Ei kai sen vika dokausreissu päättyny huonosti, vaikka jostai mä kuulin sellasta legendaa ett se olis hengaillu jossain jonku liikuntatsyydemin liepeillä. Ehkä sill on uus kierroksessa.
  4. B

Aarre69 ja muut

mä skrivasin sulle privaa.
  5. B

Aarre69 ja muut

no onhan joku sentään täällä. Venttaa mä meen laittaa ton bastun päälle.
  6. B

Aarre69 ja muut

Kyll mä tiedän että ne bissenhaku reissut kestää, ainaki Jompalla ja Normanilla. Ne käy kumpiki ihan kuumana siihen Siwan kassaan, jos se on vuorossa tänään. Mutt jätkät hei, mikä meininki. Onks Tossavaisesta oikeesti kuulunu mitään.. :attn:
  7. B

Aarre69 ja muut

Ootteks te kaikki jo jossain dokaamassa?
  8. B

Aarre69 ja muut

Jätkät hoi, onks Tossavaisesta kuulunut vieläkään???
  9. B

Aarre69 ja muut

no eiks se ole vähä out. Vaikk toiset ne saa vi..tua vuokratalon asukilta ja toiset pääsee puutalon puutarhaan :whistle:
  10. B

Aarre69 ja muut

femmalla lähtee. Vaan takas ei tuu.
  11. B

Aarre69 ja muut

Jep. Mattilla ja sillä yhdellä misulla tais keväällä olla jotain vähä intiimimpää säätöö.
  12. B

Aarre69 ja muut

Ja pajuma on se panisinjumppamaikkaa :whistle:
  13. B

Aarre69 ja muut

Missä Mattitäti muuten on, jäiks se vahtaa sen yhden misukan kanssa.
  14. B

Aarre69 ja muut

jep. Joku on joskus pannukin. Mut siit tuli vähä turhaa draamaa :|
  15. B

Aarre69 ja muut

lue kuule misu tarkemmin, mä sanoinkin noin niinku muuten. Mutta hyvä vaan, jos et tiedä.
  16. B

Aarre69 ja muut

no hei sitäkin, mutta se on myös sit lyhennys jostai muusta joka ei mua vaivaa.
  17. B

Aarre69 ja muut

Niinpä. Vaan hyvät tyypit lähtee usein lopullisesti ja ne oudot katoaa vaan väliaikaisesti...
  18. B

Aarre69 ja muut

Mikä... tun ip, nää misut ei taida tietää mitä se ip, noin niinku muuten tarkoittaa. :whistle:
  19. B

Aarre69 ja muut

:| näin se menee. Ja toiset makaa lasaretissa, kun prätkät kaatuu :|
  20. B

Aarre69 ja muut

Meit voi kyll tulla tsiigaan sit ku me lähetään taas kimpassa kaataan naisia. Ja ei takuulla ole vaan yks hemmo liikenteessä, meistä on moneksi ja monelle :p

Yhteistyössä