Hakutulokset

1. E

Huonepeliä???

en mäkään munaa oo saanut... :laugh:
  2. E

Huonepeliä???

sen koodin saa siitä "tyhjäsivuisesta" kirjasta
  3. E

Huonepeliä???

sain leipomispelissä tuollaisen koodin.. mihin sitä tarvitaan?
  4. E

Huonepeliä???

kadoksissa myös L,L,E,A ja Y
  5. E

Huonepeliä???

mistä löytyyy se w?
  6. E

Alotetaanko aamu PELILLÄ?

ENSIMMÄINEN HUONEPELI LÄPI =) kiitos kaikille avusta!
  7. E

tulostimen takaa löytyy sakset, joilla saa auki pukupussin... =)
  8. E

no nyt on avin, miten mä pääsen tuolta ulos.... tämä olisi sitten virallisesti ensimmäinen läpi päästy huonepeli. pienelle avustuksella, tosin. :ashamed:
  9. E

kiitos mamma =) :flower:
  10. E

mä löysin ne sakset mut en sitä avaimen kärkeä....... oon varmaan tosi tymä..... help! :ashamed:
  11. E

mä oon niin uusi näissä peleissä, et miten saan nuo avaimen osat yhdistettyä? :ashamed:
  12. E

Mitä teillä tehdään juuri nyt?

neiti nukkuu, mä oon koneella ja mies katselee tv:tä. Pitää kohta mennä herättämään pikku prinsessa, hänellä on ihan mahdottoman hyvät unenlahjat =)
  13. E

Huomenta..mitäs tänään suunnitelmissa

kirppikselle meinasin lähteä :)
  14. E

Tunnustaudun nyt sit täälläkin! Synnytin eilen rv:lla 23+4 :'(

itku tuli täälläkin.... Syvin osanottoni ja voimia teille! :hug:
  15. E

Kuka ostellut jo joululahjoja?

Minä en oo vielä. Tulevalla vauvallamme on laskettuaika 24.12, joten voipi olla että jouluna ollaan sairaalassa.. pitää kuitenkin lähteä hyvissä ajoin hankkimaan jotain lahjoja, jos ei muuta niin ainakin nettishoppailua =)
  16. E

kuumelääkettä kyselen

Kiitokset teille :hug: ! Minäpä soittelen heti huomenissa ja pyydän reseptin. En enää raaski noita suppoja käyttää kun on niin keljua pienelle. :'( Ja tosiaan kuume on päivällä laskussa, mutta aina yöllä yli 40 astetta. Ilmeisesti vauvarokko, kun on ollut nyt 2 pv.
  17. E

kuumelääkettä kyselen

olisiko kenelle hyviä ideoita mitä kuumelääkettä voisi käyttää kun 1 v 4kk tytöllä on ollut kuume jo muutaman päivän ja suppojen laitto alkaa olla hirmu hankalaa, kun ei tyttö tietenkään niistä tykkää. eikä oikein kelpaa nuo suussa sulavat pamol f -tabletitkaan... burana suppoja olen nyt...

Yhteistyössä