Hakutulokset

1. R

Heinäkuiset 2024

Mä nyt jättäydyn pois keskusteluista, todettiin tuulimunaraskaus varhaisultrassa. Ei ollut mitään vuotoja tai kipuja, mutta oireet olleet nyt tosi lieviä. Tsemppiä kaikille ja toivottavasti teillä sujuu hienosti heinäkuuhun asti!
  2. R

Tuulimunaepäily rv 6 lopulla

Hei! Kävin varhaisultrassa kuukautisten mukaan rv 7+2. Näkyi pitkulainen raskauspussi, jotain ehkä riekaletta (ruskuaispussi?) ja pussin toisessa päässä väpätystä. Kätilö arveli ensin, että alkio olisi se väpätys reunassa, mutta vaihtoi mielipiteen että se onkin vain omaa verenkiertoani kun ei...
  3. R

Heinäkuiset 2024

Miten meni neuvolassa? Mulla on vasta 18.12. Mutta varhaisultra on huomenna, jännittää. Meillä olisi miehen kanssa toive sukupuolesta, vaikka en kyllä pety jos onkin toinen. Selvitetään se etukäteen, niin pystyy mielestäni paremmin kuvittelemaan vauvan ja alkamaan luoda suhdetta häneen...
  4. R

Heinäkuiset 2024

Meillä on 10/22 syntynyt ja imetän myös. Kyllä tuossa sairastaessa oli mielessä, että mitenkäs sitten vauvan kans pärjätään kun olin itse ihan zombi ja mies kuitenkin töissä. Jänniä aikoja edessä. 😅 Mielitekoja on kaikki suolainen ja rasvainen. Olin pitkään kasvissyöjä mutta viime raskauden...
  5. R

Heinäkuiset 2024

Miten teillä tuo turvotus, onko se koko ajan samanlaista vai lisääntyykö iltaa kohti?
  6. R

Heinäkuiset 2024

Mulla on nyt 6+2 ja ajoittainen jomottelu on tuttua. Välillä mietin sattuuko se vai ei, mutta vaihtelevan voimakasta on. Olin just 4-5 päivää kipeänä ja silloin ei tuntunut oikein mitään raskausoiretta. Yhtenä päivänä kuume nousi 38.5 asti, niin ehkä siinä jäi alle pienemmät olot. Epäilen et...
  7. R

Heinäkuiset 2024

Oon varannut ultran viikoille 7+2 ja 9+2. Nyt tosin vähän hirvittää tuo, että ultrasta saattaakin olla haittaa sikiölle. Kävin Aavan sivulta lukemassa tuosta, mutta missään muualla en ole tietoon koskaan törmännyt. Edellisessä raskaudessa mulla oli verenvuotoja rv 20 asti, niin kävin ennen 12...
  8. R

Heinäkuiset 2024

Kahvi on vaihtunut kotona kofeiinittomaan jo pari vuotta sitten kun yritettiin ekaa yhteistä. Ulkona saatan joskus juoda, tykkään kyllä kovasti kahvitella. Kofeiiniton on just kiva kun voi juoda huoletta, meillä keitetään aina iltakahveja. 😋 Metwurstia menee leivällä, mutta pakastan sitä ensin...
  9. R

Heinäkuiset 2024

Onko joku varannut jo neuvolaa? Mille viikoille meni aika? Haluaisin influenssarokotuksen sieltä hakea nyt kun on riskiryhmäläinen ja taapero kotona (hänelle toki myös), mutta toisaalta en ollut aikonut vielä varailla aikaa vaan odottaa vähän pidemmälle.
  10. R

Heinäkuiset 2024

Varasin yksityiseltä kätilöltä, täälläpäin on parikin sellaista vaihtoehtoa hintahaarukassa 70-90 €.
  11. R

Heinäkuiset 2024

Aika samoissa mennään, mulla la siis 24.7. Varasin myös varhaisultran mutta vasta 8.12. Olisi silloin 7+2. Tavallaan haluan käydä vasta sitten kun syke varmasti näkyy mutta onhan tuonne nyt pitkä aika ja koko ajan tekee mieli aikaistaa sitä. 😅
  12. R

Heinäkuiset 2024

Moikka! Täällä on menossa tänään vko 4+2. Plussatestejä oon tehnyt kuutena ed. päivänä ja näyttää aina viivat vahvistuvan. Oireita ei kyllä ole juurikaan muuta kuin palelu ja joskus vähän nippasee alavatsalla. Olisi mukavampi ja varmempi olo kun tuntuis enemmän. 😅 Mulla on taustalla yksi...
  13. R

Haaveena vauva 2024

Moikka! Tuun seurailemaan ketjua myös. Meillä on 10/22 syntynyt vauva ja itse kuumeilen jo kovasti toista. Ikää on jo 40, joten ei huvittaisi kauaa odotella. Ennen onnistunutta raskautta oli yksi tuulimunaraskaus yk1:llä ja sen jälkeen yritettiin 9 kiertoa ennen tärppiä. Ehdittiin just kyseisen...

Yhteistyössä