Hakutulokset

1. D

G: Otsaontelon pallolaajennus

löytyykö ketään jolle olisi tehty otsaontelon pallolaajennus? Missä tehty, milloin ja oliko apua? Minulla on lähete ko. leikkaukseen ja kuulisin todella mielelläni kommentteja/kertomuksia.
  2. D

Onko teillä kokemusta asunnon myymisestä itse?

Me ollaan myyty itse sekä rivari että omakotitalo. Nyt ollaan loppukesästä laittamassa nykyinen talo myyntiin ja aiotaan myydä itse. Ei siinä ole mitään vaikeaa. Kauppakirjat ollaan itse kirjoitettu ja sitten vain ostajien kanssa yhdessä käydään virallisella kaupanvahvistajalla.Me olemme...
  3. D

APUA. vammaistuen hakemuksen täyttämiseen?

Millaista apua haluat?Jos kyseessä Kelan tukimuoto, niin voi varata ajan sinne ja täytellä yhdessä työntekijän kanssa. Lomakkeessahan on valmiiksi kysymykset. Voin toki autella kun kerrot tarkemmin.
  4. D

Vadelmatahrat vaatteissa,miten pois?

kannattaja ja käyttäjä. Missään vaatteessa ei ole tahroja, kun muistaa sitä sipaista ennen koneeseen laittoa. ( käytän nestemäistä )
  5. D

Milloin keski-suomessa talvilomaviikko?

siis tietysti 23.2.09 alkaen!!!
  6. D

Milloin keski-suomessa talvilomaviikko?

23.2.08 alkaen siis :)
  7. D

Onko influenssaa jo jossain päin?

Ainakin Jyväskylässä on useita tapauksia, paikallinen lehtikin kirjoitti asiasta eilen.
  8. D

Au pair.

Ensimmäinen aupair tuli suoraan työnhaun kautta ja maksoi yht. minun matkani Tallinnaan haastatteluun ja sitten tytön matka Virosta meille. Toinen tyttö tuli tuon em. toimiston kautta. Nyt maksaa 420,- kaikkineen + au pairin matkat sieltä tänne Suomeen.
  9. D

Au pair.

Unohdin osoitteen; aupair.ee Kävin muuten katsomassa sivuja ja ovat muuttuneet todella paljon,( siitä kun itse käytin palvelua) joten nyt kaikki "toimii" myös suomeksi. Siis sinne vaan tsekkailemaan tarkemmin. =)
  10. D

Au pair.

Laitoin netin kautta ilmoituksen Viron "avoimet työpaikat" foorumiin. ( englanniksi) Sieltä sitten muutama tyttö otti minuun yhteyttä sähköpostilla. Käväisin Tallinnassa haastattelemassa kaksi tyttöä ja valitsin samalla kertaa toisen heistä. Toki olisi mahdollista käyttää työvoimatoimiston...
  11. D

Au pair.

Meillä ei ole enää, mutta on ollut kaksi au pairia. Molemmat olivat Virosta. Meillä oli sama tilanne, että olin itse kotona. Suosittelen lämpimästi!! Oma huone pitää hänelle olla tarjota ja se taskuraha/ viikko. Meillä toinen au pair oli aivan mahtavan ihana ja hän sopeutui meille hyvin...

Yhteistyössä