Hakutulokset

1. L

Onko muita masentuneita äitejä?

Ei se masennus näköjään katso onko helppoja vai vaikeita lapsia. Tai hellpoja tai vaikeita synnytyksiä. Mulla 2 lasta 3 v poika ja 5 kk tyttö. Molemmat synnytykset ihan helppoja ja molemmat lapset myös helppoja eli nukkuvat hyvin yöllä. Silti vaan jostain puskan takaa hiipi masennus :( viime...
  2. L

Kummit

Haluaa. Olen sen häneltä kysynyt. En tiennyt ettei hän kuulu kirkkoon ja asia selvisi vasta kun olin kysynyt. Hänen isosiskollaan (joka ei myöskään kuulu kirkkoon) on 2 kummilasta. Pitänee varmistaa papilta silläkin uhalla ettei kaverini saa olla sitten virallinen kummi. Sovimme kyllä että jos...
  3. L

Kummit

En nyt ole varma mihin tämän kysymykseni lykkäisin... Eli kysymys on kummeista. Tulevalle lapselle on kaavailtu 3 kummia. Näistä kummeista 2 kuuluu kirkkoon ja 1 ei. Olen kuitenkin päättänyt hänet ottaa kummiksi, koska hän on minulle hyvin tärkeä ihminen. Nyt kysynkin että tarkistetaanko...
  4. L

erikoinen tilanne...

No mutta kun...menkat loppui 28.3 jonka jälkee on tullut harrasteltu vällyjen heluttelua 3 kertaa, mutta kaikki kumin kanssa. 9.4 sain tietää etten pääse töihin mihin hain ja seuraavan kerran peittoja heiluteltiin ihan luomuna 11.4 sekä 13.4 eli nämä kaksi päivää ovat ne ainoat jolloin on ollut...
  5. L

erikoinen tilanne...

Mä sain oletetun lasketunajan sillee että laitoin menkat alkamaan viikkoa myöhemmin kuin mitä ne alko niin hedelmöityspäiväksi tuli toinen niistä mahdollisista päivitä. Näin ollen la ois 4.1, mutta neuvolassa sitten laskekoon sen oikean sitten kun mennään.
  6. L

Juuri plussanneet

Minä siis plussasin 25.4.
  7. L

erikoinen tilanne...

Ei kellään mitään vastauksia?? Tää ei ole mikään pila juttu vaan tosissani kyselen että saisin selville tulevan lapsen oikean lasketun ajan, ei sitä joka tulee kun laittaa menkojen alkamisajan.
  8. L

erikoinen tilanne...

Juu eli kuulun tuonne plussasin juuri puolelle mutta kun ois yks kymysys =) Tää on pitkä ja monimutkainen juttu. Mulla oli menkat 23.3- 28.3. Sen jälkeen käytettiin kumia, koska oli hieman epäselvyyttä noista töistä eikä sitten heti uskallettu alkaa yrittämään. No 9.4 tuli tieto etten päässyt...
  9. L

Karkki himo, vai onko?

Nyt me sovittiin miehen kanssa että YRITETÄÄN olla ilman karkkia vähän aikaa. newperson tsemppiä, ihan huippu suoritus. Ravitsemusterapeutit sanoo myös että karkin himo menee ohi kun syö hedelmiä. Jos syön omenan tms. karkin himoon on se himo vielä sen hedelmän syönnin jälkeen. Ostan yleensä...
  10. L

Karkki himo, vai onko?

Jaa ei sitten muilla ole karkki ongelmaa :attn: mutta jos nyt joku jolla on karkki ongelma sattuis löytymään ja auttais mua...ihan oikeesti!!!!
  11. L

Muita joilla matoton kevät ja kesä?

Meillä lähtee matot ihan kohta pois jahka kaikki lumet sulaa. Takaisin ne tuodaan kun maa on taas jäässä. Meillä on 2 koiraa vielä kaupan päälle jotka kantavat hiekkaa ja kuraa sisälle+ tuo 2 v poika. helpottaa siivoamista hirveesti kun ei tartte mattoja rahtailla ja imuroida
  12. L

Karkki himo, vai onko?

Mulla on ongelmana karkki himo. Joka ikinen viikko päätän etten töissä ollessani käy ostamassa karkkia. Muutaman päivän pystyn tätä pitämään ja sitten on jo joku patukka ostettava. Joskus menen kauppaan karkkihyllylle ja seison siinä kun en tiedä mitä ottaisin. Muka tekee mieli karkkia mutta...

Yhteistyössä