Hakutulokset

1. O

Sen kerran kun olisi saanut nukkua..

Meillä poika täytti juuri 4v. Siinä 2½v.-3v. maissa oli täysin yökuivakin, sitten alkoi uudestaan öisin pissailemaan. Jos on ilman vaippaa, ja pissa tulee niin ei edes herää siihen! Siellä se saattaa sängyssä omassa pissassaan nukkua.. Joten ehkä siis on parempi käyttää sitä vaippaa. Ja...
  2. O

kertooka oma kokemus kohdunkaulan puudutuksesta synnytyksessä??

Ekassa synnytyksessä laitettiin piikki kaksi kertaa ja auttoi. Torkahtelin jopa jonkin aikaa. Toisessa ei sitten auttanutkaan.. :| Olin aika pettynyt ja sitten ei muuta kivunlievitystä keretty laitaakaan..
  3. O

alkaako e-pilsujen teho heti?

Kyllä voi pillerit alottaa ilman menkkojaki! Mulla on hyvin epäsäännölliset kuukautiset. Saattaa olla (varsinkin nuorempana) että kaksi kertaa vuodessa tuli menkat. Lääkäri on ainakin minulle ohjeistanut, että tällaisessa tapauksessa voi aloittaa ihan millon vaan.
  4. O

mesettääkö teijän vanhemmat?

Mä mesetän äitini kanssa.. =) Isäpuoli mesettelee joskus kun äiti on töissä.
  5. O

Mitä lasissa?

Lonkkua.. Tölkissä kuitenkin.. =)
  6. O

MÄ PÄÄSEN BILETTÄÄ!!

Minä tahon kans! Vaikka vasta kaksi viikkoa sitten olinkin.. :xmas: :)
  7. O

Uunilohta ja muussia on tämän päivän ruoka :P

Meilläkin on uunilohta ja perunamuusia! =) Lohen päälle suolaa ja sitruunamehua. Sekä tällä kertaa smetanaa ja katkarapuja. :p
  8. O

Tästä ei nyt tule mitään...Mä menen teippaamaan tuon lapsen petiinsä!

Meillä on kans pian 1½v täyttävä lapsi. Pinnasängyssä kyllä pysyy, mutta sänky alkaa olemaan niin vanha että menee rikki minä hetkenä hyvänsä. Kauhulla sitä päivää odotan. Kokeiltiin nimittäin tässä kerran tyttöä esikoisen jatkettavaan nukkumaan. Jäi muka sinne, kunnes vähän ajan päästä...
  9. O

kiitti riitti, mun röökilakko loppuu aivan juuri!!!!!!

Kuullostaapa tutulta! Kuinka kauan oot ollu polttamatta? Mä lopetin kaks viikkoa sitten, tosin muutama tupakka on tullu poltettua. Ihan käsittämätöntä se, kuinka hermo vaan menee. Vaikka päätät että ei mene, tämä johtuu vain siitä etten saa tupakkia. Sitten kohtaa raivo sisällä on jotain...
  10. O

Mistä ootte ostanu lapselle huomioliivit?

Kiitos julle ankanpää! :hug: Mutta luulis noista löytyvän.. Olen vissiin vääristä kaupoista katellu kun en oo löytäny.. =)
  11. O

OK, kiitos! Täällä ainaki ois noi Biltema, Lindex, H&M, mistä käydä kattomas..
  12. O

Mä en oo nähny kaupassa, kun aikuisten.. Olishan se ihan kiva jos ei olis ihan mielettömän iso..
  13. O

Vuokrat pinoon! Laittakaa myös neliöt ja jos uskallat kunta

Oulussa VVO:n kolmiossa (75 neliöö) ja vuokraa 700?.
  14. O

Monta luomea sulla on? Siis suunnilleen

En ole laskenut, mutta paljon niitä on. Lisää on tullut molempien raskauksien aikana. Viime kerralla tuli selkään tosi paljon lisää ja aika isoja. Ne häiritsee eniten, vaikken itse niitä nääkään.. :)
  15. O

Onko mustasukkainen puoliso aina itse pettäjä/valmis pettämään, eikä oi sen takia uskoa puolisoaan uskolliseksi?

Samoja mietin minäkin.. Itse petin edellisessä suhteessa, samoin mies. Olin mielettömän mustis. Nykyisessä suhteessa kaikki on toisin. Mutta varmasti on myös poikkeuksia!
  16. O

Kuusi päivää ilman tupakkaa.. Ja äsken repsahin..

Mun pitää varmaan ottaa tuo oikeesti vain retkahuksena. Siis antaa se ittelleni anteeksi ja jatkaa.. Ja kuusi päivää on todella paljon, minulle ainakin! :) Alkaa oleen valosampi mieli, kiitos teille! :hug:
  17. O

Kiitos tsemistä paljon! En ole mitään korvaavia käyttänyt. Ajattelen että minun pitää selvitä tästä itse ilman mitään, kun olen tähän koukkuun itse itseni saanut. Jääräpäistä ja typerää varmaan..
  18. O

Nyt on kamala tunne. Hermot on ollu tosi kireellä koko ajan. Nyt vain tuli joku huippu sille. Kaivoin koko kämpän nurin, ja löysin yhden tupakin. Melkein itkin kun poltin sen, mutta silti sytytin ja puolin jonkin verran. Kunnes alko meneen päähän ja tuli paha olo. Päässä ihan humisi...
  19. O

Onko täälä ketään opiskelevia äitejä? misä opiskelet?

Te, jotka saatte vain opintorahaa jne. Miten pärjäätte rahallisesti? Tätä olen ihmetellyt aina.. Me ei nimittäin millään pärjättäisi, jos minä menisin opiskelemaan..

Yhteistyössä