Hakutulokset

1. Ruttana

Huhtitaaperot 2009 *Syyskuussa*

Eihän tässä olis kun muutama kuukausi vuoden vaihteeseen. :) Niinkuin Hemuli tohon ylös kirjoittikin niin meillä oli siitä Liljan kohdalla puhettakin jos olis ollut tarvis.
  2. Ruttana

Nuo sisarusryhmät on kyllä ihan pyllystä ja syvältä. :( Ja tosiaan paljon voi olla lapsia ihan lain sallimissa puitteissa. Ja vahvistaa entistä enempi mun tunnetta siitä, että mä en vaan voi mennä vielä töihin kunhan vain selvittäisi sitten miten pitkälle "uskaltaa" hoitovapaan ilmoittaa kun...
  3. Ruttana

Huhtitaaperot 09 ~PK-seudun treffaajat~

Me oltaisiin mielellään tulossa, mutta meikäläisen kunto alkaa vasta olemaan toipumaan päin (viimeiset 5 päivää oon ollut yli 38 kuumeessa ja eilen ollut eka kuumeeton ilta ja tänään koko päivä) ja antibioottikuuri menossa keuhkoputkentulehdukseen niin en sitten tiedä vielä. Ääni on palautumassa...
  4. Ruttana

Teppana: 9kk oli kun eka hammas puhkesi. Ja nyt niitä on se 8 ja poskihampaita(?!) näyttäisi olevan tulossa ainakin vasemmalle alas ja oikealle ylös. Mutta eivät vielä ole läpi asti puhjenneet. Pikkuinen on tosiaan ja esikoinenhan mulla on ollut todella pitkä, jo puolivuotiaana oli 73,5cm eli...
  5. Ruttana

Säde, hienosti kasvaa joo. Mun oma minivauva. :heart: Vaikka eihän tuo enää mikään vauva ole. :ashamed:
  6. Ruttana

Mä en uskalla käydä vielä lukemaan niitä ihan sieltä alusta, joskus sen tein, mutta nyt luulen että se vauvakuume puskisi päälle niin tosissaan ja kun oma tilanne on mikä on niin ei sitä tiedä missä vaiheessa yritys voisi alkaa tai alkaako enää koskaan. :| Mutta oli se vaan ihanaa aikaa. :D
  7. Ruttana

Kaksplussan testisivusto avattu

Kiitos kuvarajoituksen nostamiseta. :) Mikähän mahtaa olla sallittu viestimerkkien määrä, koska siitä se herjaa edelleen, mikäli vaan yritän ottaa pohjan esim. elokuun aloituksesta? Taisi niitä merkkejä olla alunperin aloitusviestissä n. 16000..
  8. Ruttana

Me käytiin eilen neuvolassa tarkistamassa tuoreet mitat, jotta näkee miten tuo käppänä :heart: on kasvanut. Ja olihan sitä pituutta tullut kesän aikana ihan kivasti ollen nyt 75.5cm (1v. 71.5cm), paino vastaavasti oli 8740g (1v. 8100g). Ja niinkuin jo olin silmämääräisesti huomannut on paino...
  9. Ruttana

No jo oli säätämistä tän pinon kanssa ja jotain muokkausta joutu tekemään, että tän sai auki. Pistän ennalleen, jos viestimerkkien määrää saa ylemmäs. Zikille onnea, eipä tuo digi jättänyt mitään arvailujen varaan. :D
  10. Ruttana

Huhtitaaperot 2009 *Elokuussa*

Nyt on syyskuu auki.. kahdessa osassa. :kieh: Syyskuun pino
  11. Ruttana

:heart: Mistä kaikki alkoi... :heart: *Huhtikuun Masuasukit* *Huhtikuun Masuasukit* ~Syyskuussa~ *Huhtikuun Masuasukit* ~Lokakuussa~ *Huhtikuun Masuasukit* ~Marraskuussa~ *Huhtikuun Masuasukit* ~Joulukuussa~ *Huhtikuun Masuasukit* ~Tammikuussa~ *Huhtikuun Masuasukit* ~Helmikuussa~...
  12. Ruttana

SYNTYNEET 16.3 Sanni-Maria tyttö Neea, klo 4.40, 3700g ja 50cm, rv 39+2 19.3 Lis69 poika Arttu, klo 5.02, 3005g, rv 36+5 21.3 tutsa poika Rasmus, klo 6.40, 3365g ja 50cm, rv 37+5 23.3 vuffi poika Roni, klo 14.01, 2640g ja 47cm, rv 36+5 poika Eetu, klo 14.14, 2790g ja 48cm, rv...
  13. Ruttana

Kaksplussan testisivusto avattu

Kuvarajoitus edelleen melko alhainen. Ei pääse aloittamaan uutta ketjua kun viesi on liian pitkä. Mikä on merkkirajoitus viestille? Ja kuvia on meidän (huhtikuiset 2009) ketjussa 126 ja sallittu 70. Eihän tuo siis riitä millään tai siis tulee todella pliisu aloitus jos yrittää saada riittämään. :|
  14. Ruttana

Prkl päivitetty foorumi.. :kieh: Herjaa että kuvia on liian monta ja merkkejä, joten tällä mennään kunnes saan tietää jotain muuta ylläpidolta. Myöskään otsikon muokkaaminen ei onnistunut kun olisin sinne lisännyt tuon syyskuun.
  15. Ruttana

^ Näinhän se on, oman perheen juttuja. Esikoinen mulla oli ekan kerran yökylässä jo 5kk:n iässä, mutta tämän neidin kohdalla ei olisi tullut kuulonkaan. Tosin täysimetykselläkin silloin oli, joten ei edes olisi ollut mahdollista. :)
  16. Ruttana

Meillä ei ole ollut neiti vielä kertaakaan hoidossa yötä eikä kyllä päivääkään.. :whistle: Ja tokkopa on ihan heti menossakaan. :xmas:
  17. Ruttana

Onnea Zikille, toivottavasti haamu vahvistuu. :)
  18. Ruttana

Onpas hassu tää uusi palsta ennenkuin tottuu.. :rolleyes:
  19. Ruttana

superheppuli, tuus mukaan treffeille keskiviikkona Hemulin luokse. ;) Lumi-enkelille onnittelut. :flower: Pikaista paranemista kipeille pikkupotilaille. :hug: Jee Jimi, siitä se lähtee ja kohta jo juostaan. :D :heart: Meillä totutellaan tähän Suomen arkeen ja kovin on erilaista...
  20. Ruttana

Huhtitaaperot 09 ~PK-seudun treffaajat~

Keskiviikko 25.8 I'm in! :D

Yhteistyössä