Joko laitoit kuvan.. ? Kun ei näy.. *uteliasko* :xmas: Kun tuon sun profiilin kurkkasin niin utelen samalla jotta mistä päin miehesi on? Pakko ei vastata.. :ashamed:
Tännehän oli tullut paljon ´'nikkikuvauksia' kun olin poisa.. :flower: Lisää vaan.. tuolla joku(Venera) sanoi jotta Mamalesta tulee mieleen afrikkalainen ym. -- minä rakastan sandaaleja ym. mutta kantoliinaa en ole käyttöön ottanut. Ja tuosta afrikkalaisuudesta.. mies on siltä...
Sinä kuljet ruutumekko päällä ja tykkäät laittaa ruokaa sellasen puuhellan ääressä. Asustelet pienessä punaisessa tuvassa ja hoidat omaa porkkanamaata. :D
Huuhkajattaresta tulee mieleen ekana 'järjestelmällinen täti'; hiukset on aina ojennuksessa ja viimeisen päälle laitettuna, siistit, istuvat vaatteet ja suorakulmionmalliset silmälasit.
Minoon aina ajatellut sinusta jotta sulla on tummat, ehkä pikkuisen kihartavat, puolipitkät hiukset ja tummanruskeat silmät. Pituutta pikkusen päälle 160cm. :xmas:
Tiannasta minulla tulee mielikuva ylväästä, vaaleasta, pitkähiuksisesta naisesta joka on olemukseltaan jollain tapaa 'prinsessamainen' -- ei krisse-meiningillä vaan sellasella 'kuningatarmaisella'-ylpeydellä.. :saint:
:laugh: Hedelmällisen näköinen juu.. :xmas: Muuten kyllä meni jo oikeaan suuntaan paitsi lähes kaikissa kengissä on aika lailla korkoa kun pituutta muuten senttiä vajaa 160cm.. :snotty: :saint:
Ja en minä kuit aivan maidonvalkonen ole mutta kuitennii..
Permistäkään ei o.. :saint:
MySelenestä tulee mieleen aika tumma nainen, jolla on pitkät, tummat punertavanruskeat hiukset. Meikki voisi olla aika voimakas mutta nätti. Tykkää pukeutua tummiin vaatteisiin, ehkä hieman goottihenkinen. :xmas:
Harmaana: Hieman kalpeahko, hoikka nainen joka ei paljoa tykkää jutella muiden kanssa. Salaperäisesti vaan kattelee kulmainsa alta.. :whistle: :saint: :hug:
:laugh: Juu, lyhyt olen ja pyöreyttäkin kai löytyy (rv19) mutta tummahipiäistä minusta ei taida saada ees noilla rusketusvoiteilla.. :xmas: Essua meillä on tainnut viimeksi käyttää tuo mies.. :saint: