Hakutulokset

1. R

En minä yhtään ajoissa stressaa...

Että mihin minä lapset saan kun vuoden vaihteen jälkeen synnärille :ashamed:
  2. R

kuka osaa kertoa.. hollyoaks??

Kiitoksia :D
  3. R

kuka osaa kertoa.. hollyoaks??

Jäänyt nyt jaksoja väliin ja jäänyt vaivaamaan miksi becca joutu vankilaan,mitä se mies valehteli siitä ja mihin becca sitten kuoli?
  4. R

ketkä taas hävinneet palstalta

sister blissiä ei ole näkynyt :whistle:
  5. R

G: Kuinka monta lasta ja iät?

Tyttö 4v Poika 9kk ja la 7.2 :wave:
  6. R

**Helmikuun Helmet 2008**

Mulla eka neuvola vasta reilun kahden viikon päästä,eli viikolla 10. Ei kuulema kiirettä kun olen *vanha konkari* :whistle: Oireetonta on. Jotkin ruuat ei maistu ja rinnat kipeät,ei muuta, onneksi :D
  7. R

Haastetta Juhannusaattoon!

Onnea yritykseen :D
  8. R

huomenta !

Huomenta :wave:
  9. R

Paljonko teidän vauva kasvoi ekan puolen vuoden aikana?

Ihan normaalikokoinen syntyessään. 49cm ja 3602g painoa. Tlee yhtä pitkä kuin isästään :D Äiti kuuluukiin niihin persjalkaisiin :laugh:
  10. R

Paljonko teidän vauva kasvoi ekan puolen vuoden aikana?

Esikoinen(tyttö) 6100g :whistle: 18cm ja pipoo 10cm Kuopus(poika) 5018g , 23cm ja pipoo 8cm
  11. R

Ketkä vesiselviä juhannuksena?

raskaus estää :D Ei kyllä tee edes mieli.
  12. R

apua! juhannusruuat ja raskaus

Anteeks. En vaan käsitä miten toiset on niin varovaisia. Olen itsekin raskaana,tosin jo kolmatta kertaa. Ollaan mökille menossa ja meinasin kyllä syödä sitä mitä siellä tarjotaan ja juoda kaivo vettä. Mitenkä ne ennen aikaan raskaana olevat naiset on pärjänny.... :hug: hellitä vähän :hug:
  13. R

Ja vettäkään ei voi juoda. Auringos ei voi olla. ym Tulee ihan mieleen vintiöt-tv sarja.. mä en voi syödä makkaraa, mä en voi syödä juustoa, mä en voi syödä siis mitään. :laugh: Sori :ashamed:
  14. R

Ja kohta ei voi juoda edes vettä :headwall:
  15. R

Noloa....

Eikä :o Anteeks..mut mä putoon tästä penkiltä ku naurattaa nii vietävästi :laugh: :D :whistle: :ashamed:
  16. R

Kun kaikki menee päin persettä...

Siskon petiä kehiin?? Ihme kyllä ettei miehesi muistanu ilmottaa lastensa tulosta.. Nämä on niitä uusioperheen ongelmia, kokemusta on :hug:
  17. R

Arvatkaas mitä!!!

Miten sä kestät? :D
  18. R

Nettiseksistä ongelmaa

Voi olla että ukko kattoo. En tiiä ku en kyttää. Mut tekee sen sillo ku yksin tai muut nukkuu. Ei haittaa yhtään.
  19. R

G. Mitä syötte jussina?

:( Pikaista paranemista :wave:
  20. R

G. Mitä syötte jussina?

Siinä se kysymys sit oliki :D

Yhteistyössä