Hakutulokset

1. R

Avoliitto?

Totta, ehkä se että nainen naimisiinmenosta puhuu miehelle, ajaa miestä vain kauemmas suhteesta. Mutta itse kun en todellakaan ole avomiehelleni avioliitosta puhunut. Olen sen verran vanhanaikainen, että ajattelen että sen asian esille ottaminen kuuluu miehen tehtäviin. Kun olimme mieheni kanssa...
  2. R

Avoliitto?

\ Totta, itsekin olen miehelleni aika loukkaantunut tästä asiasta. Jotenkin mietin että hoidan lapset sekä kodin, muutaman vuoden elätinkin miestäni kun hänellä oli vielä opinnot kesken ja Omasta mielestäni olen tukenut aina häntä ja pyrkinyt tekemään oman osani, että meillä perheenä ja...
  3. R

Avoliitto?

Kiitos vastauksista, helpottavaa huomata että ei se naimisiin meno muillakaan pareilla niin itsestään selvyys ole, valitettavasti. Itsekin monta vuotta uskottelin itselleni että ei meidän suhde papin aamenia kaipaa, ajattelin että ei se minulle niin tärkeää ole, kun mies ei koskaan naimisiin...
  4. R

Avoliitto?

Kysympä tässä että haluaisitteko elää elämänne avoliitossa? Tää tuli mulle yllättäin ajankohtaiseks asiaks, ollaan mieheni kanssa oltu avoliitossa 10 vuotta, meillä on kolme lasta ja oma kotikin tuli viisi vuotta sitten rakennettua. Nyt muutama viikko sitten eräs tuttavamme meni naimisiin, siitä...

Yhteistyössä