Hakutulokset

1. ticotico

Ihmiset! On antijytkyn aika! Äänestetään Pekka presidentiksi!

Huomenna saa Pekka ääneni :)
  2. ticotico

Te, joiden lapset harrastavat joukkuepelejä....

Pari kertaa olen joutunut pyytämään apua muitten poikien vanhemmilta kyytihommissa, ku mun ranne leikattiin, enkä näin ollen voinut ajaa :( ja nykyinen mies on yksityisyrittäjä, ja toooodella paljon pois kotoota (ei voinut auttaa juuri silloin). Mutta mahdollisimman paljon olen mukana.
  3. ticotico

No mun mielestä on... Edelleen kerta vuodessa ei vaadi paljon :)
  4. ticotico

Mutta työ kumminkin kuskaatte lapsianne niihin peleihin, ettekä aina törkkää niitä muitten kyytiin. Koska näitäkin löytyy. Jo se on osallistumista. Ymmärrän ettei monen lapsen kanssa kerkiä joka paikkaan.
  5. ticotico

Jos ei oman lapsen harrastus sen vertaa kiinnosta että edes kerran vuodessa olis toiminnassa mukana, nii ei voi mitään :(
  6. ticotico

En tiiä miten se muualla sitten on, mutta meillä päin kesäisin pelit on viikolla, juurikin sen takia että vkl ihmiset on mökillä jne... Ja talvella sitten enemmän vkl, siis omassa seurassa. Talvella ei turnauksissa kierrellä.
  7. ticotico

Mä ymmärrän sun pointin. Mulla on VAAN yksi lapsi ja joskus tuntuu ettei millään kerkeis mennä touhuihin mukaan. Mutta eikö sitä edes vaikka kerran kesässä voisi osallistua? Onko teillä kaikilla lapsilla aina samaan aikaan pelit ja harkat?
  8. ticotico

Minkä takia kaikki puhuu vkl, kun meillä niitä pelejä on kesällä viikolla. Ja nekin tietty on hirmu hankala homma joidenkin mielestä hoitaa töitten lisäksi. Vaikka itsekin käyn töissä nii olen paikalla pojan peleissä, jopa niinä viikkoina kun poika on isällään...
  9. ticotico

Jos kerran kuussa tai jopa harvemmin kesällä on kotiottelu, nii se ei ole paljon. Mitenkäs sitten kun on muualla pelejä, lykkäätte aina lapset muiden kyydillä ettei itse tarvitse mennä? Talvella katos meillä ei ainakaan ole kuin oman seuran sisäisiä "turnauksia" koulun salissa. Jossa ei sitten...
  10. ticotico

Meillä noilla talkootöinä juurikin tuolla Jkl cupissa kerätään rahaa joukkueille ja samalla saadaan kausimaksut pysymään suhteellisen alhaisina. Joten mielellään olen silloin apuna. Se mikä on äärimmäisen ärsyttävää, nii siellä on aina samat vanhemmat ja muut loistaa poissaolollaan. Tuodaan vaan...
  11. ticotico

Kuka esim. kioskeja sitten pitää jos ei ole vapaaehtoisia. Kioskilla kumminkin kerätään joukkueelle sitä omaa rahaa. Oli kyseessä mikä joukkuelaji tahansa kyseessä.
  12. ticotico

Mun poika pelaa jalkapalloa... Joulukuussa pojan oma joukkue lopetettiin, kun joitakin poikia ei enää kiinnostanut pelata ja joukkueen pelaajamäärä jäi pieneksi. Olin silloin joukueessa joukkueenjohtajana, kesäisin Jkl cupissa oon ollu kenttävastaavana (talkootyönä tehtiin tämä), kävin peleissä...
  13. ticotico

Ruokahaaste vol 16

Kermainen kanapasta ja salaatti Kuviopastaa 400 g marinoituja kanasuikaleita Kermaa 4dl Punasipulia Valkosipulia Sinihomejuustoa muruna Salaattiin oman mielen mukaan aineita :D Kuviopastat kiehumaan ja kypsymään. Pilko sipulit. Paista sipulit ja kanat, lisää joukkoon kermat ja...
  14. ticotico

Kumpi meistä ny on oikeessa: mies vai mie?

Meilläkin makkareissa alhaisempi lämpötila ja ovet pidetään kiinni, ettei kylmä karkaa muihin huoneisiin. Patterit pidetään hyvin pienellään, jopa talvella. Meillä nukutaan paremmin viileässä, sen takia viileämmät makkarit.
  15. ticotico

Ruokahaaste vol 16

^^ Vaikka en itte oikein mittään kakkusia tahi muita kahvileipiä syö, nii noita vois maistaa :D
  16. ticotico

Ruokahaaste vol 16

Laitan tähän vielä ehkä hiukan selvemmin uusille kokkailijoille "säännöt", kun äsken meni ihan säätämiseksi harmaana :D * kokkaa ja kuvaa :D (tekijä saa olla kuka tahansa samassa taloudessa asuva) * kuva ja resepti sunnuntaina klo 19.45 mennessä * äänestys klo 20-21, joskus aika saattaa...
  17. ticotico

Sääsätättekö lasten kaikki vanhat koulukirjat?

Mä oon nyt kyl päättäny et taidan viskata ne mäkeen :D
  18. ticotico

Sori pienoinen kirjotusvirhe otsikossa :D
  19. ticotico

Pojan huoneen siivousurakka meneillään. Ja noita koulukirjoja ja vihkoja on ihan älyttömästi. Mietin että pitäskö ne heittää menemään...

Yhteistyössä